Stránka 5 z 6

Napsal: 06 úno 2008, 00:07
od LongStar
tak sem se ted povozil gt bez katu a je to dosti sportovni zvuk a v omezovaci strili jak jak...... no proste pekny ale docela to pod nahoma vrci a vibruje! a s tou spotrebou no co se da delat:) asi to stoji za to:)

Napsal: 06 úno 2008, 18:13
od joshin
no pravě.. spotřeba.. proto než vyndam CAT zkusim jen vymenit ty koncovy tlumiče.... bojim se že by to bez katu žralo a vrčelo pod nohama :D jinak zvuk by se mu určo libíl a emise mi sou šumák

Napsal: 06 úno 2008, 21:16
od Vladislav Bureš
joshin píše:no pravě.. spotřeba.. proto než vyndam CAT zkusim jen vymenit ty koncovy tlumiče.... bojim se že by to bez katu žralo a vrčelo pod nohama :D jinak zvuk by se mu určo libíl a emise mi sou šumák
Jestli tě štve spotřeba tak si nekupuj sporťáka nebo neupravuj a zůstaň u série. Poslední na co by jsi se měl ptát u sporťáků je spotřeba protože když chceš spotrovní tak tomu musíš něco objetovat

Napsal: 07 úno 2008, 08:29
od mirpie
přesně tak, kámoš jezdí s imprezou GT za 25l/100 a taky nebrečí, ví do čeho šel, i když není kdo ví jak za vodou... Když sporťák, tak benzín, jedno jestli s turbem nebo bez a každej benzín si něco vezme... Nechápu lidi, co označují slovem sport třeba Fabii RS, svižnější je, ale sportovní?? Sportovní auto musí mít pěknej zvuk, což má i auto se seriovým výfukem, ale benzinový. Nafta prostě zvuk nemá....

Napsal: 07 úno 2008, 08:33
od Vladislav Bureš
Ale taková načipovaná RS fabka se 200 koníkama je pěkný sporťáček a jezdí výborně a při dobrém výfukovém systému to ani nechrochtá ale pěkně bručí a soused jí má čiplou na 170 koní a jezdí do 7litrů neříkám ujedu mu kdy budu chtít ale při 20na sto někomu to pro štěstí prostě stačí. Ale k těm bych já nepatřil kord za ty prachy co ho to stálo to bych si postavil další SXko

Napsal: 07 úno 2008, 08:42
od mirpie
no nevim, na sprintech v Brně na okruhu toho bylo dost. Každý benzinový auto nějak znělo. Tá Fábka jako v celku "jede", 310Nm a 130PS s tím pohnout musí, ale zvukovej projev v podobě chrochtání, ten černej kouř při každým přeřazení... mně to přijde takovej znásilněnej motor, kterej prostě ve sportovním autě s písmeny RS nemá co dělat. Navíc ty malý provozní otáčky nedovolí, aby to jelo stovkou na dvojku. Proti nafotvý RS jsem naposled závodil (měřil síly) ještě s Renaultem, ten měl kilo za 8s, žádná raketa to nebyla, ale s dobrým atmosférickým motorem o objemu 1764ccm a otáčkám až 7000/min ta Fábka prostě neměla šanci... Když on řadil trojku, já jel ještě na dvojku, čímž jsem získal sekundy které rozhodly, byť jsem měl jen o 6PS větší výkon. A zvukovej projev se srovnávat nedá.

Napsal: 07 úno 2008, 09:00
od Vladislav Bureš
Neříkám čmoudí hezky ale když tomu dáš jiný pořátný výfuk tak to zní jinak i hezky ono výfuky dělají hodně slišel jsem že si jedna automobilka nechala vyvynout výfuk tak aby řadový šetiválec zněl jako V8 ono kombinace příček a obtoků udělá hodně a v domácích či lehce dílenských podmínkách si umým představit předělat vyfukově čtyř válec na osmiválec zase taková věda to není jen pozdržet patřičné plyny vůči ostatním

Napsal: 07 úno 2008, 09:20
od mirec
joshin píše:no pravě.. spotřeba.. proto než vyndam CAT zkusim jen vymenit ty koncovy tlumiče.... bojim se že by to bez katu žralo a vrčelo pod nohama :D jinak zvuk by se mu určo libíl a emise mi sou šumák
mam rezonator namiesto stredoveho tlmicu a vyfuk s koncovym priemerom bud 100 alebo 110 je to taky pekny dunivy zvuk po zahriati...nie prilis a nie prilis malo...tak akurat....este idem davat sportovy CAT...a cez technicku som zatial presiel uplne v pohode....este aj emisnu som zrobil....

moj nazor : ludia ktory si daju vybrat kat su maximalne hovada a prajem im aby si taku hodinu posedeli pri tom svojom vyfuku bezCATovom zeby si zazili ako sa citi nasa matka priroda ktoru nicime coraz viac....

