Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od idam.i »

Mr. HYUNDAI píše:Taky bych to viděl na 1,6 MPi 88 kW.
Možno 1,4MPI s LPG. 8-[
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od vorlajz »

Je to tutove MPI...chlapi na servisu o těch MPI mluvili ...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Tiolk
*
Příspěvky: 14
Registrován: 19 úno 2015, 01:50
Bydliště: Pelhřimov

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Tiolk »

Promiňte že jsem nepřipsal model, ale uhodli jste správně!

1,6 MPI
Uživatelský avatar
Tiolk
*
Příspěvky: 14
Registrován: 19 úno 2015, 01:50
Bydliště: Pelhřimov

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Tiolk »

vorlajz píše:Je to tutove MPI...chlapi na servisu o těch MPI mluvili ...
A co tedy chlapi ze servisu o tom říkali??
Uživatelský avatar
dedecko
*
Příspěvky: 53
Registrován: 16 zář 2006, 14:21
Bydliště: ostrava

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od dedecko »

A jak se to u tebe projevovalo že jsi zjistil vysypany kat?
I30 1.6 mpi
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od vorlajz »

Tiolk píše:
vorlajz píše:Je to tutove MPI...chlapi na servisu o těch MPI mluvili ...
A co tedy chlapi ze servisu o tom říkali??
hele, já tě asi nepotěším, já už si to moc nepamatuji... je to přes 2 roky... bylo tam něco s tím, že je ten katalyzátor umístěný hrozně blízko motoru nebo tak něco... ale možná už kecám, fakt nevím...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od bony »

Tiolk píše:Ahoj, hlásím se taky do klubu cukatůry. Je to hrozný, člověk ráno chvátá do práce, ale auto se prostě dusí... Stane se to pouze, když je venku chladněji, přesně jak zde popisujete. Než se auto zahřeje, tak musí mít člověk lehkou nohu a netočit vysoké otačky. Jinak auto začne škytat a nemá takový výkon. Řešil jsem to už ve dvou servisech, ale nikde jsem nic nepořídil. Prý je to normální chování o kterém se ví, ale nikdo s tím nic nedělá. Samozřejmě mě říkali výmluvy na euronormy a kvalitu českých benzínu. :D Zkoušel jsem měnit svíčky, přidávat adetivum, více oktanový benzín, ale výrazné zlepšení nevidím. Takže asi jediné řešení je nezávislé topení, teplá garáž nebo chiptuning. Nebo snad konečně někdo našel na tento známý problém jiné řešení? Navíc mi v 18tis odešel motor, prý kvůli špatnému katu a polomotor se musel měnit. Takže to asi půjde brzy z baráku... :/
S cukanim nic neudelas, pokud si neprehrajes mapy v RJ.

odeslano z telefonu
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od shawt »

Mapy v RJ, to je jakoze Firmware?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od bony »

shawt píše:Mapy v RJ, to je jakoze Firmware?
Tak nějak. Dělalo se to i u i30 I. Tam byl stejný problém. Ale u i30 II do toho Hyundai nejde protože by nesplňoval normy.
Radunov
**
Příspěvky: 166
Registrován: 11 zář 2016, 07:52

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Radunov »

Tiolk píše:Ahoj, hlásím se taky do klubu cukatůry. Je to hrozný, člověk ráno chvátá do práce, ale auto se prostě dusí... Stane se to pouze, když je venku chladněji, přesně jak zde popisujete. Než se auto zahřeje, tak musí mít člověk lehkou nohu a netočit vysoké otačky. Jinak auto začne škytat a nemá takový výkon. Řešil jsem to už ve dvou servisech, ale nikde jsem nic nepořídil. Prý je to normální chování o kterém se ví, ale nikdo s tím nic nedělá. Samozřejmě mě říkali výmluvy na euronormy a kvalitu českých benzínu. :D Zkoušel jsem měnit svíčky, přidávat adetivum, více oktanový benzín, ale výrazné zlepšení nevidím. Takže asi jediné řešení je nezávislé topení, teplá garáž nebo chiptuning. Nebo snad konečně někdo našel na tento známý problém jiné řešení? Navíc mi v 18tis odešel motor, prý kvůli špatnému katu a polomotor se musel měnit. Takže to asi půjde brzy z baráku... :/
já co jsem popisoval, tak je jiný jev, je to jen při rozjezdu, tzn. než je plně zapojen spojka a když je motor studený tak motor přes 3500 obvykle netočím, protože mi to má ještě nějakou dobu vydržet :D
I30 kombi GDi gdh
Elwanelyn
*
Příspěvky: 60
Registrován: 16 kvě 2017, 18:33

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Elwanelyn »

Mám 1.6 MPI a nepociťuji tento problém
Uživatelský avatar
Linux
**
Příspěvky: 143
Registrován: 15 črc 2014, 09:27
Bydliště: Poběžovice/Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Linux »

Ahoj, přispěju taky svým příspěvkem do této diskuse.
V tomto tématu se dle mého názoru míchají dvě věci dohromady. První je ta, že auto po rozjezdu za studena po přidání plynu jakoby chcípá a nejde do otáček. To je normální věc a mám to tak od začátku.

Druhá závada se mi ale projevila nedávno, při rozjezdu auto velmi silně škube, jako by byla vadná spojka. Udělá to vždy jen ten první rozjezd a pak už jen to v pořádku, takže v servisu se to samozřejmě neprojeví. Nevíte, co by mohlo být příčinou? Vibrace jsou tak silné, že se otřásá celé auto. Napadlo mi netěsné gufero na spojce, ale proč jen ten první studený rozjezd?

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Hyundai i30 kombi, paket parking, weekend, barva Aqua Blue, 07/2014.
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od vorlajz »

"to je normální věc a mám to tak od začátku"...

nesouhlasím... není to normální a já to teda na autě nemám... otázkou je, zda za to nemůže EURO6 ... já mám totiž 5
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Vendelín
***
Příspěvky: 554
Registrován: 05 úno 2014, 17:51
Bydliště: Benešov

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Vendelín »

souhlas s Vorlajzem-za 4,5 roku za studena ani jednou nechcípalo ani necukalo.
Hyundai Elantra,1,6 Comfort-prodáno
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
lys
**
Příspěvky: 170
Registrován: 18 dub 2017, 10:36
Bydliště: Zlín

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od lys »

No mě kdyby tohle auto dělalo, tak jim to omlátím asi o hlavu, normální to rozhodně není a já bych to reklamoval.
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“