Stránka 5 z 7
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 18 čer 2016, 12:11
od only_one
hehe skoro jako nafta?
a s jakou průměrnou rychlostí na nádrž?
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 18 čer 2016, 22:32
od Johny-D
měl jsem taky půjčené GDi a ani se nedivím, ta spotřeba je radikálně jinde, jezdil jsem za 9,2 a to byla pouze krátká verze, ale bylo tam dost město. Mimo město to bude asi ve spotřebě lepší než MPI. Ale to město mě docela překvapilo. Ale musím říct, že se mi u GDI líbí moc dynamika...
Průměrná rychlost na nenulovaném počítadle cca 55 km/hod
Jinak jezdím běžně 100 km/hod a na dálnici těch 130, a taky jsem přijel z cesty 600 km se spotřebou 6,5 - 99% dálnice (ale také hromada omezení na 80)
Proti naftě mluví DPF filtr, který často vypaluje a tím navyšuje spotřebu, takže dnešní diesely jezdí kolem těch 6,5 což mi přijde lepší benzín, je to lehčí auto, teoreticky míň věcí co se může pokazit, levnější garančky, servis.
Musím také říct, že předtím jsem měl samé diesely, takže proti nim nic nemám, žádné sice nebyla funglovka a DPF v pohodě. Ale jen jsem ho prodal už se dělala spojka za 30 000 Kč, pak se pokazil DPF (asi jezdí nový majitel krátké trasy) oprava taky kolem 30 000 Kč a to je za rok.
Otázka je kolik km najede dnešní benzínový motor
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 19 čer 2016, 22:26
od idam.i
"Otázka je kolik km najede dnešní benzínový motor
"
Môžem potvrdiť,že minimálne 120.000km.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 20 čer 2016, 02:12
od copper5252
Tak životnsost dnesních motoru je problematická a to už všech značek aut , někomu motor vydrží 80tkm a někomu 150tkm, znám připady kdy autorizovaně servisovanému auto pošel motor 50tkm ((tsi))
spiše to je jen o osoních skušenostech z daným motorem a nazorem na daný motor kolik vydrží , jeden motor vydrží 150 tkm a druhý ten samy typ motor vydrží 70tkm
Napsal: 21 čer 2016, 12:21
od Neo-Mike
Johny-D: Hele nafta ma dneska spotrebu skoro jako benzin? Jezdim s naftou 130km/h po dalnici (vzdy 2 lidi nejake veci v kufru), spotreba cca 5 litru. Kdyz vezmu benzin 1.4 v Ceedovi co mame doma, tak pri stejne rychlosti jsem v rozmezi 8-9 litru.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 22 čer 2016, 07:18
od vorlajz
od pěti se zaokrouhluje nahoru, ne?
fakt ti to bere při 130 km/h... pouze 5 litrů?
Napsal: 22 čer 2016, 12:19
od Neo-Mike
Posledni nadrz jsem az na jednu vyjimku (trasa cca 60 km rychlosti 70-80km/h na 4 rychlostni stupen) odjezdil po dalnici (pres 900 km) krome par zuzeni na D2 (kde je snizena 80) rychlost 130 km/h, dva lidi + veci v kufru nebo 3 lidi. PP ukazoval 5.0L. Po dotankovani a vypoctu jsem se dostal na hodnotu 5.034L. Take jsem byl prekvapeny spotrebou.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 22 čer 2016, 18:12
od only_one
Já mám dlouhodou 6,2. Ale rozhodně nejezdím 130 po dálnici, dlouhodobá prlůměrná rychlost je 78kmh
a to bude ten rozdíl, protože když sem měl na pár dní servisní GDi tak při stejném stylu jízdy to bylo přes 9litrů a to je ten rozdíl že tvoje minimum je u nás maximum a naše minimum je kolem pěti a někdo umí i mín (mě se to nikdy nepovedlo, nekupuju si 100kw na eco run), ale to je fakt nuda, styl klobou a okousanej volant nudou.. Výdrž motorů bych fakt neviděl na 150 000km.. nájezdy přes 300 a více tisíc nejsou žádnej problém při dodržení přiměřené servisu a využití mozku v hlavě uživatele. Vyjímky samozřejmě existujou ale pánové, nedémonizujte to. Naše firemáci zdolali 250 tisíc a měnilo se jen pár prkotin na záruku, jinak to žralo jen naftu, benzín, lpg a kotouče s detičkama
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 22 čer 2016, 20:38
od vorlajz
spotřeba kolem 5 a 6 litrů je super... já jezdím pořád co to jde... a mám průměr 7,5 l... nechci to hrotit... s mým nájezdem jsou ty dva litry na sto zanedbatelný... měsíčně najedu 1.200 km... tzn. že za rok projedu v palivu o cca 8 - 9 tis. víc ...
takž těch 50 tis. navíc se začne rentovat po 6 letech a to už to auto mít nebudu
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 22 čer 2016, 21:10
od only_one
mě při výběru zajímal jen výkon, kdyby do kombíka byl 1,6T gdi byla by to jasný volba
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 22 čer 2016, 21:33
od vorlajz
O tom žádná... Ale já bych radsi 2.0 GDI
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 23 čer 2016, 11:56
od copper5252
Ještě mně napadla jedna věc nemyl si nahodou motor wabkou ? tedy tlakovým čístučem
na řj motoru je tlakové čídlo které mněři atmosférický tlak , aspon u mně o tak je , pokud se ti do něho nabrala voda tak pak kravi čídlo a dík to mu i motor
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 23 čer 2016, 21:38
od vorlajz
coppere, to je na koho???
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 24 čer 2016, 07:00
od jjenda
Vorlajz, přeci na toho komu cuká motor, potřebuje poradit a založil tuto diskuzi. Že se to vždy uhne od tématu na porovnávání výkonu, výbavy, ceny, atd. je nectnost nás
VŠECH diskutujících. Proto když potřebuje někdo rychle poradit, a nemůže se v tom marastu prohrabat k potřebné věci, tak se zeptá znovu a je kamenován, že už se to řešilo. Můžete mít jiný názor, můžete se mnou nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím zmůžete.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 24 čer 2016, 14:01
od copper5252