Stránka 5 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 03 črc 2016, 19:53
od Alf6
Mám rád starou školu. Sázím na jednoduchost a spolehlivost. Proto MPI :D Uz jen z toho duvodu, ze MPI je nepřímovstřik.

Zajímavé, všichni řeší pár koníků navíc u GDI, ale nikdo neřeší přímovstřik/nepřímovstřik 8) a z toho potažmo plynoucí vyhody/nevýhody. Hlavně ale , že budu rychlejší s těma pár koníkama navíc :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 03 črc 2016, 20:56
od vorlajz
GDI je pro správný chlapy... a CVVT je pro buzny... víš Alfe?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 03 črc 2016, 21:30
od Alf6
není to naopak? :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 03 črc 2016, 22:30
od vorlajz
N I K O L I V !!! :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 03 črc 2016, 22:54
od shawt
a vyhody/nevyhody primovstriku oproti CVVT?

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 03 črc 2016, 22:56
od Axel.Foley
Máš pravdu, Alfe, u GDi hrozí vyšší zakarbonování motoru dané už samotnou koncepcí. Víš sám, že spousta lidí tady na fóru používá VIF, čím se tento problém dá relativně slušně eliminovat. Sám vycházím z toho, že s GDi se mi lépe jezdilo. A když se něco má pokazit, tak se to pokazí bez ohledu na koncepci či složitost systému.

Jelikož je pořád možnost výběru, je na každém uživateli, kterou možnost zvolí.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 03 črc 2016, 23:31
od copper5252
teoreticky se bude více kazit GDI už z principu jeho koncepce

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 07:33
od vorlajz
teoreticky... zatím se mi zdá, že tu bylo více problému s MPI...

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 07:59
od Alf6
shawt píše:a vyhody/nevyhody primovstriku oproti CVVT?
http://www.autorevue.cz/tvorba-karbonu- ... ych-ojetin

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 08:04
od Alf6
Víš sám, že spousta lidí tady na fóru používá VIF, čím se tento problém dá relativně slušně eliminovat
Bohuzel to není tak uplne pravda, protože :" Pro majitele zážehových motorů s nepřímým vstřikováním do sacího kanálu před sací ventil je to jev téměř neznámý, u normálně provozovaného auta se prakticky nevyskytuje. Vstřikované kvalitní palivo totiž maže a čistí ventil, na kterém se tak usazuje jen minimum částeček. Naopak ventil přímovstřikového motoru přichází do kontaktu pouze s nasávaným vzduchem"

"Kvalitu paliva moc neovlivníte a různé čistící složky v benzínu nemají na přímovstřikové motory takový vliv, neboť se stejně dostanou až do válce a nikoli do sání před ventil"

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 08:20
od vorlajz
ty woe, já si snad půjdu koupit MPI... :D :D :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 10:21
od Neo-Mike
By sis s takovou nekoupil žádné auto :D . Každý motor má něco :D .

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 10:47
od Alf6
Ale u nektereho motoru se již použitou osvědčenou technologii vyroby tak nejak da predpokladat vetsi spolehlivost a vydrž, než u jinych. Ne každý chce a nebo potřebuje tocit auta ještě před koncem záruky.
Každý motor má něco :D
třeba DPF, EGR, dvojhmotovy setrvačník, neodpojitelny start-stop systém ? se pak nedivím, že se lidi zbavují aut ještě před koncem záruky :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 11:20
od Neo-Mike
Tak nejak :D . Lepe bych to nenapsal :D .

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 12:45
od Richi_i30
letos na jaře zapůjčená i30 1,6 CVVT v kombíku jako náhradní vůz, já mám 1,6 GDi hatchback, moje pocity-

1,6 CVVT 5 tis. km na budíkách, moje GDi 40 tis. km

- 1,6 CVVT živější v nízkých otáčkách, rychlejší odezva na plyn, "ostřejší" rozjezd
- 1,6 GDi lépe táhne nahoře, cca kolem 5-ti tis, určitě lepší na předjíždění
- spotřeba +- stejná, kolem 7-mi litrů

obě auta prázdné, pouze řidič, v obou obyč. 95-ti octan z Benziny, projeto jak ve městě, tak dálnice + okresky

P.S. u prázdného kombíku ta prdel skáče na D1 jako koza :-k