Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 25 pro 2017, 10:10
Tak jsem se byl o Štědrém večeru trošičku povozit, když jsou tak prázdné ty silnice
Hlavní je, že ukončuji zájezd, jelikož už má Nko nakrouceno přes 2000 km
Dále konečně trošku začíná padat i ta spotřeba. Včera jsem se do Plzně dostal za 5.8 a z Plzně za 6.2. Také jsem si už zkusil pár zatáček projet v ostrém tempu. Co mě překvapilo, že Nko i na zimákách dokázalo vyprodukovat v zatáčce přetížení 1.01g
Nejlepší na tom ale je, že ten zadek vám neustřelí, to auto se na asfaltu drží jako kojenec bradavky, je to něco neuvěřitelného. A když tu hranici překonáte, tak jen cítíte, že zadek už ztrácí přilnavost, trošku jedete bokem, ale naprosto mírným, žádné drama. Dokonce máte dost času na vše potřebné, žádné náhle vybočení zadku, nebo ujetí předku. Ten stále držel, jen naprosto minimální skluz zadku, tak o max 2-3°. Ale vše se to děje tak nějak v klidu, těžko se to popisuje, máte pocit jistoty, to auto vám vše říká, co se s ním děje, snad i dopředu. Prostě takový to, helee čeče, za půl minutky šoupnu trošku zadečkem, ale předek ti nechám hezky přilepenej. Dá se s tím hrát plynem, skoro ani kontra není vlastně potřeba. Asi to nedokážu dost dobře popsat, s běžným autem, ani něčím, jako Ceed GT tohle nelze zažít.
Ne že by Ceed GT byl záludnej, jen tak nějak nevíte, co se děje, zadek proti Nku ztratí kontrolu bez varování, chce to větší kontra. To Nko se prostě tak nějak jen sklouzne, žádný škubnutí. Nevím, já prostě nevím, jak to popsat. Je to něco zcela přirozeného, nevyděsí vás to. Jako že teď jsem už to přehnal, musím zpomalit. Naopak, Nko chce ještě více naložit. Bezproblému mu i v takové situaci můžete ještě naložit, prostě ještě jen více utáhne tu zatáčku. GTčko v takové situaci letělo pomalu po tečně ven, nebo vás ESP skoro zastavilo. Nebyla to zábava.
No nějak jsem se rozepsal
Hlavní je, že ukončuji zájezd, jelikož už má Nko nakrouceno přes 2000 km
Dále konečně trošku začíná padat i ta spotřeba. Včera jsem se do Plzně dostal za 5.8 a z Plzně za 6.2. Také jsem si už zkusil pár zatáček projet v ostrém tempu. Co mě překvapilo, že Nko i na zimákách dokázalo vyprodukovat v zatáčce přetížení 1.01g
Nejlepší na tom ale je, že ten zadek vám neustřelí, to auto se na asfaltu drží jako kojenec bradavky, je to něco neuvěřitelného. A když tu hranici překonáte, tak jen cítíte, že zadek už ztrácí přilnavost, trošku jedete bokem, ale naprosto mírným, žádné drama. Dokonce máte dost času na vše potřebné, žádné náhle vybočení zadku, nebo ujetí předku. Ten stále držel, jen naprosto minimální skluz zadku, tak o max 2-3°. Ale vše se to děje tak nějak v klidu, těžko se to popisuje, máte pocit jistoty, to auto vám vše říká, co se s ním děje, snad i dopředu. Prostě takový to, helee čeče, za půl minutky šoupnu trošku zadečkem, ale předek ti nechám hezky přilepenej. Dá se s tím hrát plynem, skoro ani kontra není vlastně potřeba. Asi to nedokážu dost dobře popsat, s běžným autem, ani něčím, jako Ceed GT tohle nelze zažít.
Ne že by Ceed GT byl záludnej, jen tak nějak nevíte, co se děje, zadek proti Nku ztratí kontrolu bez varování, chce to větší kontra. To Nko se prostě tak nějak jen sklouzne, žádný škubnutí. Nevím, já prostě nevím, jak to popsat. Je to něco zcela přirozeného, nevyděsí vás to. Jako že teď jsem už to přehnal, musím zpomalit. Naopak, Nko chce ještě více naložit. Bezproblému mu i v takové situaci můžete ještě naložit, prostě ještě jen více utáhne tu zatáčku. GTčko v takové situaci letělo pomalu po tečně ven, nebo vás ESP skoro zastavilo. Nebyla to zábava.
No nějak jsem se rozepsal