Graphixova MC Grey
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Graphixova MC Grey
Ta cena by byla za original asi dost vysoka. Samotne radio, nova antena, prace s tim.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Graphixova MC Grey
Vezmeš-li v potaz, že originál rádio s navigací do i40 stálo před dvěma lety Kč 160.000,-- bez DPH, tak do i30 o moc levnější nebude .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- R2-db269.cz
- ***
- Příspěvky: 552
- Registrován: 05 úno 2016, 23:33
Re: Graphixova MC Grey
Přesně tak. Cena za originál rádio je nesmyslná. Osobně nechápu proč když to pro někdo vyrábí ve velkém ale tak to prostě je. Proto montují neoriginální.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Re:
Tak nezapomínejme, že WinCE 6.0 jsou přes 10 staré, jejich poslední revize je z roku 2009, takže nároky tomu odpovídají. Ten systém toho umí méně a úměrně tomu má menší nároky na hardware a pokud rozsahem funkcí vyhovuje, tak rozumím tomu, že se na tom stále stavějí zařízení. Microsoft sice už několikrát chtěl podporu ukončit, ale aktuálně ji zase prodloužil - tentokrát do r. 2018.snike píše:Jednojadrovy procesor 1,2GHz, RAM 256 MB ... zalostne malo na dnesni dobu. Spise bych preferoval Android nez winCE
Re: Graphixova MC Grey
Tak jsem do toho praštil soudruzi a v autě mám čerstvě namontovanej bazmek s androidem 5.1. Na první pohled nevypadá zle - rádio hraje, navigace naviguje, muzika z SD/USB také jakž takž přehrává. Zatím zkouším, co to umí/neumí a hlavně sbírám poznatky, abych mohl udělat nějaký soupis všech pro a proti a definitivně se pak rozhodnul, jestli to v autě chci či nikoliv. Bohužel, minusové položky v tuto chvíli vedou v poměru asi tak 3:1 Aktuálně za největší problém považuju nepřesné ovládání multifunkcí na volantu (po montáži a krátkého vyzkoušení jsem si toho nevšiml) a hlavně značně duchařského chování bluetooth, kterýžto se s telefonem jednou spáruje a jindy vůbec. Blbý.
Dál testuju, chci a budu sem přidávat nové info. Pokud možno, držte mi alespoň palec u nohy!
Dál testuju, chci a budu sem přidávat nové info. Pokud možno, držte mi alespoň palec u nohy!
- Přílohy
-
- 20170126_141440.jpg (146.81 KiB) Zobrazeno 2243 x
Hyundai i30 CW 1.6 GDI, DCT, Weekend+Design, Micron Grey (2016)
Re: Graphixova MC Grey
Určitě dej vědět na co jsi přišel při testování. To máš rádio z firmy 2din a nebo pořízené z číny? Vzhledově to vypadá dobře. Otázka je co funkčnost. Podej trošku info. Jedná se o výměnu 1:1, nebo bylo potřeba něco navíc dokoupit?
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Graphixova MC Grey
vypadá to dobře... a cena?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Graphixova MC Grey
jo tak to hned vypada jinak, na pohled perfektni. Snad to bude pouzitelne, jsem zvedav na dalsi zkusenosti ...
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Re: Graphixova MC Grey
Co presne nefunguje na volantu a urcite popis vymenu, co byl nejvetsi problem?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Graphixova MC Grey
Nakej informacni update k tomu radiu bude?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Graphixova MC Grey
asi nebude...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Graphixova MC Grey
ale bude, a ne moc veselej...
Špatné zprávy totiž, neb mám zpět původní tovární radio. Zkrátka, těch nedostatků bylo u čínského androida zn. KF-V2053 dodávané firmou Cars Equipment https://www.sbazar.cz/CarsEquipment0/de ... l-kf-v2053 na můj vkus příliš. Začnu ale pozitivně – zpracování a provedení působí na první i detailní pohled velmi dobře. Tady soudruzi z Číny odvedli slušnou práci. Tlačítka mají spolehlivý stisk a reagují v celé ploše, podsvětlení je decentní a dokonce se mu dá navolit libovolná barva z celého RGB spektra. Modrá tak může odpovídat přesně té, která je okolo na přístrojovce. Mezi horní hranou rádia a “kšiltem” přístrojovky sice vznikla menší škvíra, ale není to nic tragického. Jinak vše lícuje stejně jak u originálu. Display je kapacitní, rozlišení jemné, kontrast ve dne dostačující, za sluníčka to asi bude o něco horší. Odezva na dotek prstů by mohla být klidně živější – některé ovládací prvky totiž mají nešťastně malý button a vyžadují velice přesný stisk. Start androidího systému po zapnutí zapalování je asi 35 s, což pravda není žádný rychlík, ale dá se vydržet a ve finále bych ho snad ani nepovažoval za minus. V nastavení se navíc dá zvolit rozpětí 30 sekund až 2 hodiny, po které systém zůstává v stand-by režimu. Spuštění je pak sice okamžité, ovšem co na to baterie, netuším. Po obrazu zadní parkovací kamery na 7” obrazovce se mi asi bude stýskat ze všeho nejvíc.
