Stránka 5 z 10
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 06 zář 2010, 10:58
od Hardcam
Co to ten pan blekota o zadnich pasech? takhle to, alespon u me, vubec nefunguje. Si nedokazu predstavit, ze bych po kazdem cestujicim,k tery opousti vozidlo, vypinal zapalovani
Jinak se to da cist, ty nesmyslny procentualni uvahy si taky mohl odpustit.
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 06 zář 2010, 11:14
od matysekul
Pásy jsou pravda. Když ho zapneš a znovu vypneš,začne to houkat. Jedině když máš vypnutý motor,nedělá to nic.
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 06 zář 2010, 11:14
od juris123
Jo jo, dělá to přesně jak píše, protože tam nejsou zátěžové čidla, tak jak v předních sedačkách. Prostě, když se někdo vzadu připoutá a potom odpoutá a třeba vystoupí, tak to začne pípat - asi je tam jen nějaký kontakt přímo v zapínání pásu. Ale abych to řešil tak dramaticky, jak píšou v článku, a vypínal motor, tak to tedy opravdu ne
Ono to totiž po určité době přestane pípat samo - nestopoval jsem to, ale když vezmu, že u předních sedaček to při nepřipoutání trvá cca 100 sekund, tak u těch zadních to o moc dýl není (spíše bych řekl, že míň). A když se tam člověk nepřipoutá, tak to nepípá vůbec - z důvodu absence toho zátěžového čidla. Ale to už nevzpomenuli. Spíš jsem se v článku trochu pobavil, když tam vzpomínal, že se báli popelníku
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 06 zář 2010, 11:15
od hlobilp
u me to maka asi stejne jak se tam pise.... pokud se odpouta o neco driv, tak to piska a piska... jen si ted neuvedomuju, jestli to dela i kdyz uz stojim, to musim vyzkouset
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 06 zář 2010, 11:20
od havros
"– prodleva na reakci plynu po rychlém přeřazení"
Kdyby měl předfacelift...
Jinak moc nechápu, co je sportovního na jízdě Focusem (mimo RS) a proč jej pořád omílá...
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 06 zář 2010, 11:49
od Hardcam
Pokud se dotycny odpouta az po zastaveni vozidla, tak mi nic nepipa. Nekoikrat vyzkouseno, protoze vetsinou vozim zodpovedne pasazery, co se poutaji.
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 06 zář 2010, 15:18
od vena.m
Mě to tedy asi funguje na čidla. Včera sem vezl spolujezdce, jeden vedle mě a druhý vzadu. po zastavení oba vystoupily (ten vzadu až když sem mu otevřel automat. pojistku) vždycky na ní zapomenu
a nemusel sem vypínat motor...normálně sem jel dál a nic ani nepíplo.
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 06 zář 2010, 21:27
od Radim Brožek
Pokud se cestující odpoutá
za jízdy vzadu, pak to začne pípat a přestane po nějaké době, cca 2 minuty. Tam čidla zatížení/obsazenosti nejsou. Ve předu čidlo u spolujezdce je a po vysednutí pípání přestane hned. U řidiče myslím že čidlo není, protože když jen přeparkovávám 20m auto a nepřipoutám se, začne pípat a nepřestane ani když zastavím, ani když vylezu (a nevypnu motor)
.
Re: i30 - podrobný test
Napsal: 07 zář 2010, 07:26
od havros
Za jízdy, kdy rychlost překročí 20 km/h
Re: Recenze a testy i30
Napsal: 08 zář 2010, 09:18
od Radim Brožek
Nějak se s těmi testy roztrhl pytel. V Autohitu 19/2010 si to dokonce dovolila i30 1.6 CRDi Comfort (U2) natřít Fordu Focus 1.6 TDCi ECOnetic (známkou 2- vs 3).
Re: Recenze a testy i30
Napsal: 08 zář 2010, 10:56
od Hardcam
Ne, to nei mozny
to ses musel splest, je to 3 a 2-
Re: Recenze a testy i30
Napsal: 08 zář 2010, 11:56
od Radim Brožek
2- pro i30, za 3 pro FF. On totiž ten ECOnetic dělá ty emise škrcením motoru.
Re: Recenze a testy i30
Napsal: 08 zář 2010, 11:57
od Hardcam
Vsak ja vim...jen stale nemuzu uverit, ze i30 taky neco vyhrala
Re: Recenze a testy i30
Napsal: 06 dub 2011, 10:58
od mechoun
Re: Recenze a testy i30
Napsal: 06 dub 2011, 11:31
od pdmb
Směšný, prej p.508, nový Fokus ne, že nemůže být tak dobrý
Ach jo, nechci vidět diskusi na auto.cz, to z nás zase udělají blbce