jj v tom neone bol dvojliter, viem ze porovnavam neporovnatelne - fakt je ze toto ale u mna vzbudilo doveru v znackuDanyII píše:Neviem aky si mal v neone motor, ale predpokladam ze to bol benzin dvojliter... a keby to aj bol diesel, tak urcite nemal novy typ vsterkovacov nachylnych na kvalitu nafty a pravdepodobne by vydrzal aj pol miliona kilometrov bez aditiv
STP zvysuje cetanove cislo najmenej z testovanych a to este iba vtedy ked ho prilejes, kdze ho nelejes stale, penivost neznizuje, koroziu... tazko povedat ked sa nepouziva pri kazdom tankovani. VIF sa pouziva rovnako dobre, tiez musis otvorit flasku a naliat... a v kufri je miesta dost. Ale to je iba moj nazor, kazdy nech si z toho zoberie co chce.
navyse som si vsimol - v tom teste testovali STP Diesel Treatment... Ja od zaciatku poizvam ten s privlastkom with Antigel, ktory na seba viaze molekuly vody
tankujem standartnu naftu (najviac asi jet a unicorn).. U tych velkyx balini (VIF alebo TDA) sa mi prave ta aplikacia zda neprakticka, takze preto no v kazdom pripade, dufam ze nam vsetkym tie motory vydrzia co najdlhsie