Stránka 5 z 10

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 19 bře 2018, 20:56
od idam.i
Mieriš na N ?

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 19 bře 2018, 21:12
od Tudy
Ne, to je moc vysoko/draho. Mám v hledáčku nové VW Polo GTI, ale chci manuál řazení a to začnou vyrábět až na podzim. Navíc N-ko se mi nevejde do garáže spolu s combi i30 ve stání za sebou, Polo je o 30 cm kratší než N-ko, takže s ním vrata zavřu - délka garáže je 8,6 m.

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 19 bře 2018, 22:06
od idam.i
Garáž si dimenzoval bohate. :wink:
Možná by sa zmestilo aj toto : https://auto.pravda.sk/testy/clanok/397 ... er-zakrut/

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 20 bře 2018, 10:46
od Axel.Foley
To by stálo za zvážení :-k Ale já nevybírám :mrgreen:

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 20 bře 2018, 13:48
od Tudy
Fiestu ST jsem měl už téměř objednanou loni na jaře, ale nakonec jsem podlehl tlaku drahé polovičky a udělal jsem komprosmis - nová i30. Jenže to bohužel není ono. Nová Fiesta ST je tříválec (nechci) a celkově dost ultimativní sportovní náčiní, zatímco Polo je civilnějsí, kufr 350 l, užitné vlastnosti lepší než u Fiesty a zábava s ním je také slušná (alespoň dle dostupných testů), motor není přehnaně nabušený na svůj objem - 2.0 TSI 147 kW, 320 Nm. Na okruhu s tím jezdit nehodlám :mrgreen:

něco k nové Fiestě tady:

http://www.autoforum.cz/predstaveni/nov ... e-nesmysl/

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 20 bře 2018, 22:26
od idam.i
2,0TSI vs. trojválec #-o samozrejme ,nie je čo riešiť.

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 20 bře 2018, 22:33
od Tudy
Právě, navíc 2.0 TSI je motor, který má dlouhou tradici a dá se případně bezpečně chipnout (není můj případ), prostoru na zvýšení je dost.

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 23 bře 2018, 16:01
od Tudy
Tak teď mám těžké dilema, je tu lákavá legální možnost chiptuningu i s převzetím záruky na motor a převodovku. 120 kW a 290 Nm by mohlo stačit a vyjde to podstatně levněji. Co si o tom myslíte ?
http://www.chiptuning.cz/detail/Osobní% ... -gdi-103kw

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 23 bře 2018, 20:23
od idam.i
Aj viacej koní navyše z tvojho auta HH neurobí. [-X
A čo spojka,brzdy,naladenie tlmičov ?

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 24 bře 2018, 07:04
od Axel.Foley
Tudy: Otázka je, co na to spojka :-k

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 24 bře 2018, 08:57
od Tudy
Asi máte pravdu, tak budu čekat, trpělivost růže přináší...

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 24 bře 2018, 19:52
od asd111
Ja bych se toho nebal,ale 8tis bych za to asi nedal :-)

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 26 bře 2018, 19:51
od Tudy
Tak je rozhodnuto, do čipu nejdu. Katalyzátor se totiž do převzetí tovární záruky nepočítá (telefonicky ověřeno). Zůstávám u čekání na manuál u Pola GTi, výroba by měla začít až v září, čekací doba od objednání 4-9 měsíců, tj. přibližně rok čekání. Už jsem se s tím nějak smířil a navíc, jezdit s i30 není zlé, tohle auto je fakt příjemný a pohodlný společník, aktuálně se těším na výměnu zimních 15" za letní 16". :mrgreen:

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 27 bře 2018, 17:08
od Tudy
Včera jsem narazil při brouzdání na netu na auto, o kterém jsem ani nevěděl že existuje: Seat Leon FR 1.8 TSI. Auto někde na pomyslném rozmezí mezi warm/hot hatch. Skoro o 10 cm kratší než i30, vnitřní prostor podobný, 40 koníků navíc a motor odolávající karbonizaci (kombinuje přímý/nepřímý vstřik), sportovní podvozek, LED světla atd. Asi není co řešit. Papírově ideální kandidát, navíc bez čekání, recenze ho chválí.Co myslíte?

Re: Tudyho Třetí iTřicítka

Napsal: 27 bře 2018, 17:34
od Axel.Foley
Běž si ho vyzkoušet k prodejci a uvidíš.