Stránka 5 z 13

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 14 úno 2018, 19:51
od Tudy
Já jsem optimista s věřím, že bude v rámci servisních prohlídek zavedena i důkladná kontrola katu a následně jeho případná výměna, určitě to :hyu: vyjde levněji než měnit zadřený motor a v důsledku si snižovat prestiž u zákazníků.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 15 úno 2018, 17:37
od BlackDog17
Ako sa dá predísť zadretiu motora? vymena/kontrola katalizatora? mam 1.6 LPG 2014 najazdených 72000 a rano za studena mi trha motor ako keby isiel zdochnut, ale len kym sa nezohreje

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 15 úno 2018, 19:52
od petzl62
Axel.Foley píše:
K té 1,6tce u pana dechtora... nějaká fotečka by nebyla? Klidně do mejlu. Předem děkuji.


Bude i video...jen se musím potkat s Markem z Mimy.
A není to jeden píst,ale všechny ](*,) Po shlédnutí videa a vůlí jsem se dost orosil :shock: ](*,)

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 16 úno 2018, 11:47
od Axel.Foley
:shock:

Uf :!:

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 16 úno 2018, 17:23
od tempest
idam.i píše:Majú 1,6 MPI a 1,6 GDI rovnaký kat. ? Pokiaľ áno,tak bude problém v ňom.
Někde tu proběhla info, že MPi má keramický a GDi kovový.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 16 úno 2018, 17:55
od idam.i
Keby mal GDI kovový,kat.čo by sa natrúsilo do motora ? :?:

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 16 úno 2018, 17:57
od shawt
kov? :lol:

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 16 úno 2018, 18:00
od idam.i
No neviem ? :wink:
Väčšinou sa keramika rozdrobí na prach a ten potom motor vtiahne do vnútra.A tam to pôsobí ako brúsna hmota. :shock:

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 16 úno 2018, 18:03
od tempest
Když budeš třít kov o kov, tak to pustí taky částice. Stačí, jak se uvolní těleso a začne se to třít o obal. Ale s jistotou to říct nemohu, jestli je tam opravdu kovový.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 25 úno 2018, 21:29
od Tudy
Tak auto je už týden doma, byl vyměněn celý polomotor, tj. blok a hlava motoru + katalyzátor. Cena opravy 170 000 Kč,-, měněno v záruce. Ještě slíbené foto ventilu po najetí 120 000 km, karbonem je to zarostlé brutálně....

Edit: životnost katalyzátoru je dle servisu u všech benzínových verzí i30 II omezena a je vhodné jeho stav pravidelně kontrolovat, než způsobí smrt motoru

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 25 úno 2018, 21:44
od idam.i
Dóósť drsné. :shock:

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 25 úno 2018, 22:06
od shawt
Hmm to je hezke, takze kdy mam nejpozdeji prodat auto? :-k

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 11:04
od Hardcam
Prodam Kia Ceed CW 1.6 GDI, kolik date? :lol: :lol: :lol:
Doufam, ze jsem dosud tomuhle predchazel a nepotka me to.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 11:20
od Tudy
Mno já prodávat nebudu, ekonomicky je to blbost, nový motor s ročním nájezdem max 10 000 km snad ještě 5 let vydrží, jen budu muset vrazit peníze do brzd, mám ještě původní, v dubnu to nechám vyměnit a také nechám vyměnit rozvoďák. Zbytek standardní údržba.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 11:21
od Hardcam
Brzdy nejsou tak hrozna polozka :)