Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 19:40
A teraz cakam zmysluplne reakcie tych co jeho upravy zastavali uz len ten povod informacie co tu vyzdielal
Este ani "nevychladol" moj komentar, a uz to tu mame. Ako som napisal -> Reagovat samozrejme mozete, ale je trufale niekoho hned odsudzovat a zosmiesnovat, pricom o danej veci neviem nic.
Garantujem ti ze keby moju a tvoju i20 dame skusenemu pretekarovi na Slovakiaringu zajazdi casy ze na cele kolo to zmesti do rozdielu pod 3 sekundy.
Nikde som nikoho neodsúdil. A nezosmiešnil, to zvládneš aj sám. Poctivo som si prečítal komplet vlákno z roku 2019. Oháňaš sa tým, že mi teoretizujeme a Ty experimentuješ. Pozor, pocit nie je experiment. Skús si zistiť definíciu toho slova "Experiment". A samozrejme, od roku 2019 si mal mnoho času dať nejaký experiment dokopy. Minimálne s tým tajným namontovaním tohto riešenia do služobnej 1,6. Pretože tak sa robia experimenty, aby sa vylúčil placebo efekt. Rok mohlo jazdiť auto s a rok bez, spotreba by ukázala, pretože vodiči by nevedeli. Ale odhadujem, že je zas xy dôvodov, prečo experiment neprebehol. Buď auto kolegovia rozbili, alebo sa predalo, alebo Ti nedovolili na to "šáhnout", neviem. A možno konečne prekvapíš a predvedieš ten experiment? Pretože áno, aj Tí inovátori, o ktorých si písal, vždy síce išli teóriou proti prúdu, ale tú potom previedli do nejakého experimentu. A ten im teóriu buď potvrdil, alebo vyvrátil. Takže ešte raz. Mi síce teoretizujeme, ale Ty vážne nerobíš experimenty. Je to len teória vs teória. A tam sa síce môžme mýliť, ale presne takou istou mierou sa môžeš aj Ty. A to nepripustíš, o to je to smutnejšie. Hlavne, že my sme "obmedzení".Durino píše: ↑14 úno 2024, 18:56 Myslim, ze nerozoznat rozdiel vo vykone neupravenej i20 1,25 atmo a 1.0 T-GDI si vyzaduje uz naozaj dost nevnimaveho vodica. To, ze to jazdi uplne inac, ako original nie je moj dojem, ani placebo. Ale chapem, ze sa neda verit len textom na fore. Reagovat samozrejme mozete, ale je trufale niekoho hned odsudzovat a zosmiesnovat, pricom o danej veci neviem nic. Ked sa k tomu dostanem, mozem natocit video, ako to jazdi a niekde ho dat.
To je presne obmezeny pristup profesionalneho vedca, co si mysli, ze vie vsetko. Otvorena mysel bada a testuje a az potom vynasa zavery. To je veda! Experiment, nie teoretizovanie. Obmedzena mysel ma nazory, domnienky a predstavy, ale to s realitou nemusi mat nic spolocne. Mne (a nielen mne) PRAX ukazala, ze to ma vplyv, zatial co vy mate svoju DOMNIENKU, preco nieco nemoze fungovat. MOZE, hoci to nezapada do vasej PREDSTAVY sveta. Skuste si to v PRAXI a potom sa mozme bavit dalej. Mne (a dalsim ludom) to funguje, je ale mozne, ze to nebude fungovat vsade rovnako.Vysous píše: ↑15 úno 2024, 07:31 Nejlepší je termín "neoficiální fyzika". Jako profesionálnímu vědci se mi ten termín líbí. Ilumináti a Sorošova klika samozřejmě prosazují jedině tu "oficiální" - ale je třeba otevřít oči! Stačí obtočit gumovou hadičku s nevodivou kapalinou drátem - a hned to zabírá vodspodu!
Usmevne, ze GARANTUJEM TI.Minko píše: ↑15 úno 2024, 03:24Garantujem ti ze keby moju a tvoju i20 dame skusenemu pretekarovi na Slovakiaringu zajazdi casy ze na cele kolo to zmesti do rozdielu pod 3 sekundy.
Nezamienaj si pavedu (ta stranka pise bludy akoby ju pisala "tvoriva spolocnost") s tvrdou exaktnou vedou.
