Stránka 5 z 10

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 17 lis 2017, 14:33
od Mirus30
kongresman píše:Přátelé, kamarádi ...... končím v diskuzi na :hyu: i30 II.......
Tímto oznamuji, že jsem dnes podepsal kupní smlouvu na nový Tucson v té akci "Limitovaná edice Best of Czech" ...... model 1,6 GDI, 17 palc. kola, barva Fiery Red, kde dle původního nacenění (čtu to nyní ze závazné objednávky) by to auto stálo 594.990,- Kč + metalíza za 17,900,- Kč :shock: , avšak mínus Vánoční bonus na příslušenství - 30.000,- Kč, - 54 999,- Kč Limitovaná nabídka Best of Czech (v tom jsou dva pakety a snad ještě něco, jako, kdyby to by bylo o výbavu výše, kdybych objednával sólo do výroby, ani by tam nešlo vše doobjednat, nepustilo by to a bylo by to i dražší, prostě ta akce je super), takže výsledná cena 527.890,- Kč. Naprostá spokojenost. Jenom v té akci s motorem 1,6 GDI (nechtěl jsem 1,6 T-GDI) zbyly už pouze tři vozy, musel jsem jednat rychle, akce je do konce listopadu nebo do vyprodání zásob, ta červená byla jediná a pak dvě Ara Blue, to jsem nechtěl. Výkup i30 kombík II. generace zajištěn, odjez s novým Tucsonem do konce listopadu :D/
At koukam, jak koukam, moc te kalkulaci nerozumim, za necelých 600tis, je T-Gdi ve 4x4 s vybavou co mas ty :-k :-k

At ti cekani utece :wink:

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 17 lis 2017, 22:02
od vorlajz
Miro, ale on jo kupuje za 528 tis. hm?

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 17 lis 2017, 22:46
od Hardcam
On to predpokladal myslel tak, ze za relativne maly priplatek (70tisic) mohl mit adekvatni motor a adekvatni pohon k takovemu autu. Soucasnemu trendu, kdy v akcnich baliccich (Best of cesky rucicky apod.) jsou jen slabsi motory, 4x2 (v pripade Tucsonu) a prumerna vybava, moc nechapu. Ale ono se to proste dobre prodava...

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 03:44
od vorlajz
Samozřejmě ...

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 09:46
od Mirus30
vorlajz píše:Miro, ale on jo kupuje za 528 tis. hm?
Ne Harde, myslim to takhle

Pise cenikovku necelych 600tis za GDI ve 4x2!!Tomu se divim, to je cena za TGDI ve 4x4 s tou vybavou! To nechapu :roll:

Takze jen premyslim, kdyz se z cenikovky 600tis dostal na 530, tak proc nevyjednavat o Tgdi ve ctyrkolce kdyz ma stejnou cenikovou cenu 600tis.

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 10:13
od Chasnik
Hard a vorlajz: My už jsme z Hyundaie těma výbavama namlsaní, tak nám to nepřijde. Ale pro ty, co k Hyu přichází odjinud (např. z oholených škodovek), tak jsou výbavové stupně Trikolor nebo Best of Czech slušnou volbou. A upřímně - kolik z těch, co tyhle vyšší auta kupuje, používá 4x4? Jsem přesvědčenej, že většina s tím jezdí normálně po asfaltkách.

A moc dobře si vybavuju, jak na mně někteří kamarádi čučí, když jim říkám, že v autě potřebuju 3 prvky výbavy: tempomat, klimu a rádio s Bluetooth. To si často klepou na čelo, protože to první a třetí je pro ně známkou TOP výbavy s příplatekem několik desítek tisíc. A pak čumí jak zjara, když jim řeknu, že tohle můžou mít v kombíku B segmentu za 310 tisíc včetně DPH. Poměry se trošku za poslední 2 roky změnily, ale vybavte si, jaké výbavy měly konkurenční auta.
Když jsem na sauto hledal předváděčku Octavie kombi r.v. 2016 nebo 2015, tak po odfiltrování aut s tempomatem se mi najednou drasticky zúžil výběr a cena vyskočila cca o 50 tisíc vejš. Ono opravdu v Oktávce za skoro 400 tisíc není tempomat samozřejmostí. A ovládání čehokoli na volantu? Slabota, těžká slabota [-X

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 11:12
od Axel.Foley
Máš pravdu, Chasniku, spousta lidí opravdu nechápe, proč člověk chce v autě ten či onen prvek výbavy. A to jen proto, že ho nemají odzkoušený, nejsou s ním zžiti. Tempomat beru jako samozřejmost, ovládání na volantu také. Ačkoliv to u mnohých pořád není samozřejmost ve vyšších třídách, natož v nižší střední.

