Stránka 5 z 8
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 04 čer 2017, 21:14
od vorlajz
Ta Kona je nějaká přeplácaná...
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 04 čer 2017, 23:57
od pepe pedro
hašišové opojení!
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 12 čer 2017, 17:56
od Mr. HYUNDAI
Další fotky jsou venku, toto vypadá na únik oficiálních:
http://www.carscoops.com/2017/06/new-hy ... s.html?m=1 .
Exteriér je snad ještě ulítlejší než vypadal na předchozích sadách
. Interiér je za mě v pohodě - další verze konceptu z třetí generace i30.
Mimochodem, Citroën dnes pustil fotky C3 Aircross, ta je taky ulítlá, ale tak nějak "koncepčně" včetně interiéru a ta se mi naopak líbí.
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 12 čer 2017, 18:06
od idam.i
Neodsudzujem.Počkám na živo.
Možná si zvyknem.
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 12 čer 2017, 18:51
od Martinsp
Já si zvyknu určitě dříve než u nové i30. Tam se mi to ještě nepodařilo. Hlavně čumák jsem neskousl, ostatní dobrý.
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 07:35
od Mr. HYUNDAI
ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 08:23
od Neo-Mike
Takový menší a agresivnější Tucson.
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 10:01
od airwaves
Tak to je teda divočina. Koňas! Zepředu se s tím designer nepáral a použil vše co už měl uložený
. Uvidíme naživo, zejména ty plasty kolem blatníků jsou hodně vulgární.
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 11:38
od Axel.Foley
Dobré jméno v portugalštině... to tvůrcům trochu uteklo
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 13:53
od Mr. HYUNDAI
Ovšem psáno s "C"
.
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 14:31
od Richard555
Ale jo, zas tak strašný to není, ale co strašný je je ten tříhrnek pro Evropany
(doufám že se Mr. Hyundai neurazil) já bych bral raději tu klasiku 2,0 se 149 k a automatem...... No a nebo za příplatek ještě jeden tříhrnek a to buď že by každý poháněl jedno přední kolo, nebo jeden by poháněl předek a druhej zadek
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 14:42
od Mr. HYUNDAI
Proč bych se urážel. Jednak je to služební auto, tam se má držet kušna a být rád, že se fasovalo, druhak to na to moje vrkání kolem komína bohatě stačí. A když jsem to teď vzal na pár výletů po ČR, dá se to. Turbo tomu dává sílu a nežere to nijak moc. Ale stejně tak přiznávám, že radši jezdím delší trasy s manželčiným kombíkem s motorem 1,6 GDi. Motor je "hebčejší" a podvozek u kombíka druhé generace je mnohem měkčí.
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 15:04
od Richard555
Jo ták, to je služebák - to kdybych věděl tak jsem to nepsal
tak to opravdu výběr není. Kdysi jsem psal, že se dá i s tříhrnkem jezdit..... v malém městském autě (Alto, Splash, CityGo, Aigo, atd.) ale ať si kdo chce co chce říká, v pořádným autě má být pořádný motor
Pamatuju takový vtip o Trabantech, že je ve velkým kupovali američané a když se dotyčný zeptal proč? Odpověď byla že karoserie se používá jako popelník a motor na stěrače
Fakt mě mrzí, že se tady v Evropě takhle se spotřebama a emisema pokrytecky oblbujeme
A fakt nemyslím, že malé turbo spasí zeměkouli a že díky tomu nevyhynem jak dinosauři
Oni tyhle malý oturbený motory produkují sice málo CO2 ale zas hodně NOx a teď babo raď co je lepší.... za mě CO2
protože ten produkuje ve velkým sama příroda a nikdo ji to nezakáže.... NOx , abych řekl pravdu si nejsem jistej, ale vím, že dusík se moc dejchat nedá, to by se tak nejmenoval, že ?
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 15:51
od Mr. HYUNDAI
Tak v mém případě u služebáku na výběr je, protože autopark šéfuju já
. Ale obecně máš samozřejmě pravdu. Tříválce svět nespasí. Taky bych raději atmo dvoulitr co se dá koupit v Americe místo motoru ze sekačky, ale holt jsme si EU stvořili, tak s ní musíme žít. Bohužel!
Re: ix20 končí bez přímé náhrady
Napsal: 13 čer 2017, 17:00
od idam.i
Že vraj dvojča od KIA sa bude volať Stonic.
- Kia Stonic.jpg (44.51 KiB) Zobrazeno 2731 x
- Kia Stonic II..jpg (46.08 KiB) Zobrazeno 2731 x