Bohuzial mas pravdu, to sluzobne auto je prec. Vo firme sa medzicasom pomenilo vela veci. To vsak nic nemeni na veci, ze moje vysledky experimentov spokojne uzivam. Keby to tak nebolo, preco by som to stale obhajoval? Mimochodom, preco by som sa mal snazit niekoho presviedcat a plytvat svojim casom? Dal som informacie a je na kazdom, ako ich prijme. Ja nie som autorom danych zariadeni. Kto je obmedzeny, obmedzeny pravdepodobne aj ostane, ale vzdy sa to da zmenit. To uz ale nie je moj problem. Kazdy si to moze vyskusat sam, ked neveri a nemusi na nikoho cakat. Je to zalezitost par Euro.Mirec.K píše: ↑15 úno 2024, 08:10Nikde som nikoho neodsúdil. A nezosmiešnil, to zvládneš aj sám. Poctivo som si prečítal komplet vlákno z roku 2019. Oháňaš sa tým, že mi teoretizujeme a Ty experimentuješ. Pozor, pocit nie je experiment. Skús si zistiť definíciu toho slova "Experiment". A samozrejme, od roku 2019 si mal mnoho času dať nejaký experiment dokopy. Minimálne s tým tajným namontovaním tohto riešenia do služobnej 1,6. Pretože tak sa robia experimenty, aby sa vylúčil placebo efekt. Rok mohlo jazdiť auto s a rok bez, spotreba by ukázala, pretože vodiči by nevedeli. Ale odhadujem, že je zas xy dôvodov, prečo experiment neprebehol. Buď auto kolegovia rozbili, alebo sa predalo, alebo Ti nedovolili na to "šáhnout", neviem. A možno konečne prekvapíš a predvedieš ten experiment? Pretože áno, aj Tí inovátori, o ktorých si písal, vždy síce išli teóriou proti prúdu, ale tú potom previedli do nejakého experimentu. A ten im teóriu buď potvrdil, alebo vyvrátil. Takže ešte raz. Mi síce teoretizujeme, ale Ty vážne nerobíš experimenty. Je to len teória vs teória. A tam sa síce môžme mýliť, ale presne takou istou mierou sa môžeš aj Ty. A to nepripustíš, o to je to smutnejšie. Hlavne, že my sme "obmedzení".Durino píše: ↑14 úno 2024, 18:56 Myslim, ze nerozoznat rozdiel vo vykone neupravenej i20 1,25 atmo a 1.0 T-GDI si vyzaduje uz naozaj dost nevnimaveho vodica. To, ze to jazdi uplne inac, ako original nie je moj dojem, ani placebo. Ale chapem, ze sa neda verit len textom na fore. Reagovat samozrejme mozete, ale je trufale niekoho hned odsudzovat a zosmiesnovat, pricom o danej veci neviem nic. Ked sa k tomu dostanem, mozem natocit video, ako to jazdi a niekde ho dat.
Tak napriklad v pripade UF5-2 v sani je dokaz jednoduchy. Nemas ho tam - skusas zrychlenie, das ho tam - citis ine (lepsie) zrychlenie, vytiahnes ho - citis mensie (povodne) zrychlenie. Mozes testovat, kolko chces. A nie je to placebo. Ked sa mi casom prerusil na nom drot (spoj), lebo to este nebolo dobre vyladene, okamzite som spoznal, ze to auto netaha, ako predtym, tak som to skontroloval a ajhla - porucha. Tiez, ked mi to vytiahli v servise pri vymene filtra vzduchu - okamzite som citil, ze to netaha tak, ako ma. Ale vystupy z brzdy ti nedam.Mirec.K píše: ↑15 úno 2024, 09:00 Skús už pochopiť, že to čo tu píšeš, nie sú experimenty. Na tie by Ti nik nepovedal (nenapísal) pol slova. A času si tu minul na vysvetľovanie mraky, namiesto toho stačilo dať jeden experiment (nie dojmy). Nakoniec, Ty by si tým ušetril kopu času, a nie, ako tvrdíš, že by Ťa to kopu času stálo. Ty tu prezentuješ že "takto sa robí veda", nie takto sa nerobí veda. Veda sa robí cez experimenty. A zas a znova v kruhu, žiadny experiment si tu nedal, nepredložil, nepreukázal. Ak "nič dokazovať nemusíš", potom nejde o vedu. Tá dokazovať MUSÍ. Takže, kľudne tunuj a ver tomu, ja proti tomu nič nemám, ale nevydávaj to za VEDU, len o tom to je.
Tohle je přesně jak se Věda nedělá. Akorát se tu ztrapňujeteTak napriklad v pripade UF5-2 v sani je dokaz jednoduchy. Nemas ho tam - skusas zrychlenie, das ho tam - citis ine (lepsie) zrychlenie, vytiahnes ho - citis mensie (povodne) zrychlenie.