Stránka 5 z 23
Napsal: 21 pro 2007, 18:52
od blacki1
Byl jsem včera poprvé měnit olej a rovnou jsem se zeptal jestli už něco vědí, jak si poradit s tímto problémem. Řekli mi, že už přišlo nějaké echo a mám se zeptat po svátkách, že se uvidí a že každé auto se s touto poruchou chová jinak. Program mě taky nahráli nový, ale nepomohlo to. Jinak, už jsem si zvykl
Pustím si rádio a čekám
Musím ještě dodat že autíčko se mi stále líbí a mám ho moc rád
je to náš domácí mazel.
Napsal: 23 pro 2007, 13:54
od peter1205
Kolísanie otáčok nie je vada motoru, ale je to porucha riadiacej jednotky, ktorá nesprávne spína automatický sytič (mexican to už spomenul). Sytič je akýsi pomocný plyn, ktorý drží motor vo vyšších otáčkach, aby sa rýchlejšie zahrial. Softvér nesprávne vyhodnotí teplotu motora, sytič priskoro vypne, motor sa dostane do nízkych otáčok a začne sa dusiť. Potom sytič opätovne zapne a otáčky vyletia hore. Mám to podrobne otestované.
Bohužiaľ, autá s manuálnym sytičom tento problém nepoznajú, ale zaujímalo by ma, či už tento problém výrobca vyriešil, pretože ho poznajú aj naši kolegovia - majitelia Accentov v iných krajinách.
Napsal: 23 pro 2007, 14:37
od palčo
To je ono. Práve dnes ráno-garáž:teplota -4, vonku:teplota -9 -sa mi to stalo, presne ukážkovo, ako píše
peter1205. Bolo to prvýkrát, nuž som taktiež dumal nad tým. Po sviatkoch volám do servisu.
Napsal: 23 pro 2007, 17:23
od MartinKE
Ahoj
Tiez som mal ten problem s kolisanim otacok - po starte vacsinou pri minusovych teplotach - 2x zakolisalo v rozmedzi 500 az 2000 otacok a potom sa to ukludnilo na 1100..
Siel som s tym do servisu a prehrali mi palivovu mapu pri starte motora - co moj problem vyriesilo.
Problem s cukanim auta medzi 1. a 2. prevod. stupnom mam tiez a kvalitne ma to sere.
Cim dalej tym viac mam pocit ze Accent je low-endove auto ktore vydrzi jak tak pocas zarucnej doby a potom sa za servis nedoplatime..
Napsal: 23 pro 2007, 19:51
od Mexican
MartinKE píše:Ahoj
Tiez som mal ten problem s kolisanim otacok - po starte vacsinou pri minusovych teplotach - 2x zakolisalo v rozmedzi 500 az 2000 otacok a potom sa to ukludnilo na 1100..
Siel som s tym do servisu a prehrali mi palivovu mapu pri starte motora - co moj problem vyriesilo.
Problem s cukanim auta medzi 1. a 2. prevod. stupnom mam tiez a kvalitne ma to sere.
Cim dalej tym viac mam pocit ze Accent je low-endove auto ktore vydrzi jak tak pocas zarucnej doby a potom sa za servis nedoplatime..
zas by som to tak tragicky nevidel.. mas 5000 km, neviem ale za aku casovu dobu. Accent je low end, na to nic nezmenis. Za 400 000 Sk nemozes cakat kvalitu Mercedesu A alebo BMW 1 (podobna trieda)... ja som zatial nalietal 10 000 km za 4 mesiace a nemam ziadne problemy.. no ak neratam zamrzanie ostrekovacov, too nepotesi ale da sa s tym zit.. ale ked si presadnem sem-tam do fiesty (2006) tak u Accenta mam dojem hodnotnejsieho auta, a cenovo su na rovnakej urovni.. mozno mas smolu na kus, mozno ja vela veci nevnimam.. pre mna je auto prostriedok, ktory ma ma spolahlivo a bezpecne dostat z bodu A do bodu B. A to Accent s velkou rezervou splna
Napsal: 23 pro 2007, 21:43
od palčo
Pridávam sa k tomuto názoru. Môj známy musel okrem iného na Felícii meniť celú riadiacu jednotku(cena okolo 16000Sk-ak ma nklamal), môj švagor zistil po niekoľkých mesiacoch, že má-tiež na felícii-zadretý motor.
Dobre čítaš-zadretý motor. Našťastie to vyreklamoval. Ale predstav si dokazovať, že si ho nazadrel Ty. No, na felíciu nedá dopustiť.
No a ja som mal aj Oltcita. A kto pozná kvalitu Oltcitov, vie o čom hovorím. A tí čo nevedia-vačkový hriadeľ som musel meniť aspon raz do roka. Aj tak mi a mojej manželke prirástol k srdcu, že sme sa s ním veľmi ťažko lúčili.
