Stránka 5 z 5
Napsal: 05 led 2008, 21:46
od tucnak
fiam píše:tomki píše:Pavel M píše:Ten touareg tě asi dost potěšil co?
no s tym touaregom neviem ako to je, ak islo o dva a polku diesla tak je to este stary predpotopny diesel z audi A6 a na tak tazku obludu sa niet co cudovat. Inak chiptuning pre santu je asi nutnost, pokial nepatrite medzi soferov ktori najazdia malo a sem tam prevetraju auto na 150 km/h a rychlo noha z plynu kvoli spotrebe tak inak to ani nejde. Ten vykon je potrebny hlavne kvoli predbiehaniu a tam je to veeeelmi citit.
tomki ako mozes povedat ze do tuaregu davali V6 2,5 TDi za A6...2,5 je R5.
A podla mna je to uplne super motor... nema taky vyvazený chod ako V6 ale je o vela lachsi a vykonovo blizky V6..
ten kto povie ze 5-valec je sopa je blazon alebo sa neviezol v poriadnom aute...
R5 davalu napr do ML 270 CDi, XC 90, atd atd...... ale v mercedesy je to jedna basen.... niekocho moze odradit ten chrochtajuci zvuk...
ale je to urcite jedna velmi vhodna volba ako pohonna jednotka do SUV
muzu potvrdit ze 5.ti valec je super vec. sice ho mame v alfe 156 ale jeho zatah je impozantni a zvuk jak benzin (pri vytoceni). da se snim jet za hodne a zaroven za malo (mame na ni rekord 5.8.. jezdili sme stim jak dedek....
) jinak je to supr karka
sry za ot ale nemohl sem si odpustit poznamku
Napsal: 05 led 2008, 22:42
od Thomick76
Ahoj, všimněte si, že Rakušáci mají ten 175k motor pouze ve speciální výbavě Black&White - myslím, že je to klasiky speciálka (dodávka hlavně na tamní trh) přímo z Koreje, proto ten výkon, který tady není...
A ještě to v klasickém katalogu nebo i prospektu technických dat nemají, to taky něco ukazuje.
Jinak si všimněte, že všechny dieselové mototry nabízejí standardně s DPF (filtr pevných částic), kvůli emisím. Když je vůz bez toho tak je cena tuším o 300Euro vyšší.
Ale jinak je prvada, že se náš imoprtér brání čipování.
...to je přece úplně jedno
Napsal: 10 led 2008, 22:00
od santafe007
Thomick76 píše:Ahoj, všimněte si, že Rakušáci mají ten 175k motor pouze ve speciální výbavě Black&White - myslím, že je to klasiky speciálka (dodávka hlavně na tamní trh) přímo z Koreje, proto ten výkon, který tady není...
A ještě to v klasickém katalogu nebo i prospektu technických dat nemají, to taky něco ukazuje.
Jinak si všimněte, že všechny dieselové mototry nabízejí standardně s DPF (filtr pevných částic), kvůli emisím. Když je vůz bez toho tak je cena tuším o 300Euro vyšší.
Ale jinak je prvada, že se náš imoprtér brání čipování.
...to je přece úplně jedno, v jaké to nabízejí konfiguraci. Prostě to jde a nabízejí to s chipnutým motorem a výkonem, o který se polovina lidí snaží. A oni na to musí držet záruku po celé Evropě a servis je možný i u nás! A zda je to z Koree nevíš, a můžeme o tom jen spekulovat... Já si třeba myslím, že je jinak. Myslím, že to je normálně chipnuté, a že je to jejich rakouská aktivita, protože ve Švýcarsku to nabízejí už dlouho a úplně na férovku...!
A pokud to nemají v letáku, tak to mají na stránkách. Leták je stejně všude dva roky starej...
Re: ...to je přece úplně jedno
Napsal: 10 led 2008, 22:56
od Thomick76
santafe007 píše:Thomick76 píše:Ahoj, všimněte si, že Rakušáci mají ten 175k motor pouze ve speciální výbavě Black&White - myslím, že je to klasiky speciálka (dodávka hlavně na tamní trh) přímo z Koreje, proto ten výkon, který tady není...
A ještě to v klasickém katalogu nebo i prospektu technických dat nemají, to taky něco ukazuje.
Jinak si všimněte, že všechny dieselové mototry nabízejí standardně s DPF (filtr pevných částic), kvůli emisím. Když je vůz bez toho tak je cena tuším o 300Euro vyšší.
Ale jinak je prvada, že se náš imoprtér brání čipování.
...to je přece úplně jedno, v jaké to nabízejí konfiguraci. Prostě to jde a nabízejí to s chipnutým motorem a výkonem, o který se polovina lidí snaží. A oni na to musí držet záruku po celé Evropě a servis je možný i u nás! A zda je to z Koree nevíš, a můžeme o tom jen spekulovat... Já si třeba myslím, že je jinak. Myslím, že to je normálně chipnuté, a že je to jejich rakouská aktivita, protože ve Švýcarsku to nabízejí už dlouho a úplně na férovku...!
A pokud to nemají v letáku, tak to mají na stránkách. Leták je stejně všude dva roky starej...
Jasná zpráva, souhlasím s tebou, ale TO PRÁVĚ je mi divné, že se jedná POUZE o jednu konfiguraci - proč to nenabízejí v kterékoli když to čipují?!?
Každopádně se na to zkusím zepat rakouských kolegů (od víš odkud vítr vane?
).¨S tou zárukou si nejsem jistý - zvlášť po celé Evropě.
