Stránka 5 z 6

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 29 led 2020, 21:30
od TheCory
Stringo, neboj se, ty už máš moderní :hyu: se vším, co k tomu patří :D
Když jsem u nich ještě pracoval, zrovna se řešil nástupce původní i30, druhá generace. A to se dělaly pokusy kde všude se dá ještě ušetřit. U dalších generací je to to samé :D nejlepší je vždy Facelift. Pro výrobce levnější vozidlo prodává za více peněz :D

A co vím, tak u koncernu vše dobré skončilo v období po Octávii 2 generace. Kolega k nám přišel z vývoje Škoda a to člověk nevěří vlastním uším :D
Já osobně stále věřím už jen ostříleným Japoncům (Toyota, Lexus, Mazda, Honda). Prostě mnoho výrobců už auto bere jako spotřebku, kdy se vše počítá pro zisk (což je logické, ale že je někdo ochoten riskovat ztrátu dobrého jména...např. BMW, Mercedes).
Деревенский píše: 29 led 2020, 20:01 Mexikáne my máme staré turky, ty jsou ještě gůt. Tak zpět k tématu :) Jak jsem psal výše, že jdu do Fiata Doblo 1.4 Tjet. Co máš Mexikáne vybraného když jednoho dne Accent vypustí duši?

Napíšu pár věcí co rozhodlo pro výběr Dobla.
Auto koupím nové pod 400 tisíc Kč
Nepřímovsřikový motor s turbem, zástavba LPG.
Prostor uvnitř i pro obludy jak jsem já.
Celkem jednoduché na servis.
Kdy plánuješ koupi? Doblo mne hodně zajímá, bratr má minulou generaci a už má přes 400k najeto (ale má to jako pracovní a už tam 2x měnil převodovku a to auto odpovídá nájezdu - doručovací služba). Takže od něj se moc relevantních referencí nedozvím. Ale motor chválí (1,6 v naftě)

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 29 led 2020, 21:47
od Mexican
nove auto.. no.. co k tomu povedat - chcem aby Accent dozil 400 000km :-) mame este Fabiu a ta uz zenu dost stve. takze nahrada za fabku bude asi hybrid, kazdy den s tym zena jazdi cca 40km do prace. takze Starsi Prius alebo Auris hybrid.

mozno vsak nahrada za Fabku bude prave Duster 4x4. neviem. trochu pokukujem po Sorente 2012-2015. nase poziadavky na auta su trochu ine. dsot cestujeme a Accent dost limituje (priestor, vykony...ale najma priechodnost terenom), takze jedno auto by som chcel mat prave 4x4, co sa neboji horsich podmienok, potiahne prives atd.. a druhe usporne, nenarocne

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 29 led 2020, 22:32
od idam.i
Schválne,čo myslíte,je rozdiel medzi autami z Nošovic a autami z Korei?

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 07:05
od TheCory
Nevím, jak je to teď, ale v roce 2010 nám Hugon Kim (manažer výroby v HYSCO) říkal, že Korejci rozlišují vozy na dvě skupiny. Ty pro korejský trh a ten zbytek.
Z materiálového pohledu by mi přišlo divné, kdyby ta auta byla ze silnějšího plechu, případně měl materiál jinou, lepší, mechanicko-chemickou specifikaci. Na druhou stranu by mne to ale u Korejců nepřekvapilo, jejich nacionální cítění by tomu odpovídalo.

Mne spíše štve, že přestože se tady Hyundai chválí, jak je "českou" značkou, celkově k nám :hyu: vozí a prodává málo modelů. Taková Kia Carens v podání Hjondé by se mi líbila :mrgreen:

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 07:43
od lumix
idam.i píše: 29 led 2020, 22:32 Schválne,čo myslíte,je rozdiel medzi autami z Nošovic a autami z Korei?
Já myslím, že je to docela dost možné. Např. Honda Civic, to co vyráběli v Japonsku 3dv, kupé a sedan bylo uděláno lépe a kvalitněji než to co se dělalo v Anglii kombi a 5dv.. Něco podobného měla i Toyota.

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 08:26
od Stringo
Z podnikatelského hlediska: proč by v Evropě vyráběli z kvalitnějších materiálů, když konkurence vyrábí z méně kvalitního? Je to stejné jo u koncernu, pryč jsou ty doby kvalit Octavie II apod.modelů. Naopak na Asijském trhu Škodovka dělá vybavenější auta za menší peníze, než u nás, aby byla konkurenceschopná a u nás jim ten "prodělek" pěkně doplácíme...