PS: Mimo jiných věcí, které v autě chci, je elektrické sklápění zrcátek. Všichni se na mně dívají jak zjara, nikdo nechápe proč. A to nemluvím o vyhřívaném volantu...

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 11:14
od kongresman
Mirus30 píše:
kongresman píše:Přátelé, kamarádi ...... končím v diskuzi na :hyu: i30 II.......
Tímto oznamuji, že jsem dnes podepsal kupní smlouvu na nový Tucson v té akci "Limitovaná edice Best of Czech" ...... model 1,6 GDI, 17 palc. kola, barva Fiery Red, kde dle původního nacenění (čtu to nyní ze závazné objednávky) by to auto stálo 594.990,- Kč + metalíza za 17,900,- Kč :shock: , avšak mínus Vánoční bonus na příslušenství - 30.000,- Kč, - 54 999,- Kč Limitovaná nabídka Best of Czech (v tom jsou dva pakety a snad ještě něco, jako, kdyby to by bylo o výbavu výše, kdybych objednával sólo do výroby, ani by tam nešlo vše doobjednat, nepustilo by to a bylo by to i dražší, prostě ta akce je super), takže výsledná cena 527.890,- Kč. Naprostá spokojenost. Jenom v té akci s motorem 1,6 GDI (nechtěl jsem 1,6 T-GDI) zbyly už pouze tři vozy, musel jsem jednat rychle, akce je do konce listopadu nebo do vyprodání zásob, ta červená byla jediná a pak dvě Ara Blue, to jsem nechtěl. Výkup i30 kombík II. generace zajištěn, odjez s novým Tucsonem do konce listopadu :D/
At koukam, jak koukam, moc te kalkulaci nerozumim, za necelých 600tis, je T-Gdi ve 4x4 s vybavou co mas ty :-k :-k

At ti cekani utece :wink:

Já vím, ale pozor, je v tom finta, vždy tam musíš mít nějaký paket navíc a dále, já nechtěl ani 4x4, ani T-GDI, psal jsem výše a i tak by to bylo vždy o dost dražší, i ta pajda navíc, nebo ještě více, to bych už nedal. Měl jsem představu za rok někdy do 500 táců a nyní je to cca 527 táců. Jo a kouknul jsem na to a mám to na staveno z ceny 594.000,- Kč, to je cena za GDI bez akce v ceně výbavy Trikolor, proto ty pakety a 17 kola ... ptal jsem, ta verze Tucson dle ceníku není a nejde v akci ... Fakt mi to nevadí, chtěl jsem vždy tu atmosféru 1,6 GDI a s tou výbavou to je super. Kdyby si dal auto do výroby, některé věci by tam ani logicky nešly zadat u té levnější verze ...

https://www.hyundai.cz/files/download/m ... tucson.pdf

https://www.hyundai.cz/files/download/m ... grafii.pdf


a 1,6 T.GDI 4x4 nebo i bez je v akci za tyto ceny, viz.

https://www.hyundai.cz/files/download/m ... grafii.pdf

ale jak říkám, reál je opravdu výše. Normálně to stojí cca 740 táců Style, jiná verze nejde.

https://www.hyundai.cz/files/download/m ... tucson.pdf

Prostě mám Tucsona s metlou v Trikoloru za více, jak 600 táců, sice GDI, ale jsem na cca 527 táců a to se dá, slušná výbava a 17 kola, například .... Pocitově na tom budu stejně, co se výkonu motoru týče, jako můj současný kombík i30 II. 1,6 CVVT a o to mi šlo. Více peněz jsem opravdu do toho dávat nechtěl a ani nemohl. Takže asi tak ...

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 11:24
od Chasnik
Koukal jsem do toho ceníku a jejich spotřeba pro 1.7 CRDI (4,7) je fakt úsměvná. Obecně se mi zdají ty laboratorní údaje o spotřebě v naftě víc přestřelené směrem dolů než u benzínu. Osobně jsem s GDI jezdil v reálu za papírovou spotřebu, u dieselu podle mě nemám nárok (4,0, to si fakt nedovedu představit).

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 11:56
od vorlajz
ano, já jsem namlsaný výbavou a vím, že z některých prvků výbavy nechci ustoupit... když uvedu 5 věci (podobně jako Chasník, ten však uvedl 3), které mi nesmí v autě chybět, tak to jsou:

1) automatická klimatizace
2) navigace s bluetooth
3) vyhřívané sedačky a volant
4) automaticky stmívací zrcátko
5) dešťový senzor

pak jsou tam další věci, které bych nerad oželel... například parkovací kamera atd. Další super věc, bez které by se však dalo žít je startování tlačítkem, ale je to takový prvek, který je velmi příjemný a dává tomu autu takový punc luxusu...