Letákem jsem myslel pochopitelně elektronický = aktuální a stávající na webových stránkách, tzn. žádnej papír
Napsal: 10 led 2008, 23:05
od zdenek76
nemusí jít nutně o chipnutý motor, na korejském trhu se santík prodává s motorem 2.0 CRDi VGT o výkonu 152 HP a s motorem 2.2 CRDi VGT o výkonu 172 HP. Takže ten 2.2 by mohl odpovídat tomu rakouskýmu.
chiptuning a solidne firmy
Napsal: 31 led 2008, 18:30
od tomki
ahoj hosi,
tak kedze sa tu viac ludi pyta ohladom cipovania na nejake solidne firmy tak este raz odporucam
www.profituning.sk
uz som to raz pisal ale preco to hovorim???
dnes mi volali po 8 mesiacoch ako som spokojny s autom a pozvali ma
za dva tyzdne na novu 4X4 brzdu kde ma odmeraju zadarmo a ponukli mi este dalsiu modifikaciu softweru, ktory vraj maju uz odskusany na sante s 200 000km. Takze z povodnych 180k vraj vedia robit cca 200k a to bez problemov.
Musim potrvdit ze to co hovoria aj presadzuju preto povodne cipovali na nejakych 180k kvoli istote. Teraz vsak maju overene vyssie hodnoty ktore auto zvlada bez problemov takze si idem po ne
Re: chiptuning a solidne firmy
Napsal: 20 úno 2008, 17:21
od santafe007
tomki píše:ahoj hosi,
tak kedze sa tu viac ludi pyta ohladom cipovania na nejake solidne firmy tak este raz odporucam
www.profituning.sk
uz som to raz pisal ale preco to hovorim???
dnes mi volali po 8 mesiacoch ako som spokojny s autom a pozvali ma
za dva tyzdne na novu 4X4 brzdu kde ma odmeraju zadarmo a ponukli mi este dalsiu modifikaciu softweru, ktory vraj maju uz odskusany na sante s 200 000km. Takze z povodnych 180k vraj vedia robit cca 200k a to bez problemov.
Musim potrvdit ze to co hovoria aj presadzuju preto povodne cipovali na nejakych 180k kvoli istote. Teraz vsak maju overene vyssie hodnoty ktore auto zvlada bez problemov takze si idem po ne
¨
Mas prehled na tim, ktrera vsechny kriteria v nastaveni a spalovacim procesu pri CHIP Tvuj dodavatel ovlivnuje?
Re: Santa po chiptuningu
Napsal: 31 kvě 2012, 07:53
od Miiichal
Zdravim
mam Santu z roku 2005, 2.0 CRDi 83kW 4x4 a mel jsem moznost jet se Santou ze stejneho roku, ale mel jiz VGT, tudiz 92kW. Zarazilo me, ze 10kW je docela dost citit a zacal jsem premyslet o chiptuningu. Muj motor ma najeto 126tis a nevyuzivam auto k tomu, abych se na silnici honil, jsem vicemene klidnejsi ridic, ale vadi mi linejsi zatah meho motoru (opakuji ze je to ten s 83kW) na stupnich 1 a 2. Konkretne 1 mi prijde docela kratka a rychle se vytaci. Ano, vim, ze to auto ma 2 tuny a ze mam zrovna nejslabsi motor, tak to musi byt nekde znat, ale z toho duvodu jsem zacal premyslet o chipu. Nechci zadne Powerboxy a podobne krabicky. Uvazoval jsem o chipu od PowerTec (
www.chiptuning.cz), konkretne na meho Santu maji vykonostni stranku
ZDE. Volil bych stredni variantu Optimal Power, tedy zvyseni z 83kW na cca 102. Mate nekdo s tou firmou zkusenosti? A je tu vubec nekdo, kdo pomohl tomuhle motoru? Slysel jsem, ze konkretne tenhle motor je od italske firmy "VM MOTORI spa". Nebude ten chip nejaky problem?
Re: Santa po chiptuningu
Napsal: 12 lis 2014, 21:25
od frenkiecz
Ahoj,přemýšlím o chipnutí SF 2001 2litry,jednohrab. Je tam 134 koníkú, ale asi My Little Pony, tak je chci vyměnit za plnpkrevný. Má k tomu někdo radu, či poznatek? Dík. F.
Re: Santa po chiptuningu
Napsal: 13 lis 2014, 13:43
od Richard555
frenkiecz: dle výkonu máš asi benzína, ne nafty, ty se dělaly s 83 Kw a od roku 2003 ve verzi s VGT 92Kw ten měl turbo s variabilním nastavováním lopatek. Čiptuning u atmosférického benzínu je o ničem dá se najít cca 5% navíc a vše nad to už vyžaduje náročné a drahé úpravy sání, výfuku, vačky atd.
U nafťáků se obvykle zvýší tlak turba a do více vzduchu jde víc paliva.... tak tam je možné více zvýšit výkon.....
Re: JARDA 11 - odpověd na čipování
Napsal: 22 pro 2022, 21:40
od Santafar
Badyx píše: ↑02 kvě 2007, 14:29
neon píše:....... !! Jinak je to každého věc a nevidím ani důvod k přečipování 2.2 CRDI .
Jak už jsem tady taky někde psal, koupil jsem si SUVečko a ne závoďák, myslím si, že při dobrém zajetí (což je velice důležité) Santa dosahuje vcelku dostačujícího výkonu na svojí velikost, tak proč čipovat...
Mám možnost porovnat dva Santy, v podstatě stejné výbavy a rozdílu měsíce v provozu, můj v porovnání s kolegovým, je živější, líp akceleruje a méně žere. Moje spotřeba je cca 7,7 L/100km po Praze, kolega se pod 9 L nedostane.
Prostě když byl novej, tak ho podtáčel a teď je línej.
Ale každý máme svoje důvody a názory.
Podle výše udávaných info mám asi SantaFe zajeté ze všech nejlíp, protože po Praze jede za 6,7L/100km a mimo Prahu ZA 5,9L