Stránka 5 z 16
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 21 čer 2023, 12:32
od Hugo11
Jednoznacne ma hmotnost kola veliky vliv na jizdni vlastnosti... Kovane disky se nevyrabi jen tak zbytecne
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 21 čer 2023, 15:21
od Axel.Foley
Ano, hlavně při skákání v kolonách. Mimochodem, máš je na autě?
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 21 čer 2023, 18:36
od Hugo11
Ano, proc?
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 21 čer 2023, 18:55
od Mi.Ha.
Nemáš v popisu auto. Na jakém to máš a jaké kované? Výrobce.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 21 čer 2023, 20:14
od i30mpact
Axel.Foley píše: ↑21 čer 2023, 15:21
Ano, hlavně při skákání v kolonách. Mimochodem, máš je na autě?
Vidím to podobně. Na N-ku asi maj smysl, ale Tucson? Je to kompaktní SUV, v podstatě kompromis na kolech, jehož jedinou sportovní ambicí je nepřevrátit se při vyhýbacím manévru.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 22 čer 2023, 06:25
od Axel.Foley
Tak nějak...
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 24 čer 2023, 16:08
od Mi.Ha.
Tak pokud chce někdo hledat hmotnost,tak koupit auto v základu,to je asi 16",vyhodit rezervu, předělat všechny dlouhé šrouby na míru, tak jak se to dělá u soutěžáků,cca na autě možná 3kg, nedělat dutiny ani podvozek,tam to sakra přiskoči. Vážit kola na seriovce,no to je úchylka.
To jsem hledal kg na Kaipanu 57.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 01 črc 2023, 10:01
od Mexican
naviazem na hmotnost. Kedze zena so Stonicom v posledned dobe jazdi len 3km do prace a zriedkavo 15+ po okoli, rozhodol som sa ze ho vezmem na expediciu na Slovensko. Bol som vziat mamu v rehabilitacnom stredisku v Banskej Bystrici.
Brno-Hulin dialnica 115 tempomat (CZ znamku mame, SK nie), nasledne epicky tourist trophy smer Valmez (ta cesta je proste uzasna) a cez Makov na Vrutky.
Druhy den smer Sturec a BB kde som v podstate siel blizko svojho maxima, bolo rano ziadna premavka. Bol som fakt prijemne prekvapeny ako Stonic proste v otackach ide (3500+), nazpat smer Vrutky s mamkou komotnejsie, potom dva dni jazdenia po doktoroch, obchody v ramci mesta. No a nasledne znova presun mimo dialnice cez Buchlaky do Brna. No a ked som videl spotrebu, uprimne som si polozil otazku preco som vlastne kupoval toho Hybrida. Skusim tu trasu zreprodukovat podobnym sposobom, odhadujem vsak ze tam bude svietit tak o liter az liter a pol viac, Mimo takych tych momentov kde som sa odtrhol z retaze som siel relativne napohodu ale skor nizsie prevodove stupne, sestku som mal zaradenu mozno 20% max. No a na priemerke sa podpisalo dost semaforov na cestach (ideal na zaciatku prazdnin opravovat cesty
/)
(za vcerajsi presun tam svietilo 4,1l)
Ta lahkost z toho auta fakt krici a ten rozdiel cca 400 kg oproti Tucsonovi fakt poznat. Ano, Tucson lepsie zrychluje ale napr priame porovnanie v Buchlakoch resp na Slovenskej strane Makova - v Stonicu som sa citil istejsie aj bez elektronicky riadenych tlmicov, zakruty si to davalo znamenite
Mile ma prekvapili Michelin Primacy4, ani skutocne v rychlo jazdenych vracackach ziadny naznak piskania (v jednom momente som siel za Astrou predchadzajucej generacie a borec sa ma snazil striast a tomu to piskalo tak ze som to pocul az do kabiny
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 14 črc 2023, 16:05
od Mexican
Za 3 mesiace od kupy (no ono je to vlastne este o tyzden menej
je na tachaci 10 000km.
Myslim, ze nastupca Accenta zatial splnuje vsetky ocakavania. A jazdit vsetkymi tymi uzavierkami (vdaka cestari) pekne napoho a pripadne vypustit tych 169kW s tak peknou spotrebou je taky ten fajn bonus navrch.
