Stránka 5 z 5
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Napsal: 12 úno 2015, 10:38
od kitrab
Není případ jen H.
Kvalita aut šla reálně dolů plošně.
Kde jsou ty držáky 90. let ?
A nejen v autech ......
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Napsal: 12 úno 2015, 12:11
od Mr. HYUNDAI
To máš samozřejmě pravdu, čímž se dostáváme opět k tomu, že tlak, který je vyvíjen na koncovou cenu se musí někde projevit. Nicméně poněkud nechápu proč se
"nepoučil" z chyb jiných, kteří to se šetřením do bezvědomí už přehnali a teď se z toho snaží zase sebrat (třeba FIAT a Renault).
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Napsal: 12 úno 2015, 17:28
od kitrab
Bohužel
.
Mě zatím hnily všechny auta co jsem měl, tak max. H bude vyjímka a nebo další v řadě
.
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Napsal: 12 úno 2015, 19:28
od Alf6
kitrab píše:Není případ jen H.
Kvalita aut šla reálně dolů plošně.
Kde jsou ty držáky 90. let ?
A nejen v autech ......
mozna se pletu, ale v tomhle jsem rad, ze nemam oturbenou Tsi, ale "starou" atmosferu, protože verim, ze tahle casem overena technika ma delší zivotnost a vetsi spolehlivost. Ikdyz jak pises, ze kvalita sla dolu plosne
Cim vice kurvítek navíc, tím hůř