Stránka 5 z 5

Napsal: 13 úno 2007, 23:22
od ivan
Koukám,že se v tom stále motáte!! :o Škoda,že bydlíš tak daleko,by mě zajímalo co asi vyčistily,když ten problém stále přetrvává!! :?
Ale zaznělo tu dalších pár dobrej nápadů s odpojení světel atd!! Já bych to dělal stejně,protože není možný aby to tak blblo!! :evil: A co se týče toho proudu,tak bych měl strach,přotože to může vyhořet!!! :shock: :?

Napsal: 14 úno 2007, 07:37
od ryba
jenom takovej poznatek, kdyz mival otcim mitsi colta, tam jtaky dochazelo k prazvlastnim jevum na elektrice...a mel v pojistkovy a releovy skrince v motoru normalne ulozeni tech relat uhnily a tim padem poradne nesedelo, takze to chvili melo kontakt, chvili ne, parkrat to chciplo, parkrat ne...mrkni na to poradne zespoda, jen pro sichr.

Napsal: 14 úno 2007, 08:54
od vladinko-SK
motame sa motame, uz aj 2 servisy to pozerali ... sakra ... .
Vycistili vsetky kostry podla servisneho manualu, jedine 2 kostry ktore necistili bola kostra pod sedackou vodica a pri spinaci rucnej brzdy, vraj tie emozu mat na to vplyv. Cela poistkova skryna a aj relatkova boli rozobrate a komplet precistene.

Napsal: 14 úno 2007, 19:22
od ivan
Je to prostě divný :o To Ti teda nezávidím!! :cry:

Napsal: 14 úno 2007, 19:24
od vladinko-SK
mi hovor, uz fakt neviem

Napsal: 14 úno 2007, 23:40
od kokroff
Hele zkusil jsi to nasimulovat?Ja vim ze to nedela porad ale neco to ovlivnovat musi...Vlhkost, teplota ,otresy...A stalo se ti to od te doby co jsi psal, jestli odpojis tyhle veci tak to nemuze delat kabelaz...Fakt mi taky dochazeji napady... :(

Napsal: 15 úno 2007, 07:31
od vladinko-SK
kokroff píše:Hele zkusil jsi to nasimulovat?Ja vim ze to nedela porad ale neco to ovlivnovat musi...Vlhkost, teplota ,otresy...A stalo se ti to od te doby co jsi psal, jestli odpojis tyhle veci tak to nemuze delat kabelaz...Fakt mi taky dochazeji napady... :(
Nasimulovat som to skusal asi tak ze som vytahoval poistky a relatka a sledoval som ci zhasnu kontrolky. ale nikdy to nezhaslo tak ako prio poruche. Jediny zaver k comu som prisiel je to ze to robi len pri zapnutych smerovkach (ale nie varovnych) a pri zaradeni spiatocky. 3x to spravilo rano ked bola zima a vlhko hned po starte a naslednom pohnuti a zapnuti smerovky alebo pri cuvani z parkoviska, a raz to sprailo ked bol pekny slnecny den, relativne teplo a sucho a urobilo to za normalnej jazdy v meste na krizovatke pri smerovke pri zahriatom motore ... . Teraz uz tyzden sa to nestalo ale tie kontrolky stale stahuju svietivost a to ma vytaca ...

Napsal: 16 úno 2007, 01:21
od kokroff
Obrázek Obrázek Obrázek

Jednoznacne se podivej na spojovaci kabel do zadnich svetel pod sedackou spoj MD09. No a musis zjistit, jestli to delaji predni nebo zadni blinkry popr svazek okolo flasher unit, je to pod palubkou u ECU, vid obr.
nekde se ti to proste uzavira pres jiny okruh, jinak to nevidim. A duvodem muze byt pozkozeny kabel, mozna vypadnuty drat kousek protoze podle toho co pises to nema vliv na pocasi. Zkousel jsi treba jeste spinac zpatecky me tak napada..?

Napsal: 16 úno 2007, 20:16
od vladinko-SK
zahada objasnena...
dnes mi to zase chciplo a skusil som jednu vec. zobral som kabel, pripojil na staly prud a potom na poistku c. 9 a vsetko sa rozsvietilo ... :D dal som dole kryt z volantu odmeral spinacku a ta bola OK. na poistke napatie nebolo. zajtra idem potiahnet novy kabel zo spinacky na poistku a myslim ze to bude OK :D ... dufam

Re: Problém

Napsal: 17 úno 2007, 09:05
od rade622
Kdy jsem ti poslal toto?
rade622 píše:Jak jsem ti posílal dříve ty schémata nevím, jestli tam bylo to, co je pod příspěvkem. Pokud se na ně podíváš, zjistíš, že spínací skříňka je napájena z bodu B, ten je stále pod napětím. Po otočení klíčku do polohy ON a Start je pod napětím větev druhá z pravé strany, konektor M24 pin 6. Z něj jsou napájeny pojistky ve skříňce v prostoru pro posádku /po levé noze řidiče/.
Z nich jsou dále napájeny tyto obvody - směrová světla provozní, ABS, AIR BAG, couvačka, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA motoru /či jak přeložit ENGINE CONTROL MODULE/, buzení alternátoru. Varovné blinkry jsou z pojistky 4. - 10A, tato je přímo zapojena na baterii přes 50A poj. B+. Takže vime proč nejely blinkry a jely varovky. Stěrače, pojistka 8. je jiná větev takže mohly klidně jet. Závěr - spínací skříňka, nebo vodič mezi konektorem M24 pin 6. ze spínací skříňky do pojistkové skříňky vedoucí na výše zmíňené pojistky. To by vysvětlovalo tvé potíže. Mnoho štěstí.
Rade622
[ Obrázek Obrázek

Napsal: 17 úno 2007, 12:09
od vladinko-SK
ved hej, ale vzdy sa mi to stalo na mieste kde som nemohol experimentovat a nemal som v podstate ani kabel a kedze sa to stalo vzdy na nejakom najnevhodnejsom mieste potreboval som auto odpratat aby nezavadzalo a vzdy sa to samo opravilo skor ako sa zistila chyba.
Ono to suviselo aj s tym stahovanim kontroliek, ked som to napriamo prepojil vobec nestahuju a vsetko je tak ako ma byt.
Este som sice nebol u kamarata ktory mi to chce zapajkovat povedal ze to bude dobre zapajkovat priamo na spinacku tak a on je elektrotechnik a ma aj nadobicko tak nech to urobi, dufam ze neroztavi ten plastovy kryt na spinacke.
Jedina vec ma vsak prekvapuje ze na toto neprisli ani v znackovom H servise ... :(

Ked to dnes vecer dame dokopy dufam ze to uz bude vsetko OK.

Vsetkym Vam dakujem za pomoc, cenim si vase rady a nasmerovali ma na spravnu stopu. DAKUJEM

Napsal: 17 úno 2007, 12:14
od cypisek
vladinko-SK : no jak Ti to funguje tak aspoň něco dobre ...
ja bych to stejně nenechal jen tak a patral kde to teda bylo .. jak už víš mezi číma a čím (říkaš spinačka - pojistka 9)to blbne prostě prohledl ten kablík kde to muže dělat .. kde je prodřena izolace ... 8)