Stránka 5 z 5

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 24 črc 2020, 14:07
od Pampa
Beri píše: 24 črc 2020, 12:22 Torque taky používám, ale v seznamu mi chybí senzor diferenciálního tlaku, tak jak uvádíš, který bych určitě uvítal. Možná je to tím, že máš i30 nebo nevím. Ale prolézal jsem seznam nabízených senzorů horem dolem a nenašel.
Ještě je otázka, jestli to vůbec i40 vyhodnocuje podle dif.tlaku, protože je jedno jestli 20,50,90 nebo 150 km/h, ale vždycky trvá regenerace 15 minut. Takže na stylu jízdy v průběhu vypalování vůbec nezáleží.
Ano, mam I30 ale pokial sa dobre pametam ani tam to neslo na standardnej verzii, mam kupenu plnu verziu a tam to slo, mozno to bude rovnaky problem. Nestoji to tolko penazi aby sa neoplatilo to vyskusat. Mozno by niekto mohol napisat kto to pozna z I40.

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 24 črc 2020, 14:47
od Beri
Taky mám koupenou plnou verzi, takže tím to asi nebude. :-k

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 24 črc 2020, 15:31
od matus1981
Tak daj vediet ci pomohlo vycistenie EGR ventilu, podla mna to bude v tom. Ked som to riesil 3 roky dozadu, tak tym co vymenili iba DPF filter im to nepomohlo, mne vymenili aj DPF, TURBO aj EGR aj Snimace tlaku a potom sa to vratilo do normalu. Ale po troch rokoch je to znovu to iste.

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 31 pro 2022, 21:03
od t.barancik
Axel.Foley píše: 24 črc 2020, 12:30 Z několika zdrojů mi bylo řečeno, že špatnou funkci EGR diagnostika neodhalí, i když právě on může být příčinou častých regenerací vlivem vyšší kouřivosti, jak je napsáno výše. Druhým důvodem, taky uvedeným výše, může být špatný vstřik. Časté rege u mě také začaly po servisce a letos na jaře se interval skrátil ještě víc i bez přehrání SW :(

Jak jsem psal, nechám vyčistit EGR a budu sledovat, co se bude dít.

PS: Omlouvám se, že vám píšu do vlákna i40 s Tucsonem, ale motor je stejný.
Mohu se zeptat,zdali pomohlo vyčistění EGR?
Děkuji

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 01 led 2023, 00:18
od Axel.Foley
Na autě proběhlo v různých intervalech

- dekarbonizace motoru pomocí vodíku - bez vlivu na četnost regenerací
- čištění DPF - intervaly regenerací se v létě natáhly o cca 20 km

Pro mně jasný důkaz, že za diametrálné zkrácení intervalu regenerací může SW.

EGR jako takový samostatně čištěný nebyl, je k němu hrozně blbý přístup. U tebe to může být s přístupem jinak, máš jiný motor.

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 01 led 2023, 02:10
od t.barancik
Děkuji za info, taky je u mého motoru přístup úplně na prd.
Uvidím jak se vyjádří servis, a když se rozsvítí kontrolka DPF tak jim to tam hodím na reklamaci

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 01 led 2023, 13:17
od Axel.Foley
Držím pěsti, ať ti to dobře dopadne. Ale... na rovinu - nevěřím, že servis cokoliv vyřeší.

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 02 led 2023, 11:43
od t.barancik
Odpověď servisu:

DOBRÝ DEN,

POKUD REGENERACE PROBÍHÁ, ZŘEJMĚ V DIAGNOSTICE NEBUDE ULOŽEN ŽÁDNÝ CHYBOVÝ KOD.

PŘI SERVISNÍ PROHLÍDCE BYLA PROVEDENA AKTUALIZACE ŘJ. MOTRU DANÁ VÝROBCEM.

POKUD BUDETE CHTÍT MŮŽEME PROVÉST DIAGNOSTIKU VOZU A KONTROLU DPF FILTRU.

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Napsal: 02 led 2023, 14:37
od Axel.Foley
Klasika. Přesně tuhle odpověď jsem čekal. Kdyby jsi chtěl cokoliv reklamovat, tak vlastně není co, protože vše je v pořádku.