Stránka 5 z 5

Napsal: 21 črc 2008, 10:14
od Mexican
DanyII píše:Neviem aky si mal v neone motor, ale predpokladam ze to bol benzin dvojliter... a keby to aj bol diesel, tak urcite nemal novy typ vsterkovacov nachylnych na kvalitu nafty a pravdepodobne by vydrzal aj pol miliona kilometrov bez aditiv
STP zvysuje cetanove cislo najmenej z testovanych a to este iba vtedy ked ho prilejes, kdze ho nelejes stale, penivost neznizuje, koroziu... tazko povedat ked sa nepouziva pri kazdom tankovani. VIF sa pouziva rovnako dobre, tiez musis otvorit flasku a naliat... a v kufri je miesta dost. Ale to je iba moj nazor, kazdy nech si z toho zoberie co chce.
jj v tom neone bol dvojliter, viem ze porovnavam neporovnatelne - fakt je ze toto ale u mna vzbudilo doveru v znacku

navyse som si vsimol - v tom teste testovali STP Diesel Treatment... Ja od zaciatku poizvam ten s privlastkom with Antigel, ktory na seba viaze molekuly vody

tankujem standartnu naftu (najviac asi jet a unicorn).. U tych velkyx balini (VIF alebo TDA) sa mi prave ta aplikacia zda neprakticka, takze preto :-D no v kazdom pripade, dufam ze nam vsetkym tie motory vydrzia co najdlhsie :P

Napsal: 21 črc 2008, 11:11
od EB trupo
nazdar kuci! vcera som si s polovickou strihol Vrutky a spat. Potom dotankoval a kedze cestou spat som to strihal po dialnici 140 tachometrovych (a obcas predbehol meda ci bmw x5 pri cca 160km/hod) tak mi vysla konecna spotreba 5,06831 l/100km a na PP ukazovalo 5,1. skoda tej dravej jazdy no..... :roll:

Napsal: 21 črc 2008, 12:28
od Mexican
EB trupo píše:nazdar kuci! vcera som si s polovickou strihol Vrutky a spat. Potom dotankoval a kedze cestou spat som to strihal po dialnici 140 tachometrovych (a obcas predbehol meda ci bmw x5 pri cca 160km/hod) tak mi vysla konecna spotreba 5,06831 l/100km a na PP ukazovalo 5,1. skoda tej dravej jazdy no..... :roll:
mno my mame na Vrutkach riedky vzduch lebo sme vysoko :-D toz dufam, ze sa pacilo

Napsal: 21 črc 2008, 13:49
od EB trupo
Mexican píše:
EB trupo píše:nazdar kuci! vcera som si s polovickou strihol Vrutky a spat. Potom dotankoval a kedze cestou spat som to strihal po dialnici 140 tachometrovych (a obcas predbehol meda ci bmw x5 pri cca 160km/hod) tak mi vysla konecna spotreba 5,06831 l/100km a na PP ukazovalo 5,1. skoda tej dravej jazdy no..... :roll:
mno my mame na Vrutkach riedky vzduch lebo sme vysoko :-D toz dufam, ze sa pacilo
Bol som v Priekope :lol: :lol: :lol:

Napsal: 22 črc 2008, 08:22
od DanyII
Mna len zarazilo ze STP znizuje mazivost nafty, tak len aby to nemalo opacny efekt na vstrekovace... Ten VIF sa davkuje fakt pohodovo, na jedel liter 1ml VIF, tak ani moc pocitat nemusis :wink:
este ma na tom STP zaraza davkovanie (raz za cas) Keby islo o precistenie palivoveho systemu, pripadne odstranenie vlhkosti tak to berem. Ale aditovat naftu iba raz za cas sa mi zda divne...

Napsal: 22 črc 2008, 13:29
od kamosko2209
vcera som sa vratil z polska a palubak mi ukazoval 5,0 ked som dotankoval tak mi vysla spotreba 4,45 po polsku som jazdil od trstenej az po gdansk teda mesta obycajne cesty a dialnice po dialnici 120-130 a trosku prevetrat 160 po okreskach 90-110podla predbiehania ale priemer okolo 100 od trstenej je to rozkopane tak tam troska boli zapchy a to same warsava kilometrovo som na tom cez 45000 a zatial ok dnes som bol na 3 garancke a nechal som tam 7500sk.A konecne sa mi podarilo zdolat 1000km na nadrž Super!

konecne

Napsal: 24 črc 2008, 12:17
od _miv_
Tak mne konecne palubny komjuter ukazal 5,1L a ked som natankoval a vypocital priemerku tak mi vyslo 5,18L/100km. Takze spokojnost momentalne. Nuz inak pripisujem to vyletu do V.Tatier. Trasa BB-Donovaly-Strbske pleso a spat. Dialnica 120-130 (max 140), ostatne cesty podla vyhlasky (max 100), obec podla vyhlasky...
stale jazdim prevazne mesto plus streka medzi ZV-BB po R1.
ked sledujem ako sa mi vyvija ochylka BC (palubny kompjuter) a realnu tak to je rozne raz je odchylka 0,08 potom 0,2... takze je to len orientacne...