Ještě si dovolím pár slov k SUV a k pohonu 4x4... měl jsem O II Scout 2.0 FSI 4x4 a můžu vám říct, že to auto bylo fantastický... výhodu pohonu 4x4 nevidím jenom v ježdění po louce nebo lesních cestách, ale i na silnicích... kolikrát se mi stalo, že sněžilo, byla kalamita a já jsem jel s Otesánkem (tak se jmenovala ta Okta) jako pán 8) Prostě ta trakce je lepší a to bez debat. Navíc jsem tahal velmi často vozík naložený dlažbou a to až do 1.500 kg... tam bylo krásně cítit, jak zabírá zadek... Přemýšlel jsem, co bych si pořídil za auto po Myši... a když to bude SUV, tak rozhodně 4x4... a k té variantě se zatím více přikláním... akorát si na takové auto budu muset ještě pár let počkat... výhoda SUV 4x2 může být snad jenom ve vyšším posezu... možná vyšší komfort... nevím... ale za ty peníze můžu mít kombi střední třídy, které mi nabídne to samé (kromě posezu) a navíc mi nabídne větší vnitřní prostor... na druhou stranu, když si vezmu i30 GD, tak ta je prostorově plně postačující... tak proč se cpát do něčeho jiného? Já můžu snad jedině litovat toho, že jsem nekoupil Style až po FL v roce 2015, kdy tam přibyla nějaká výbava, na druhou stranu se to auto taky zdražilo o 40 tis. Kč...

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 12:07
od Mr. HYUNDAI
Ještě do toho může vstoupit jeden faktor. Když vezmu v potaz couračky mojí ženy, tak to je provoz ve kterém umře nafťák (regenerace DPF nikdy neproběhne celá), ani turbo benzín z toho nebude nadšený (viz problémy motoru 1,6 T-GDi s ředěním oleje benzínem). Pak hledáš auto s atmosférou :) . Z tohoto pohledu by Tucson 1,6 GDi byl ideální volba. Slabší motor když jezdí sama couračky není problém, sedět bude výš s lepším přehledem....

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 12:08
od Mirus30
Kongresman, asi si porad nerozumime....

Psal jsi ze mas GDI ve vybave Best of czech (netreba sem tahat obyc cenik, vychazim z toho co pises) ktere je za 499tis, mas 17 kola, tzn mas k tomu paket Traveller za 30tis a nejspis i paket Winter za 10tis (pises ze mas 2 pakety k tomu) a metlu za 18tis. Takze jsme na nejakych 557tis dle akcniho ceniku. :shock:

Chapu ze jsi nechtel 4x4 a Tgdi, ja to opravdu srovnavam jen kvuli te cene, ktera je proste 599tis dle ceniku a v te same vybave co mas. A proto me udivuje ze ti napsali ze to "tve" auto by vyslo na 613tis, to je proste nesmysl, vychazi na 557tis tak jak pisu, takze OK sleva porad nejakych 30tis, ale rozhodne ne 85tis jak ti tam pisou a uz vubec ne za 613 :roll:

V tomhle kontextu jsem prave premyslel, jak muze byt to GDI za tolik penez, kdyz je za to Tgdi ve 4x4, coz je proste fakt. 8-[

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 12:11
od Hardcam
Z kombinace 1.6 T-GDI a DCT zaroven mam trochu strach #-o je to poprve kdy mirim do neprobadanych vod a cetl jsem o problemech T-GDI a i o chovani spojek DCT nejen tady a uplne nevim, jestli jsem nanto stavenej. Zatim jsem mel jen to, co funguje.

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 12:11
od Mirus30
Mr. HYUNDAI píše:Ještě do toho může vstoupit jeden faktor. Když vezmu v potaz couračky mojí ženy, tak to je provoz ve kterém umře nafťák (regenerace DPF nikdy neproběhne celá), ani turbo benzín z toho nebude nadšený (viz problémy motoru 1,6 T-GDi s ředěním oleje benzínem). Pak hledáš auto s atmosférou :) . Z tohoto pohledu by Tucson 1,6 GDi byl ideální volba. Slabší motor když jezdí sama couračky není problém, sedět bude výš s lepším přehledem....
S tim souhlasim, ale neslo mi o rozporovani vyberu vhodnosti motoru pro potreby majitele, ale ciste o cenovou kalkulaci ktera je dle meho minimalne podivna a ne uplne odpovidajici pravde...

Re: Rozlouceni s forem

Napsal: 18 lis 2017, 12:13
od Mr. HYUNDAI
Ale oni jsou v systémech zadané standardní ceníky, nikoliv akční. Jen napsal co má na objednávce. Já taky kupoval Ferdu v zaváděcí akci, kdy v ceníku byla akční cena 440.000 a v systému, a tudíž jako výchozí cena, bylo na objednávce půl mega.
Je to způsob jak dodat zákazníkovi pocit větší slevy, když je to černé na bílém :wink: .