Stránka 5 z 9

check engine

Napsal: 21 črc 2008, 21:36
od fuginek
Jura píše:Tak jsem konečně Check Engie uvedl do stavu OK. Váha vyměněná, najeto 160km a vše v poho :-).
Moje rekapitulace s Accentem:
Zakoupeno 13.8.2007 tachometr ~78tis.
Kontrola v Hyundai Česká Tř. olej+benzin+vzduch. filtr, vyměna oleje, diag+celková prohlídka - 2 624 Kč 22.08.2007
Výměna Lambdy 1 - 3 356 Kč 04.09.2007
Výměna Lambdy 2 - 3 756 Kč 13.09.2007
Čidlo oleje - 718 Kč 12.10.2007
Váha Vzduchu - 2 800 Kč 7.01.2008
+ nějaká ta slivovice za diagnostiku
Celkem - ~ 11 200 Kč
Ještě mě čeká PP ložisko a přestal svítit panel na autorádiu, to ale zatím neřeším jelikož poslouchám stále rádio a předvolby fungují. Doufám, že jinak si už Accentík dá říct abude poslouchat jak hodinky. Ukecal jsem v bazaru slevu 7tis. na opravu škrábanců kolem dokola, na ty jsem se ještě taky nedostal, prý by se musely poškrábané díly stříknout celé a odhad je okolo 12tis. Docela mazec. Ještě zde uvedu adresu kde jsem sehnal váhu vzduchu: http://www.zahradnitraktory.eu/_private/vahy.htm Pouze ta čekací doba jak je vidět z příspěvků byla dost dlouhá. Původní váha byla zn. KEFICO Korea, teď mám zn: HERZOG Germany.
Přeji všem Hyundajákům mnoho bezproblémových kilásků s jejich mazlíčky.
_________________________________________________


Zdravím
Tak tu čtu tvůj příběh a jsem na tom asi podobně, zkoupil sem accenta 1.5 z roku 2000 a od začátku nemá výkon v kopci. A po ujetí 5000 Km se rozsvítil check engine takže musím na diagnostiku byl sem u kamaráda ten mi pověděl že mám zamklou jednotku z autorizvanýho servisu takže budu muset tam zajet.Sem zvědavý čím to bude jen mám starch z těch cen co jsi tu vypsal.
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000

Napsal: 28 črc 2008, 11:23
od Jura
Tak jsem zde opět, stále jezdím s check engie. Mám za sebou dovču na slovákách, auto jezdilo bez problémů, jen se mi zdál slabý výkon do těch jejich 14% kopečků. Teď mě bude čekat kontrola na 90tis. Takže na origo váhu mi zase asi nezbyde :-(. Co se vše mění při této prohlídce? Vím že rozvoďák a kladky, svíčky, všechny kapaliny. Rozhoduji se mezy soukromníkem a znač. servisem, neví někdo na kolik to přijde v orig.Hyundai servise?
To fuginek: a na té diagnostice ti to nezahlásilo žádný chyb. kód?
dej dyžtak vědět až budeš mít nové poznatky.

____________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000

Napsal: 28 črc 2008, 14:53
od Felotron
Pridam poznatek svyho brachy a kontrolkou check engine na Accent LC rv.2001

Po vymene katalyzatoru (byl v haji) porad svitila ta slavna kontrolka, tak jsme zkusili druhou vahu a problem pretrvaval.

Nakonec zjistili v Hyundai Zlin (cest jejich praci), ze problem je v utrzenem kabliku od automatickeho sytice, ktery tim padem daval moc benzinu. Jeste treba dodat, ze na to prisli az s tou nouvou diagnostikou.

Napsal: 28 črc 2008, 17:20
od Jura
Felotron píše:Pridam poznatek svyho brachy a kontrolkou check engine na Accent LC rv.2001

Po vymene katalyzatoru (byl v haji) porad svitila ta slavna kontrolka, tak jsme zkusili druhou vahu a problem pretrvaval.

Nakonec zjistili v Hyundai Zlin (cest jejich praci), ze problem je v utrzenem kabliku od automatickeho sytice, ktery tim padem daval moc benzinu. Jeste treba dodat, ze na to prisli az s tou nouvou diagnostikou.
Pls. a není známý kód oné záhadné závady? Zda to taky byla ta moje pověstná P1128 náhodou nevíš?.

Napsal: 28 črc 2008, 21:09
od Felotron
Jura píše:
Felotron píše:Pridam poznatek svyho brachy a kontrolkou check engine na Accent LC rv.2001

Po vymene katalyzatoru (byl v haji) porad svitila ta slavna kontrolka, tak jsme zkusili druhou vahu a problem pretrvaval.