Napsal: 03 zář 2008, 22:19
od peaty
Takze lidicky, prvykrat som pridal do paliva aditivum STP Diesel Treatment with Antigel na odporucanie Mexicana. Vysledky? Znizenie hlucnosti - nezaznamenal som, kludnejsi chod motora - nezaznamenal som, zvysenie vykonu - je mozne, ze sa tam par konikov naviac prebudilo, ale je to tazko takto subjektivne posudit. Ale povedal by som, ze auticko o kusocek ozilo. Jedina vec, co som zaznamenal a realne pocitil je lepsi tah z nizsich otacok! Cim viac kilometrov som na to aditivovane palivo presiel, tym to bolo citelnejsie.
A jedna perlicka na zaver :D : Prvykrat mi vychadzal dojazd nieco cez 1000km, konecne! A vysledna spotreba s aditivovanou naftou? 4,79 l/100 km. Takze konecne som uz aj ja dosiahol o nieco nizsiu spotrebu a v mojej historii aj najnizsiu :lol: .
Len teraz neviem, ci tie aditiva naozaj prospeli tej spotrebe alebo to bolo nejakym lepsim stylom jazdy... :roll:

A este jedna vec, palubny ukazoval spotrebu 5,4 a uz ma ta jeho nepresnost zacina stvat. To je na vzialenosti 900 km 5,4 litra paliva naviac, ktore udajne pretecie motorom podla palubaku, dost velky rozdiel :evil: . Poslednou dobou mam rozdiel v realnej spotrebe oproti palubaku 0,4-0,6 l. Co je na moj vkus dost... Neda sa s tym nieco robit???

Napsal: 04 zář 2008, 08:55
od Mexican
peaty: mno po jednom pouziti niecoho hned vysledky nebudu.. mno a palubak nech ta netrapi... dolezite je za kolko natankujes a kolko km prejdes.. palubak nech ukazuje aj 15 litrov na 100

BTW teraz som kupoval vo Forstinger prave STP aditiva - mali na ne zlavu, takze som za jedno balenie zaplatil 125 Sk (cca 100 Kc), tak som hned kupil 5. Chcel som vyskusat aj ten VIF, ale nikde to nemaju :-/

Napsal: 04 zář 2008, 14:19
od Enigmatique
Mexican píše:peaty: mno po jednom pouziti niecoho hned vysledky nebudu.. mno a palubak nech ta netrapi... dolezite je za kolko natankujes a kolko km prejdes.. palubak nech ukazuje aj 15 litrov na 100

BTW teraz som kupoval vo Forstinger prave STP aditiva - mali na ne zlavu, takze som za jedno balenie zaplatil 125 Sk (cca 100 Kc), tak som hned kupil 5. Chcel som vyskusat aj ten VIF, ale nikde to nemaju :-/
Ahoj Mexican,

na Slovensku ho distribuuje VELVANA SLOVAKIA, sidli v Ivanke pri Dunaji (Blava). Ak by si mal zaujem tak Ti mozem kupit nejake to balenie a ked pojdes cez Trnavu, si ho prevezmes...

Napsal: 04 zář 2008, 16:25
od peaty
Enigmatique píše:Ahoj Mexican,

na Slovensku ho distribuuje VELVANA SLOVAKIA, sidli v Ivanke pri Dunaji (Blava). Ak by si mal zaujem tak Ti mozem kupit nejake to balenie a ked pojdes cez Trnavu, si ho prevezmes...
Mam taky pocit, ze tento VIF sa da kupit v Trnave aj na Slovnaftke, senecka cesta... Raz som to tam bol pozerat a tusim to bol VIF, stalo to tusim nieco medzi 300-400sk...

Napsal: 04 zář 2008, 16:36
od peaty
Mexican píše:peaty: mno po jednom pouziti niecoho hned vysledky nebudu.. mno a palubak nech ta netrapi... dolezite je za kolko natankujes a kolko km prejdes.. palubak nech ukazuje aj 15 litrov na 100
Ale mna ten palubak trapi, na co ho tam teda mam, resp. na co mam takuto funkciu, ktora pise blbosti? Ked to niekomu ukazuje presne, tak niekde musi byt chyba...
A k tym aditivam: Vysledky by sa mali dostavit hned podla mojho nazoru :). Ved vsetky veci co sa na obale opisuju moze ovplyvnit prave palivo a to hlavne to aditivovane... Takze preco by to malo prist po nejakych tisickach km? Ja som par veci zaznamenal, nepatrne zlepsenie vykonu, lepsie spravanie sa motora v nizkych otackach, uz sa tak nedusi... A mozno to malo pozitivny vplyv aj na spotrebu, nie len tak nahodov mi odrazu klesla pod 5 litrov...