Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 06 lis 2017, 21:49
Možno 1,4MPI s LPG.Mr. HYUNDAI píše:Taky bych to viděl na 1,6 MPi 88 kW.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Možno 1,4MPI s LPG.Mr. HYUNDAI píše:Taky bych to viděl na 1,6 MPi 88 kW.
A co tedy chlapi ze servisu o tom říkali??vorlajz píše:Je to tutove MPI...chlapi na servisu o těch MPI mluvili ...
hele, já tě asi nepotěším, já už si to moc nepamatuji... je to přes 2 roky... bylo tam něco s tím, že je ten katalyzátor umístěný hrozně blízko motoru nebo tak něco... ale možná už kecám, fakt nevím...Tiolk píše:A co tedy chlapi ze servisu o tom říkali??vorlajz píše:Je to tutove MPI...chlapi na servisu o těch MPI mluvili ...
S cukanim nic neudelas, pokud si neprehrajes mapy v RJ.Tiolk píše:Ahoj, hlásím se taky do klubu cukatůry. Je to hrozný, člověk ráno chvátá do práce, ale auto se prostě dusí... Stane se to pouze, když je venku chladněji, přesně jak zde popisujete. Než se auto zahřeje, tak musí mít člověk lehkou nohu a netočit vysoké otačky. Jinak auto začne škytat a nemá takový výkon. Řešil jsem to už ve dvou servisech, ale nikde jsem nic nepořídil. Prý je to normální chování o kterém se ví, ale nikdo s tím nic nedělá. Samozřejmě mě říkali výmluvy na euronormy a kvalitu českých benzínu. Zkoušel jsem měnit svíčky, přidávat adetivum, více oktanový benzín, ale výrazné zlepšení nevidím. Takže asi jediné řešení je nezávislé topení, teplá garáž nebo chiptuning. Nebo snad konečně někdo našel na tento známý problém jiné řešení? Navíc mi v 18tis odešel motor, prý kvůli špatnému katu a polomotor se musel měnit. Takže to asi půjde brzy z baráku... :/
Tak nějak. Dělalo se to i u i30 I. Tam byl stejný problém. Ale u i30 II do toho Hyundai nejde protože by nesplňoval normy.shawt píše:Mapy v RJ, to je jakoze Firmware?
já co jsem popisoval, tak je jiný jev, je to jen při rozjezdu, tzn. než je plně zapojen spojka a když je motor studený tak motor přes 3500 obvykle netočím, protože mi to má ještě nějakou dobu vydržetTiolk píše:Ahoj, hlásím se taky do klubu cukatůry. Je to hrozný, člověk ráno chvátá do práce, ale auto se prostě dusí... Stane se to pouze, když je venku chladněji, přesně jak zde popisujete. Než se auto zahřeje, tak musí mít člověk lehkou nohu a netočit vysoké otačky. Jinak auto začne škytat a nemá takový výkon. Řešil jsem to už ve dvou servisech, ale nikde jsem nic nepořídil. Prý je to normální chování o kterém se ví, ale nikdo s tím nic nedělá. Samozřejmě mě říkali výmluvy na euronormy a kvalitu českých benzínu. Zkoušel jsem měnit svíčky, přidávat adetivum, více oktanový benzín, ale výrazné zlepšení nevidím. Takže asi jediné řešení je nezávislé topení, teplá garáž nebo chiptuning. Nebo snad konečně někdo našel na tento známý problém jiné řešení? Navíc mi v 18tis odešel motor, prý kvůli špatnému katu a polomotor se musel měnit. Takže to asi půjde brzy z baráku... :/