Nakonec zjistili v Hyundai Zlin (cest jejich praci), ze problem je v utrzenem kabliku od automatickeho sytice, ktery tim padem daval moc benzinu. Jeste treba dodat, ze na to prisli az s tou nouvou diagnostikou.
Pls. a není známý kód oné záhadné závady? Zda to taky byla ta moje pověstná P1128 náhodou nevíš?.
To bohuzel nevim, ale pokusim se to zjistit.

Napsal: 29 črc 2008, 10:36
od Rasty
Jura: hochu to tě lituju. Už dlouho sleduju ten tvůj problém a vzdávam ti všechnu čest. Tolik pokusů a vynaložených financí. Jiný už by vyndal žárovčičku a auto prodal. Přeju ti ať už to konečně je vyřešené a máš klid :wink:

Napsal: 13 srp 2008, 20:57
od Elvisario
Zdravím všecky, tak se bohužel musím přidat do vaší "check enginové" skupiny. Myslel sem že mám v háji váhu vzduchu a tak sem ji zkoušel vyměnit (dal sem tam Bosch z Accenta z vrakáče), ale žádný efekt. Bez ní by to utrhlo asfalt, ale zase to žere 8l/100km. Díval se mi na to mechanik a taky zjistil odpojenou kontrolku na check engine, takže sem za týden objednaný na origoš Hyundai diagnostiku, tak potom dám vědět jak sem dopadl.

Chtěl sem se zeptat, jestli by mi někdo neposlal fotky motoru 1.3 55kW, mám dojem, jestli si s tím bývalý majitel nehrál.... Díky :lol:

Napsal: 14 srp 2008, 00:09
od Engineer
Ja mam taky dojem ze kked svieti ta kontrolka tak je vsetko poporiadku a ked zhasne tak uz bude asik zle :lol:


Inak minule sa mi stalo ze sa mi rzsvietila a asi po 30min zhasla... :shock: je to mozne?
Kontrolka pri starte sa rozsvieti aj zhasne ako za normalu...
ale nerozumiem ako je mozne aby kontrolka pocas jazdy zhasla... :?

z vyfucku smrdi benzin... moze to byt katalyzator?

Napsal: 17 srp 2008, 11:42
od Felotron
zhasnout za jizdy muze - me to sviti na plyn a po par metrech na benzin to zhasne ;)

Napsal: 17 srp 2008, 13:06
od antek
V pořádku to je jen když za jízdy nesvítí a máš tam funkční žárovku.

Napsal: 18 srp 2008, 14:31
od Burža
Felotron píše:zhasnout za jizdy muze - me to sviti na plyn a po par metrech na benzin to zhasne ;)
To by snad nemelo svitit ani na plyn ne? Pak se ridici jednotka prepina do nouzoveho rezimu a to neni zrovna optimalni. Co tam mas za system LPG?

Napsal: 18 srp 2008, 18:03
od Felotron
Burža píše:
Felotron píše:zhasnout za jizdy muze - me to sviti na plyn a po par metrech na benzin to zhasne ;)
To by snad nemelo svitit ani na plyn ne? Pak se ridici jednotka prepina do nouzoveho rezimu a to neni zrovna optimalni. Co tam mas za system LPG?
Sviti to, pac se tomu zda, ze to ma bohatou smes (nebo chudou - uz si to nepamatuju)

Hlavni pruser, je, ze ti co mi to montovali, to udelali hrozne... ale to uz jsem tu psal... takze ve zkratce: HL propan Zlin - nikdy!!!!

Napsal: 19 srp 2008, 12:39
od Burža
Jo to jsem tu cetl a znamy mel stejny problem s oktavkou, cele mu to nakonec vymontovali a vratili penize. Takze jak rikas HL Propan nikdy vice.

Napsal: 23 srp 2008, 20:14
od Funes
Já mám taky takový problém, rozsvítí se mi kontrolka, když zastavím, potom se zase rozjedu. Mám asi potíže s průchodem vzduchu v nádrži, musím ho uvolňovat, vzniká tam podtlak a potom to auto netahá, jak by mělo.

Napsal: 04 zář 2008, 22:36
od Felotron
Felotron píše:
Jura píše:
Felotron píše:Pridam poznatek svyho brachy a kontrolkou check engine na Accent LC rv.2001

Po vymene katalyzatoru (byl v haji) porad svitila ta slavna kontrolka, tak jsme zkusili druhou vahu a problem pretrvaval.

Nakonec zjistili v Hyundai Zlin (cest jejich praci), ze problem je v utrzenem kabliku od automatickeho sytice, ktery tim padem daval moc benzinu. Jeste treba dodat, ze na to prisli az s tou nouvou diagnostikou.
Pls. a není známý kód oné záhadné závady? Zda to taky byla ta moje pověstná P1128 náhodou nevíš?.
To bohuzel nevim, ale pokusim se to zjistit.
Tak nakonec je to prece jen vaha... tak zkusime asi ten Herzog...