A teď k tomu méně veselému, co nakonec rozhodlo, že dám radiu sbohem. O potížích s bluetooth a ovládání multifunkcí na volantu jsem psal v předchozím postu. Zároveň jsem ale tak trochu doufal, že u multifunkce to bude třeba jen špatným nastavením keymapingu v androidu. Pak jsem se bohužel dozvěděl, že HY u tlačítek na volantu používá odporové ovládání, na které má mapování jen minimální vliv – proto to divné chování. Typicky – přidávám např. hlasitost - třikrát po sobě tlačítko zareaguje správně a hlasitost zvýší, počtvrté ji místo toho sníží. To samé platí i u ostatních tlačítek. Snad jen zelený a červený telefonek fungovaly vždy spolehlivě. Tím se ale dostávám k dalšímu zásadnímu problému, kterým je u tohoto modelu radia jednotka bluetooth. Už při instalaci v Cars-equipment se nám podařilo s telefonem spárovat až druhé zcela nové rádio, podivné. Týden, co jsem pak s radiem jezdil se bluetooth ukázal jako silně nespolehlivý – cca 2/3 času byl systém pro telefon neviditelný a znovu začal fungovat třeba až za dva dny. Bohužel se mi nepodařilo vysledovat proč tomu tak je.
Dál už jsem zjistil vesměs maličkosti:
- hudební přehrávač nepodporuje ID3 tagy; tzn. abych se vyznal co si pustit, když je na SD kartě nahráno více souborů, musím vytvořit složku a pojmenovat ji nejlépe “interpret - album”
- android se vůbec nespustí bez toho, aniž by byl klíček zapalování v poloze 1
- po celou dobu zařazené zpátečky je přerušen zvuk radia/hudebního přehrávače
- předinstalovaná navigace iGo Primo nepůsobí zrovna moderním dojmem, hlasové pokyny v češtině jsou díky robotickému vyslovování prakticky nepoužitelné. (Vyřešil jsem instalací Sygicu, se kterým jsem byl celkem spokojen. Můj oblíbený TomTom se zprovoznit nepodařilo a to ani jako staženou .apk následně instalovanou přes filemanager)
- občas dojde k pádu některého z procesů na pozadí - oznámí to klasické vyskakovací okno s hláškou o neočekávaném ukončení té či oné aplikace.
No, myslím, že důvodů proč jsem se rozhodl rádio vrátit je až až. S těmi "maličkostmi" bych se asi naučil žít, naproti tomu bluetooth fungující pravděpodobně vždy podle aktuálního počasí a zmiňované (ne)ovládání tlačítky na volantu jsou chyby, které lze jen těžko překousnout.
Jedna pozitivní na závěr - už víme, které rádio z těch asi 150ti na Ali a eBay nebrat!