Stale mi vsak prijde proste "tazky", dnes som skusal tak trochu pritlacit na Makove a stale je to take nejake "vzdialenejsie" ako napr v Stonicu. S asistentami sem-tam bojujem (minule mi to skocilo na brzdu na parkaci pred obchodom, pretoze si myslelo ze v 10km/h pani iduci 1m mimo drahu auta asi planujem prejst... Trochu stvali aj zadne senzory, ked boli na taznom bicykle. Pri kazdom cuvani vrnenie, pipanie, hrozi kolizia atd. Aj napriek tomu ze som to vzdy vypinal tlacidlom. Nechapem, ze si to nevypne samo kedze to vie, ze to ma nieco zapojene v zasuvke tazneho (raz mi napisalo, ze si mam skontrolovat pripojenie, je fakt ze to bolo zle natlacene). Ale inak cajk. Spotreba po 10 000km je momentalne podla spritminitoru tesne nad 6l
Cesta smer jadran s bicyklami na guli tam aj zpat a nejake jazdenie k tomu tam v okoli (celkovo 1600km) myslim 5,7. Kufor plny, chladnicka atd. Aj v hroznych teplotach (36+ a stanie pol dna na slnku) to vsetko funguje paradne
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 15 črc 2023, 12:18
od Axel.Foley
Na Makově přepni do Sportu, podřaď o dva - tři kvalty dolů, vytoč na 5000 a uvidíš, co se začne dít
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 15 črc 2023, 12:58
od Birdr
Nebude se dít nic pozitivního.
Podvozek toho auta na to není stavenej, bude mít plný ruce práce, oči navrch hlavy a max.neprijemně smíšené pocity se závěrem, že toto neměl dělat.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 15 črc 2023, 13:13
od Mexican
Axel: sportovo jazdim vzdy len v rezime sport a "manualnym radenim". ten motor ma sil dost aj okolo 3000-3500ot, problem je proste velka hmota, zrejme aj vyssie polozene tazisko a velke kolesa
inak co sa tyka radenia padlami, na skutocne sportovu jazdu mi prijde pomale. Neviem to popisat presne, ale prave v priamom porovnani so Stonicom (ten ma manual, 6kvalt) Tucson vo vracackach musi clovek odradit tak trochu viac doforoty, pretoze samotne preradenie fakt trva. A to nie som ziadny rally jazdec, pripadne charakter zo serie Fast & Furious takze kvaltujem rychlostou napisem to tak.. priemernou
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 05 srp 2023, 14:57
od Mexican
dnes som si urobil radost a konecne zatlacil taky ten blby pocit ze jazdim bez rezervy (dakujem za znizovanie emisii u 1,5t auta a katovanie kostov u auta za mega). Tu opravnu sadu si fakt moze vyrobca strcit za klobuk. A cakat niekde v noci na odtahovku nie diky
rezerva na 18" disku - 145/85 v sade s aretacnym srobom, 2t zdvihakom a teleskopickym klucom na kolesa
vsetko za 5100kc. Maximalna spokojnost s panom z Prostejova, ktory to so mnou po telefone doladil detaily a dnes doviezol do Brna
(dam sem na neho reklamu, snad sa nikto neurazi -
https://www.dojezdovkyprostejov.cz/
vsetko si naslo svoje miesto, moznost dvojitej podlahy ostala. Ak by niekto chcel ten velky polystyrenovy organizer, prihlaste sa
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 05 srp 2023, 17:38
od petzl62
Takhle nějak to mám i ve svém autě a ještě jsem to překryl vanou do kufru- spodní dno- a vznikl čistý prostor pod podlahou využitelný pro další využití.
Ale jinak paráda a palec hore za rezervu i když ti spousta lidí bude vysvětlovat, že stačí dobrá asistence a kdy naposled měli defekt.
Já si prostě cestování bez rezervy neumím představit
Samozřejmě ti, co mají v kufru baterku MHEV mají smolíka
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Napsal: 05 srp 2023, 19:09
od lumix
Bez rezervy taky nejezdim i do služebního si ji vždy vyžádám, na druhou stranu kdy jsem potřeboval rezervu, posledních 500.000km určitě ne
a předtim 2x takže celkem na 1mil. km jsem využil 2x rezervu.