Stránka 5 z 9

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 15 čer 2018, 16:59
od Mr. HYUNDAI
Bylo by záhodno brát v potaz, že copper sice má pod kapotou motor 1,0 T-GDi, ale v modelu i20, takže uspořádání a zobrazování PP je zcela jiné než v i30 PDe :lol: .

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 15 čer 2018, 17:11
od copper5252
Ahoj nevím v I30III jsem neseděl takže opravdu nevím jaké ma PP
ale jak mám "4" okna za jizdy 1: okamžité spotřeba / Km do konce nadrže prumnrná spotřeba 2: A km čas jizdy prumnerná rychlost 3: B km čas jizdy a prumněrná rychlost 4: digi tachometr

po vypnut motoru se mi oběví "5 okno kde je Km spotřeba čas a prumrná rychlost

čemu nerozumím je rozdil mezi pruměrnou spotřebou a tím 5tým okne po vypnutí motoru rozdíl je třeba prumněrná 6.1L ale 5 okno 8.2 L

takže pokud mi auto bere 8.2 litru tak je to mooc !

mužu klidně udělat foto až někam pojedu

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 15 čer 2018, 18:04
od jaro-zv
Tak už mi je to jasné. Ďakujem za upozornenie :D

No myslím si, že to budú údaje za ukončenú jazdu. Skúsil by som vynulovať tu priemernú ( 6,1 L ) a odsledovať ako sa to zmení.
Ja tiež keď jazdím cez víkendy v meste po nákupoch a návštevách trasy do 10 km, jazdy končím aj so spotrebou 6,5 - 7,3 l/100km. A podľa PP mám spotrebu 5,0 (vynulované pri prezutí na letné gumy ).

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 15 čer 2018, 18:09
od copper5252
ahoj to to okno "5" po vypnutí motoru se nedá nulovat akorát se mnění podle "jízdy"
prumněrná se dá nulovat ale nemá to okno "5" vliv

ale i tak je to hoděn třeba včera mi okno "5" ukazalo spotřebu 8.6 a to jsem jel na spotřebu a cca 36 km v kuse mimo mněsto !
tak by mně zajimalo jak to počíta ?

Edit : rad bych se zeptál jaké svíčky má tenhle motor ? tedy typ díky :)

nikdo neví jaké má ten motor svíčky ? :(

tak si jako dicky musím odpovědět sám motor má svičky : YURA iridium ELR11ISPC8+

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 17 srp 2018, 22:06
od copper5252
tak to ožívíme :)

mám jako nahradni auto I30III 1.0 Tgdi 88kw co mně dost zarazilo byla teplota motoru nemyslím tím vody/chladiče a olej ! ale myslým dily kapota a motor celkové na kapotě nešla udržet ruka ! a na deklu motoru už vubec ne :( nehledě na to že po otevřeni kapoty šel doslova vařící vzuch od motoru teplota vody 92 podle OBD diagnostiky byl to po jizdě cca 25 km a motor jsem netočíl nad 4500 ot venku bylo 27c pod mrakem
auto má sice najeto 350km celkem od novoty ale i tak se mi zda takhle rozpalený motor divný
má někdo podobnou skušenost ?

takhel rozpalený motor jsem zažíl u fabie 1 rs 96kw chip uprava motoru hw , po jizdě 450 km v kuse a když jsem to fakt hnal jako letadlo :)

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 14 zář 2018, 07:41
od vorlajz
asd111 píše:Myslím,že ty vybrace jsou
sry, ale vybrace... to je opravdu síla 8-[ 8-[ 8-[ 8-[

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 14 zář 2018, 11:55
od Axel.Foley
Jsou to totiž opravdu tvrdé vibrace :idea:

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 14 pro 2018, 11:18
od copper5252
Tak co někdo další postřehy ohledně toho moturku ? :D

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 14 pro 2018, 12:52
od Georges
Já mám postřehy jen k tvé češtině. Tolik pravopisných chyb neudělá ani žák 3. třídy. A co se týče tvých "postřehů, názorů, zkušeností", jsou stejně ubohé. Ty synku nerozumíš vůbec ničemu, co se aut týká ...

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 14 pro 2018, 18:00
od petzl62
Řekl bych,že právě naopak [-X
Úplně,úplně všemu :wink: :-#

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 15 pro 2018, 21:36
od asd111
vorlajz píše:
asd111 píše:Myslím,že ty vybrace jsou
sry, ale vybrace... to je opravdu síla 8-[ 8-[ 8-[ 8-[
No.. hezky me to ujelo. Diky za upozorneni,je to prasarna,uznavam...A to jsem asi pred 5ti lety uspesne udelal maturitu :-) Zas,kdyz nekdy ctu v praci emaily svych nadrizenych,casto s VS,tak jsem na tom jeste pomerne dobre :-)

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 28 čer 2020, 20:10
od maba78
V posledním týdnu mám problémy s výkonem motoru. Při přeřazení ztratí výkon, vystřelí otáčky a trvá tak půl minuty než se výkon srovná. Je to docela problém při předjíždění, nebo vjíždění do křižovatky. Přes týden se samozřejmě chystám do servisu, ale ptám se ještě jestli se s tím někdo nesetkal, abych měl nějaký argument, kdyby se v servisu závada neobjevila. Připadá mi jako by byl nějaký problém s turbem. Děkuji. Jinak rv. 1/2018.

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 28 čer 2020, 22:11
od kolemjdoucí
Zdar, doufám, že tímto příspěvkem nic nezakřiknu... :-)

Litra v benzínu mám od 2018 a najeto 30k . Motor přesně používám na co nemám :-) . Zahrádka věčně plná (kola nebo surfy) kufr jakbysmet. Dálnice nebo silnice 1 tř. Praha také, ovšem jižní spojka do práce (pokud je průjezdná). No tedy beru pouze Vervu 100.

Jsem spokojen. Auto drží jsem schopen jet i 150 km po dálnici se shora napsaným, ale s koly mi to nepřipadá úplně vhodné. Kopec? Ok abych nezdržoval dám tam za pět a nebo pokud se na mě někdo tlačí za čtyři...

Spotřeba se blíží k 8l/100 km no ale jaksi tedy s tím se počítá.

Za mě to auto samo nemá krouťák jako oFtávka v dechtu nebo předražený Rapid, ale pro mě "wohnouta" co z bodu A do B se chce v pohodě dostat naprosto v pohodě.

Jsme rádi. že jsem doma zvolili (po mnoha diskuzích) zrovna tohle auto a až vyřeším tu cvakající palubku bude svět naprosto růžový :-) :-)

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 17 črc 2020, 18:32
od maba78
Tak má závada odstraněna v rámci záruky. Přes prasklé gufero prolínal olej a proto prokluzovala při větším výkonu spojka. Gufero a spojka vyměněna.

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 18 zář 2020, 21:06
od MagnaWoX
Ahoj, rád bych se zeptal majitelů tohoto motoru.
Koupil jsem tento vůz s nájezdem 30000 Km a všiml jsem si, že při studeném startu se při nastartování ozývá od motoru takový kovovější zvuk, který do cca 20-30 vteřin zmizí. Přijde mi to buď jako nějaká rezonance, nebo napínák řetězu, hydroštely, bohatá směs? :-k I odezva na plynový pedál je tou dobou jiná.
Během té doby jsou i cítit vibrace v kabině. Tak by mně zajímalo jestli je to vlastnost nebo to mám řešit.

A ještě, řešili jste někdo použití oleje s SN PLUS?

Děkuji za odpovědi