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 08:29
od TheCory
Když jsem byl pracovně v Shanghai, docela jsem koukal, co vše jezdí se značkou Škoda :lol: některé modely jsem vyloženě neznal, některé byly VW pod značkou Škoda, ale nejvíce mi ukápla slza, když jsem viděl tu pestrou nabídku motorů... ](*,)

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 09:06
od Vilda
Деревенский píše: 29 led 2020, 20:01 Napíšu pár věcí co rozhodlo pro výběr Dobla.
Auto koupím nové pod 400 tisíc Kč
Nepřímovsřikový motor s turbem, zástavba LPG.
Prostor uvnitř i pro obludy jak jsem já.
Celkem jednoduché na servis.
Motor je 1.4 T-JET je excelentní. Léty prověřená jednoduchá mašina s nepřímým vstřikem ( vznikl 1985 ), naprostý držák. Tipo s tímhle motorem mám dva roky a pořád si ho užívám 8) Kdybych měl vyšší nájezd, taky bych si ho pořídil s LPG ....

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 12:04
od Axel.Foley
lumix píše: 30 led 2020, 07:43
idam.i píše: 29 led 2020, 22:32 Schválne,čo myslíte,je rozdiel medzi autami z Nošovic a autami z Korei?
Já myslím, že je to docela dost možné. Např. Honda Civic, to co vyráběli v Japonsku 3dv, kupé a sedan bylo uděláno lépe a kvalitněji než to co se dělalo v Anglii kombi a 5dv.. Něco podobného měla i Toyota.
Tahkle to má třeba třícípá hvězda: levnější modely pro východní Evropu se vyrábí v Maďarsku, zbytek na západě.

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 13:25
od idam.i
Keď tak čítam,tak buď mám šťastie,alebo v tej Korei to lepšie montujú.
Dnes padlo 80.000km a všetko pôvodné.Žiarovky,brzdové doštičky všetko z výroby.Len olej,filtre a kvapaliny. :D/

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 15:07
od Mexican
idam.i: ja som za tych 12 rokov a 330 000 km menil ak si dobre spominam 4 ziarovky v prednych svetlach, jednu prednu hmlovku a 2 LED parkovacky vpredu. Vzadu toho bolo vyrazne menej - jednu ziarovku v lavom brzdovom svetle. Mam uplnu paniku ked sa nejaka vypali, pretoze vlastne ani neviem ako sa napr lezie do zadneho svetla :-D

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 15:41
od petzl62
idam.i píše: 30 led 2020, 13:25 Keď tak čítam,tak buď mám šťastie,alebo v tej Korei to lepšie montujú.
Dnes padlo 80.000km a všetko pôvodné.Žiarovky,brzdové doštičky všetko z výroby.Len olej,filtre a kvapaliny. :D/
Všeobecně se dříve tvrdilo, že auta z Koreje, byly kvalitnější, až na antikorozní úpravu. Pak přišly první i40 a problémů s nimi bylo, je a bude víc než dost.Jen mám pocit, co mám info, tak na vozy vyrobené v Koreji, byl podstatně benevolentnější záruční servis. Uznávalo a měnilo se bez problémů kde co.

Ale abych neplival na výrobu v CZ, minulý modras šel do světa s 8lety/180+ tis. km.Z toho prakticky poslední 2roky nejezdil. A kromě
Turba(záruka), žhavičů/po 5letech,spojky(rozletěla se pružina v přítlačáku) ve 140tis., spodních čepů 2x pp a 2x Př. brzd a 1x zadních ve 160tis. vše na autě původní. Tlumiče, kosti, silenbloky, rozvody... Nic nevrzalo, nic nevibrovalo, prostě Auto s velkým A. A bylo z Nošovic. Teď mám taky auto z Nošovic, najeto 107tis bude mít za 3 měs. 3 roky a za mě vše o.k. Brzdy- spotřebák- je to automat. Přední tlumiče trochu překvapily, byly ještě o.k. v toleranci, ale před zimou preventivně šly ven.Cívka- záruka, svíčky- spotřebák. Jinak zatím vše v pořádku k plné spokojenosti.Jinak taky jen OFK :)
Ale je jeden fakt, že obě auta jsem měl v prakticky plných výbavách #-o . A o auta se nadstandardně starám.Taky mě to živí :wink: :idea:

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 18:12
od Деревенский
TheCory: Nákup Dobla plánuji na konci jara letos. S Matrixem pojedu v květnu na STK a potom půjde k novému majiteli za pár tisícovek.
Chtěl bych Doblo se stahovacímu okny u druhé řady sedadel a do boku otvírací zadní dveře, pokud možno ne víko kufru. Hagusy taky, tažné.
Musím projet skladové zásoby u prodejců, na barvě mě nezáleží, obyčejné rádio- bez dotykovky s navigací, samosebou omrknu i zahraničí.

Tohle: https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat ... oFrom=list

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 18:49
od Axel.Foley
Doblo se mi líbí. A také Ford Tourneo Connect.

Re: Odchod od Hyundai, proč a kam

Napsal: 30 led 2020, 19:51
od Stringo
Když už bych se ohlížel po MPV, tak určite Tourneo je moc povedené a mnohem víc vymakané, než to Doblo. DOblo je takové...nevím no prostě až moc pracovní auto.