Stránka 5 z 6

Napsal: 10 srp 2007, 15:49
od tom
Hardcam píše:16 je uz docela dost:) Fabka slabounka 6V ma 40kW, "silna" 12V ma 47kW
A v nový verzi silná posílila o 4kW na 51kW..

Napsal: 10 srp 2007, 17:32
od antek
tom píše:
Hardcam píše:16 je uz docela dost:) Fabka slabounka 6V ma 40kW, "silna" 12V ma 47kW
A v nový verzi silná posílila o 4kW na 51kW..
Impozantní výkon

Napsal: 10 srp 2007, 17:36
od antek
Škoda je domácí produkt, z mého pohledu nenabízí to, co tenhle korejec a pouze to, že můžu projet zatáčku o pár km/hod rychleji za ty peníze nestojí. No a crash test je hezká věc, ale tomu, kdo u řízení má vymydlenou kebuli a jede jak hovado, ani tomu kdo má peška a to hovado potká v protisměru a na své straně to stejně moc nehelfne - zase bude hrát roli z jakého úhlu se ty dva nabouraj, setrvačný hmoty atd. a stejně si pak každej musí nějakej ten čas lízat rány[/quote]
Slova která by se mohla tesat do kamene

Napsal: 10 srp 2007, 19:54
od Selshig
jj to je prace pro mojeho švagra ten seka nahrobky.... 8)

Napsal: 10 srp 2007, 20:36
od tom
S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou... :lol:
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm

Napsal: 10 srp 2007, 23:13
od Hanz
tom píše:S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou... :lol:
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
Pak jsou ty perfektní auta stavěný pro německy hovořící národy (nehledejte v tom žádný podtext, prosím), protože při delší jízdě dost kolegů hovořila o otlačených nohách od středního panelu s ovladačema topení a jeho vskutku dobře řešenými "spodními" rohy, které jsou při pohodlném posazu ve stálém kontaktu s nožiskama osádky a dost často byla zmiňována i vyklepanost osazenstva, což jsem např. u filcky tak barvitě vylíčené po nonstop jízdě do Frankfurtu neslýchal. Asi jsem se pohyboval mezi lidma, kteří o autech nic neslyšeli a jen byli nuceni v nich dřepět a .... užívat si pohodlnost vozidel se snovou spotřebou chtěl bych vidět, jaké bylo cestovní tempo toho rakušáka v reálu - asi to byl zážitek). I tak si myslím, že stejně jako nemám já zájem o škodule, škodovák se zas trefí do hyundajáka.... A pravda se válí někde mezi :wink:

Napsal: 11 srp 2007, 08:59
od tom
Hanz píše:
tom píše:S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou... :lol:
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
Pak jsou ty perfektní auta stavěný pro německy hovořící národy (nehledejte v tom žádný podtext, prosím), protože při delší jízdě dost kolegů hovořila o otlačených nohách od středního panelu s ovladačema topení a jeho vskutku dobře řešenými "spodními" rohy, které jsou při pohodlném posazu ve stálém kontaktu s nožiskama osádky a dost často byla zmiňována i vyklepanost osazenstva, což jsem např. u filcky tak barvitě vylíčené po nonstop jízdě do Frankfurtu neslýchal. Asi jsem se pohyboval mezi lidma, kteří o autech nic neslyšeli a jen byli nuceni v nich dřepět a .... užívat si pohodlnost vozidel se snovou spotřebou chtěl bych vidět, jaké bylo cestovní tempo toho rakušáka v reálu - asi to byl zážitek). I tak si myslím, že stejně jako nemám já zájem o škodule, škodovák se zas trefí do hyundajáka.... A pravda se válí někde mezi :wink:
Jen k tomu cestovnímu tempu:
píše tam že ujel 847km nepřetržitou jízdou za necelých 13 hodin. To znamená průměr lehce přes 65km/h.

Spotreba

Napsal: 11 srp 2007, 11:28
od Pida
Rek bych, ze ten helmut to bral z kopcu s vypnutym motorem a pak to nechal dojet co to slo a u konce to nechal naskocit (co na to asi rika katalyzator, teda jestli to neco takovyho ma :-X). Docela bych to asi v rumunsku nezkousel - potkat ozralyho rumuna s tatrovkou a nemit plne funkcni brzdy bude zivotni zazitek... Ono kdyz by clovek jel nakym takovym stylem "na svetovy rekord" tak by s hyundaiem taky sel treba pod 4 litry...

Napsal: 11 srp 2007, 11:44
od Felotron
To radsi pojedu na maximalni spotrebu, nez se unudit za volantem :roll:

Napsal: 11 srp 2007, 11:49
od Tommas33
S Fabií 1.4 tdi jsem jel párkrát Brno-Praha aktuální spotřeba při 170km v hod 10l nafty takže asi jezdí i se zhasnutým motorem :D

Napsal: 11 srp 2007, 12:27
od Felotron
Tommas33 píše:S Fabií 1.4 tdi jsem jel párkrát Brno-Praha aktuální spotřeba při 170km v hod 10l nafty takže asi jezdí i se zhasnutým motorem :D
treba jel jen na dva valce :D
...nebo ze by na jeden? :D

Napsal: 11 srp 2007, 12:36
od Hardcam
I tohle jsem uz zkusil, nejel jsem trinact hodin, ale prumernou rychlosti 65km/h na okreskach, sem tam mirnej kopecek, jsem jel za 3,5 litru a opakovat to rozhodne nehodlam:)

Napsal: 14 srp 2007, 21:14
od Hanz
Hardcam píše:I tohle jsem uz zkusil, nejel jsem trinact hodin, ale prumernou rychlosti 65km/h na okreskach, sem tam mirnej kopecek, jsem jel za 3,5 litru a opakovat to rozhodne nehodlam:)
...a že to byla erotika za volantem, Harde, viď? :wink:

Napsal: 25 srp 2007, 17:49
od Funes
Selshig píše:juvaaa 1,3 12V 62kW to maš to stejne co ja akorat ja 98čku...jo accelerace je bezvadná...hlavně svižný a silný tah....
Já mám 63kW a taky to má dobrou akceleraci.

Napsal: 25 srp 2007, 18:00
od Mates
Moje řeč mám ten samej motor a byl jsem zvyklej na Lantru 114 koní a přechod v pohodě.