Špatné zprávy totiž, neb mám zpět původní tovární radio. Zkrátka, těch nedostatků bylo u čínského androida zn. KF-V2053 dodávané firmou Cars Equipment https://www.sbazar.cz/CarsEquipment0/de ... l-kf-v2053 na můj vkus příliš. Začnu ale pozitivně – zpracování a provedení působí na první i detailní pohled velmi dobře. Tady soudruzi z Číny odvedli slušnou práci. Tlačítka mají spolehlivý stisk a reagují v celé ploše, podsvětlení je decentní a dokonce se mu dá navolit libovolná barva z celého RGB spektra. Modrá tak může odpovídat přesně té, která je okolo na přístrojovce. Mezi horní hranou rádia a “kšiltem” přístrojovky sice vznikla menší škvíra, ale není to nic tragického. Jinak vše lícuje stejně jak u originálu. Display je kapacitní, rozlišení jemné, kontrast ve dne dostačující, za sluníčka to asi bude o něco horší. Odezva na dotek prstů by mohla být klidně živější – některé ovládací prvky totiž mají nešťastně malý button a vyžadují velice přesný stisk. Start androidího systému po zapnutí zapalování je asi 35 s, což pravda není žádný rychlík, ale dá se vydržet a ve finále bych ho snad ani nepovažoval za minus. V nastavení se navíc dá zvolit rozpětí 30 sekund až 2 hodiny, po které systém zůstává v stand-by režimu. Spuštění je pak sice okamžité, ovšem co na to baterie, netuším. Po obrazu zadní parkovací kamery na 7” obrazovce se mi asi bude stýskat ze všeho nejvíc.
A teď k tomu méně veselému, co nakonec rozhodlo, že dám radiu sbohem. O potížích s bluetooth a ovládání multifunkcí na volantu jsem psal v předchozím postu. Zároveň jsem ale tak trochu doufal, že u multifunkce to bude třeba jen špatným nastavením keymapingu v androidu. Pak jsem se bohužel dozvěděl, že HY u tlačítek na volantu používá odporové ovládání, na které má mapování jen minimální vliv – proto to divné chování. Typicky – přidávám např. hlasitost - třikrát po sobě tlačítko zareaguje správně a hlasitost zvýší, počtvrté ji místo toho sníží. To samé platí i u ostatních tlačítek. Snad jen zelený a červený telefonek fungovaly vždy spolehlivě. Tím se ale dostávám k dalšímu zásadnímu problému, kterým je u tohoto modelu radia jednotka bluetooth. Už při instalaci v Cars-equipment se nám podařilo s telefonem spárovat až druhé zcela nové rádio, podivné. Týden, co jsem pak s radiem jezdil se bluetooth ukázal jako silně nespolehlivý – cca 2/3 času byl systém pro telefon neviditelný a znovu začal fungovat třeba až za dva dny. Bohužel se mi nepodařilo vysledovat proč tomu tak je.
Dál už jsem zjistil vesměs maličkosti:
- hudební přehrávač nepodporuje ID3 tagy; tzn. abych se vyznal co si pustit, když je na SD kartě nahráno více souborů, musím vytvořit složku a pojmenovat ji nejlépe “interpret - album”
- android se vůbec nespustí bez toho, aniž by byl klíček zapalování v poloze 1
- po celou dobu zařazené zpátečky je přerušen zvuk radia/hudebního přehrávače
- předinstalovaná navigace iGo Primo nepůsobí zrovna moderním dojmem, hlasové pokyny v češtině jsou díky robotickému vyslovování prakticky nepoužitelné. (Vyřešil jsem instalací Sygicu, se kterým jsem byl celkem spokojen. Můj oblíbený TomTom se zprovoznit nepodařilo a to ani jako staženou .apk následně instalovanou přes filemanager)
- občas dojde k pádu některého z procesů na pozadí - oznámí to klasické vyskakovací okno s hláškou o neočekávaném ukončení té či oné aplikace.
No, myslím, že důvodů proč jsem se rozhodl rádio vrátit je až až. S těmi "maličkostmi" bych se asi naučil žít, naproti tomu bluetooth fungující pravděpodobně vždy podle aktuálního počasí a zmiňované (ne)ovládání tlačítky na volantu jsou chyby, které lze jen těžko překousnout.
Jedna pozitivní na závěr - už víme, které rádio z těch asi 150ti na Ali a eBay nebrat!
Hyundai i30 CW 1.6 GDI, DCT, Weekend+Design, Micron Grey (2016)
- R2-db269.cz
- ***
- Příspěvky: 552
- Registrován: 05 úno 2016, 23:33
R2-db269.cz
Já bych tipoval, že se budou všechny autorádia s Android chovat velmi podobné.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Re: Graphixova MC Grey
Pěkně popsané. Teď už aspoň vím, že nemá smysl se dívat po Android rádiích .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
- R2-db269.cz
- ***
- Příspěvky: 552
- Registrován: 05 úno 2016, 23:33
R2-db269.cz
Když nad tím uvažuji ho vlastně ani nepotřebují. Stejně vše řeším přes telefon a zvuk přes rádio.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i