Mexican> dakujem za tip na cistic vstrekov.. Urcite ho tam budem obcas liat... Aktualne mam uz jeden kupeny, tak ho tam preventivne nalejem.
Tak, ze cely moj problem zacal ked auto zacalo jemne trhat, a nechcelo sa mu do otacok. Vsetko z nicoho nic..
Znamy mi poradil cistic palivovej sustavy od renaultu za 20e.. Tak som ho tam nalial, auto pri vyssich otackach velmi ozilo,
ale stale trhalo a neslo to dobre...
Dal som vstreky na test do Bosch Diesel servisu. Odpoved 4x KO nutny repas.. Cena repasu cca 600e - 800e.....
S cim som nesuhlasil, nakolko mi stacilo vediet co tomu je, a moc repasu neverim.. Diesel servis, ktory viem ze robi dobre,
ma aktualne moc plno, a ze sa na to moze pozriet za 2 tyzdne..
Nebol som si moc isty, aby odisli 4 vstreky naraz, tak som hladal problem aj inde.. Nasledne som riesil este asi 3x diagnostiku a nikde nic..
Po pomalej bezmocnosti a cene vstrekov 640e Hyundai, 520e Orient autoparts, 425e diesel servis by to vyslo minimalne aj z testom vstrekov na 2000e... Za test vstrekov som platil 150e + 20e za cistic vstrekov do nafty, ktory som zatial nepouzil.
Nasledne som isiel do H servisu v BA, kde mi bolo povedane, ze vstreky sa maju nastavit na RJ, pripadne najst chyby...
Ze aj koli tomu auto nemusi dobre tahat.. V servise to bolo napichnute na komp a nic tam nenasli /20e/..
Uz ked som nevedel co s tym, tak zo znamou sme isli spolu 2x accent crdi, do Hyundaiu v Senici... Ved nemozu z nicoho nic
odist pocas jazdy vstreky, nie? hmm... V senici mi urobili test vstrekov cez prepady, a test vysiel pozitivne.
Nasledne mi bol vycisteny EGR ventil, ale tiez to bohuzial nepomohlo... Po skontrolovanom tlaku turba, vgtcka, tlaku na rampe, tlaku v sani atd... vsetko opat ok.
Uz ako posledna varianta bola vymenit tie vstreky. Tak s druheho Accenta sa prehodili do mojho a auto ozilo
Moje vstreky sa zatial dali do ultrazvukovej cisticky.. Po vycisteny sa nahodili spat do mojho auta, islo to trosku lepsie, ale stale to nebolo to prave orechove.. Po vycisteni auto zralo 6L/100km... Este som zabudol, dako im hrablo a pred prichodom do senice to zacalo papat tak 10/100km...
Tak, v aute spat moje povodne vstreky, auto islo o nieco lepsie, ale nebolo to ono.. /40e praca SE/ Tak som zhanal druhe vstreky...
Po ceste domov do BA mi auto zacalo moc dymiet.. Okamzite som zastavil a zistil, ze praskla prepadova hadicka od vstrekov a vsade nafta... V senici to bolo vonku nastartovane uz zmontovane asi 20minut a este som sa s tym bol previest a vsetko suche... Bohuzial, neviem ako sa chovali k tym hadickam v Diesel servise, ale v SE sa urcite chyba nestala...
No bohuzial, stava sa... S dialnice sme to odtiahli do Malaciek, kde sme to zaparkovali pred panelak, aby sa do toho nahodou niekto v dakej tmavej ulicke nepustil.. Dalsia cesta bola do BA kde som zobral veskery vercajch a futasovali do BB kde sme zohnali jazdene vstreky.. Auto s ktoreho su vstreky malo nabehane tolko co ja.. Po prichode spat do MA aj zo vstrekmi som ich montoval s lampasom na cele ako banik cca o 3 rano pred barakom do auta
Prehodil som vsetky prepadove hadicky za druhe aj s trubkami, ktore dodavaju naftu do vstrekov.. /pre istotu/
Vysledok? Auto ide ako ma, na cierno nedymi a tah ma super
Spotreba aktualne okolo 5.4 kombinovana...
Tymto sa chcem podakovat vsetkym ktory mi pomohli k uspesnemu vyrieseniu problemu.. Hlavne ofiko
servisu Euroman v Senici kam sme prisli s dvoma autami....
prepadovy test vstrekov dopadol dobre, ale vstreky kaput
- 15032011531.jpg (52.12 KiB) Zobrazeno 2454 x
moje vstreky po ultrazvukovom cisteni
- 15032011542.jpg (52.4 KiB) Zobrazeno 2454 x
uz ked sa cistil egr ventil, tak bol super pristup k turbu, a je suche
- 15032011538.jpg (42.09 KiB) Zobrazeno 2454 x