Stránka 5 z 24
Napsal: 12 kvě 2007, 19:15
od Borek
Napsal: 12 kvě 2007, 19:16
od Borek
Nebudu to dál řešit nebo se zase rozvine dlouhá debata
.Jen poznámka-měli jsme oba karburátory(i když já spotřebu 8l a čerpám dnes za 13,70Kč,takže to je i proti 5l nafty dost výhodné),ale dnes se montuje přímé vstřikování LPG a to je zase jiná modernější písnička.
Jo a to,že jezdím za polovičku bylo míněno oproti nákladům za benzín,ne proti naftě.
Napsal: 12 kvě 2007, 19:19
od tom
Borek píše:Nebudu to dál řešit nebo se zase rozvine dlouhá debata
.Jen poznámka-měli jsme oba karburátory(i když já spotřebu 8l a čerpám dnes za 13,70Kč,takže to je i proti 5l nafty dost výhodné),ale dnes se montuje přímé vstřikování LPG a to je zase jiná modernější písnička.
Jo a to,že jezdím za polovičku bylo míněno oproti nákladům za benzín,ne proti naftě.
Cena přestavby???
U těch modernějších systémů cca 30.000 - 40.000Kč. Další mínus je zmenšen zavazadlový prostor.
Napsal: 12 kvě 2007, 19:31
od Jiří
V mé lantře na lpg mám spotřebu plynu 9 litrů při ceně 12,7kč ychází km na 1,14kč a slavné Tdi v octávii při spotřebě 5l při ceně 28kč vychází km 1,4kč!!!!Jasně přestavba vás stojí sice 30000kč,ale zas si to mužete předělat do dalšího auta.Já říkám jedině LPG
Napsal: 12 kvě 2007, 20:24
od Hujer
Cena montaze je opravdu30-40tis.No on naftovy motor je taky za priplatek a kolikrat je to vic jak 40 klacku.Stim zav.prostorem je to sice pravda,ale da se to rozume resit nadrzi misto rezervy a pouzitim dojezdoveho kola ktere je o dost menci a nebo pouzitim spesl spreje na pichla kola,kompresoru na 12 V a nebo richloopravarenske sady na opravu pneu.
Garaze
Napsal: 12 kvě 2007, 20:40
od Pida
Mne by tedy krome toho, ze se mi asi dat 30000 na prestavbu nevyplati, docela vadilo, ze bych nemohl do podzemnich garazi....
Napsal: 12 kvě 2007, 20:45
od Jiří
¨No nesmíš nejlépe do žádných.Streko si teď dává do lantry přímý střik od lofteka,nádrž v rezervě a cena 31000kč.
Napsal: 12 kvě 2007, 20:54
od tom
Napsal: 12 kvě 2007, 22:59
od Hujer
Jo tak uz to bejva!
Napsal: 13 kvě 2007, 00:52
od Borek
Tome a co dvojnásobný dojezd benzín + LPG,nižší opotřebení motoru,nižší zátěž(teplotní)pro olej......to je jen pár plusů LPG.
Ale to jsme se dostali opravdu jinam
Tak se vraťme zpět k tématu(i tohle téma může někoho zajímat-může se udělat jiné vlákno,tady už to hrotit nebudeme).
Napsal: 15 kvě 2007, 10:07
od Petusko73
Najazdené 1300km. Spotreba len mesto ustálená na 5,8-5,9l.
Drahá zkušenost s LPG
Napsal: 15 kvě 2007, 13:29
od Donald
Měl jsem v octavii 1,8 namontovaný LPG systém Lovtec. Byla to naprostá katastrofa. Problémy neustále se zpětným zášlehem. Odešly plastové věci v sání, pak rozvodový řemen a nakonec praskla pružina sacího ventilu. Suma sumárum skoro 50 tis. Kč za půl roku. Propan butan už nikdy víc! Teď mám elantru CRDi a zatím (42 tis km) je klid.
Napsal: 15 kvě 2007, 14:31
od Borek
Donalde,rozvodový řemen a pružinka...určitě nemá nic společného s provozem na LPG,ale kvalitou Ochcávky.A zničené plasty bych omlátil o hlavu tomu "mechanikovi",co ti to montoval.Pokud používá jednodušší systém spol.vstřikování,musí použít protizášlehovou klapku.A tam evidentně nebyla
.Jinak dnes se nejvíce používá přímé vstřikování LPG-stejný výkon,spotřeba......
Napsal: 15 kvě 2007, 20:46
od ivan
Borek píše:Donalde,rozvodový řemen a pružinka...určitě nemá nic společného s provozem na LPG,ale kvalitou Ochcávky.A zničené plasty bych omlátil o hlavu tomu "mechanikovi",co ti to montoval.Pokud používá jednodušší systém spol.vstřikování,musí použít protizášlehovou klapku.A tam evidentně nebyla
.Jinak dnes se nejvíce používá přímé vstřikování LPG-stejný výkon,spotřeba......
Hmm,pak svěř někomu takovýmu auto a pak bum!!
Myslím montáž LPG nedat tam proti zášlehovou klapku tak mě by teda šlehlo!!
Napsal: 16 kvě 2007, 12:44
od kantorek
petusko ... hm, no, tych 5,8 je v pohode ... len mi povedz, kolko ti ukazuje palubny PC ? ... uz sa tu o tom diskutovalo, ze nieco prikresluje ... lebo ja mam najazdenych tesne pred 10tis. a palubny PC mi ukazuje stale 6,8 ...