Napsal: 23 pro 2007, 21:51
od blacki1
Tak dnes už jsem konečně poznal kolísání otáček !!!
Zatím to bylo jen líné, ještě dnes jsem si zde četl odpovědi a říkal si že mám štěstí že mě nic nekolísá
No a na večer potřebuji někam odjet, tak nastartuji a bylo to!! Myslel jsem, že mi to i chcípne jak kolísaly a nahoru letěly otáčky!!
Musel jsem vyšlápnout spojku a bylo to. Vyloženě mě to ale tanhle problém začíná vytáčet!! A to jsem slušný!!
Pěkné Vánoce
Napsal: 31 pro 2007, 12:03
od lunek
Hezký poslední den roku 2007. Také mi v zimě kolísaly otáčky, vždycky tak 2x 3x po nastartování mi šly na 2tisíce ptáček a pak na 500 otáček, ale nikdy mi to nezdechlo. Nijak jsem to neřešil, myslel jsem si , že je to věc elektroniky a je to v pořádku. Po roce jsem šel na garanční prohlídku, vyměnili olej , dali mi plně syntetický Mobil 1 5w-50, a vše další bylo v pořádku, i motor dle diagnostiky.
Začal jsem tankovat shell V-power(teď zase tankuji 95),projížděl ve vysokých otáčkách , třeba na trojku 6.000 ,akové rally do kopce a možná i proto se motor usadil, nyní mám najeto 12.000 km a otáčky už nekolísají.
Tak to jsem rád , že to tak dopadlo v mém případě, a ani ostřikovače mi nezamrzají, dávám tam kvalitní nemrznoucí směš do -30.
Tak zdar, accent celadon blue 1,4, listopad 2006
Napsal: 31 pro 2007, 12:39
od blacki1
Možná že motor, než se zaběhne, tak tyto problémy se už nebudou vyskytovat. Mám olej Mobil1 0W40, také tankuji V-Power 95 a stejně mě to dnes kolísalo
Pravda, mám najeto teprv cca 2100 km! Užijte si dnešní oslavy!
Napsal: 31 pro 2007, 13:47
od Kcheml
Mám najeto cca 13K km, tankuji Shell V-Power 95 a otáčky kolísají. Zvykl jsem si na to, ráno stejně auto škrábu nebo ometám, a pokud vyjedu dříve a auto netáhne, tak stačí sundat nohu z plynu, pak ho stisknout znovu a motor se chytá normálně. Zas tak zásadní problém v tom nevidím.
A pokud jde o ostřikovače, tak se mi ještě nikdy nestalo, že by zamrzly. Náplň normální do -20 °C.
Můj dojem z vozu je jednoznačně pozitivní - za ty peníze je to super koupě.
Napsal: 31 pro 2007, 14:00
od palčo
K tomu kolísaniu otáčok pristupujem presne tak isto ako
Kcheml. Dokonca z mojej garáže to mám z kopca, takže si to niekedy ani neuvedomujem, a studený motor aj tak nikdy nevytáčam. Podčiarknuté a sčítané: spokojnosť s autom 100%.
Veľa bezporuchových a beznehodových kilometrov v Novom Roku 2008.
Napsal: 31 pro 2007, 16:58
od tom
Mám dojem že to kolísání nemá nic společného se záběhem motoru, tan motor může mít najeto 100.000km a bude kolísat stejně, je to prostě jen věc softwaru.
Jinak nevím že to ještě nevyřešili, vždyť už je to auto na trhu přes 1,5 roku.
To co popisujete nedělal ani můj Favorit z roku 1989, mohlo mrznout jak chtělo, sednul jsem, nastartoval a hned jel bez problému...
Napsal: 02 led 2008, 22:21
od Mikro
skuste sa opytat niekto v servise v Leviciach (SR) alebo v Pezinku v Femoto tusim ci tento problem uz neriesili.
Napsal: 04 led 2008, 11:45
od palčo
Práve teraz som písal otázočku na technického menežéra Hyundai čo s týmto problémom, nuž čakám a dám vedieť. Ak by niekto mal záujem, mám obrázky motorov1,6 a 1,4, kde vidno, že vačkový hriadeľ výfukových ventilov je poháňaný remeňom a tento je reťazou spriahnutý s vačkovým hriadeľom sacích ventilov. Len to neviem "prilepiť" sem.
Môžem to poslať meilom.
Napsal: 04 led 2008, 15:58
od blacki1
Volal jsem do servisu a řekli mi, že má něco přijít z Prahy co by tento problém vyřešilo. Musejí to ale vyzkoušet, tak uvidíme
Zatím přeji všem pevné nervy