Stránka 5 z 5

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 01 lis 2022, 21:46
od speci
Pod 25% ti baterie v 99% nepůjde. Jen když dáš podlahu při 25%. Je to kvůli ochraně baterie. To samé nad 75%. Z kopce se ti pak připojí spálovák a brzdíš motorem. Musím podotknout, že se mi hodně líbí ten detailní ukazatel stavu baterie. Není to prostě rozděleno na 5 dílku a hotovo. Baví mě se na to dívat :D

S tou navigací jsem taky v příručce nic nečetl. U tras co jezdím často mi to před horizontem padne do ev i když máš plyn pořád ve stejné poloze. Fakt jakoby mi to četlo myšlenky. Má s tím někdo jiny zkušenosti?

Ventilaci myslím úplně zhasnutý panel klimatizace. Vyklikám rychlost ventilátoru na 0. Nevím co je vhodnější z hlediska životnosti na 3km trasu. Ty naštěstí nejezdím, ale používám to z toho kopce, jak jsem psal. Spotřeba ti však dost padne.

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 18 kvě 2023, 17:00
od SonicWawes
@Daweo:
Já koupil PHEV a na krátké trasy mi to náhodou vyhovuje. Jen je neplecha, že :hyu: do auta nedal vůbec žádný elektrický heater, takže to prostě na elektriku netopí. Když jsem pak v zimě jezdil s klímou, tak si auto topilo na spalovák s plně nabitou baterkou. Jen drobná nevýhoda je pak toho přímovstřikového motoru, že začal ředit olej. Mohl by jsi prosím zkusit změřit hladinu oleje na svém HEVu? Já jezdím převážně na elektro a tak to není uplně prča.

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 18 kvě 2023, 19:04
od Mexican
napada ma jednoduchy workaround u PHEav z zime - proste len zapnut vyhrievanie volantu a sedadla. spominam si ze so stonnicom som s vypnutou vwntilaciou v zime testovacim rezimom v -10 (auto stalo v noci von) 15 km len v mikine, uplne napoho. bezny hybrid (HEV) nestartuje ked sa zapne vyhrievanie sedadla a volantu, takze to bude fungovat aj pre MHEV

dnes som pri 5 stupnoch rano o 6.00 sledoval edy sa ohreje motor (teda nie ohreje ale chladiaca kvapalina bude na prevadzkovej teplote) a kvoli specifickej trase, nizsej rychlosti a baterke na 3/4 to trvalo 25km v rezime eko

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 18 kvě 2023, 19:33
od lumix
To jsou starosti. A to že tam neni TČ je smutné. Bych nedal při -10 jet bez topení (možná kdyby to bylo z vyhřáté garáže a na vzdálenost 2km) byla by mi zima, na nohy a celkove nic moc komfort. Jednou jsem to zkusil se spalovacím motorem a opruz. Taky se kolikrát musím usmát, kdyz vidím v zime některý jezdit v elektro i v cepicich a rukavicich ](*,)

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 19 kvě 2023, 20:16
od Axel.Foley
lumix: Už jsem se taky kolikrát divil...

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 22 kvě 2023, 07:08
od SonicWawes
Bez topení v zimě to celkem jde. Horší ale je, že nemůžeš dýchat. Jakmile začneš, po minutě se ti zamlží všechny skla a nic nevidíš. Jak nezapneš klimatizaci, tak se to nechce odmlžit ani s otevřenýma oknama a to jsem při -10° taky zkoušel. Nic příjemného. Takže klíma v zimě je nutnost.

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 22 kvě 2023, 07:20
od slabostka
Mexican píše: 18 kvě 2023, 19:04 napada ma jednoduchy workaround u PHEav z zime - proste len zapnut vyhrievanie volantu a sedadla. spominam si ze so stonnicom som s vypnutou vwntilaciou v zime testovacim rezimom v -10 (auto stalo v noci von) 15 km len v mikine, uplne napoho. bezny hybrid (HEV) nestartuje ked sa zapne vyhrievanie sedadla a volantu, takze to bude fungovat aj pre MHEV

dnes som pri 5 stupnoch rano o 6.00 sledoval edy sa ohreje motor (teda nie ohreje ale chladiaca kvapalina bude na prevadzkovej teplote) a kvoli specifickej trase, nizsej rychlosti a baterke na 3/4 to trvalo 25km v rezime eko
- to máš akože full hybrid?

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 22 kvě 2023, 08:22
od Mexican
neviem co znamena mat akoze full bybrid. Bud to je HEV (full hybrid), mild hybrid (MHEV) alebo plugin hybrid (PHEV). nic medzi tym v kategorii "akoze" neexistuje. No a co konkretne mam je v podpise :roll:

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 22 kvě 2023, 12:38
od slabostka
ou tak to som sa nechcel dotknúť.... ďakujem za vysvetlenie.

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Napsal: 02 srp 2023, 22:10
od Daweo
Zdravim, nekoukal jsem sem dlouho...
Co jsem koukal na hladinu oleje, byla ok - pod ryskou, ale nechával jsem měnit olej v 6-7k km (po půl roce od koupi).... a teď na podzim bude garančka...
Co by tě s tím olejem přesně zajímalo?


SonicWawes píše: 18 kvě 2023, 17:00 @Daweo:
Já koupil PHEV a na krátké trasy mi to náhodou vyhovuje. Jen je neplecha, že :hyu: do auta nedal vůbec žádný elektrický heater, takže to prostě na elektriku netopí. Když jsem pak v zimě jezdil s klímou, tak si auto topilo na spalovák s plně nabitou baterkou. Jen drobná nevýhoda je pak toho přímovstřikového motoru, že začal ředit olej. Mohl by jsi prosím zkusit změřit hladinu oleje na svém HEVu? Já jezdím převážně na elektro a tak to není uplně prča.