Napsal: 07 úno 2008, 11:11
od LongStar
mirec píše:
joshin píše:no pravě.. spotřeba.. proto než vyndam CAT zkusim jen vymenit ty koncovy tlumiče.... bojim se že by to bez katu žralo a vrčelo pod nohama :D jinak zvuk by se mu určo libíl a emise mi sou šumák
mam rezonator namiesto stredoveho tlmicu a vyfuk s koncovym priemerom bud 100 alebo 110 je to taky pekny dunivy zvuk po zahriati...nie prilis a nie prilis malo...tak akurat....este idem davat sportovy CAT...a cez technicku som zatial presiel uplne v pohode....este aj emisnu som zrobil....

moj nazor : ludia ktory si daju vybrat kat su maximalne hovada a prajem im aby si taku hodinu posedeli pri tom svojom vyfuku bezCATovom zeby si zazili ako sa citi nasa matka priroda ktoru nicime coraz viac....
HIHIHIHI zeleni lide:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Napsal: 07 úno 2008, 11:18
od mirpie
tak problém ekologie tu snad řešit nebudem...

Napsal: 07 úno 2008, 17:55
od joshin
haledte stou spotřebou ste se do mě pustili zbytečne dost :) já tomu moc nerozumim.. a vim jak to žere když upadne vejfuk uplně celej... u bejvaliho auta mě pakrat celej upad:D a vim co to je za šilenej zvuk a šilenou spotřebu.. proto se vás tu ptam.. jako ono vyndat prostřední tlumič a dat tam rezonator.. a pak něco s tim koncovim tlumičem udělat. a vyndat CAT.... a je s toho vyfuk kterej snad nemuže mit žadnej odpor :D CAt vyndavat nebudu a ekologista nejsem ale asi je to zbytečny když sou jiny moznosti :) ... takže začnu vymenou prostředního tlumiče za rezonator.. dobrej rezonator vyjde na litra.. .a vyndaní tlumiče je gratis :ú a třeba to fajn zvuk uděla... a když ne hold budu muset etě do toho ladenyho tlumiče aspon za trojku.. a sporotvní caty sou ete dražší

Napsal: 07 úno 2008, 20:59
od Vladislav Bureš
joshin píše:haledte stou spotřebou ste se do mě pustili zbytečne dost :) já tomu moc nerozumim.. a vim jak to žere když upadne vejfuk uplně celej... u bejvaliho auta mě pakrat celej upad:D a vim co to je za šilenej zvuk a šilenou spotřebu.. proto se vás tu ptam.. jako ono vyndat prostřední tlumič a dat tam rezonator.. a pak něco s tim koncovim tlumičem udělat. a vyndat CAT.... a je s toho vyfuk kterej snad nemuže mit žadnej odpor :D CAt vyndavat nebudu a ekologista nejsem ale asi je to zbytečny když sou jiny moznosti :) ... takže začnu vymenou prostředního tlumiče za rezonator.. dobrej rezonator vyjde na litra.. .a vyndaní tlumiče je gratis :ú a třeba to fajn zvuk uděla... a když ne hold budu muset etě do toho ladenyho tlumiče aspon za trojku.. a sporotvní caty sou ete dražší
To že auto když mu upadne výfuk hned za svodama má ohromnou spotřebu není tak úplně pravda měl jsem na prvním Scoupe výfukový systém od VW absolutně tam motoru nesvětčil a když jsem upadl jezdil jsem s ještě nižší spotřebou. :lol:
Pokud chceš nějaký díl z výfuku vyřadit tak bych právě začal katíkem už proto že katím má dvě varianty poruch ta první a nejčastější je že se vysipe a výfukem odejde v tom případe absolutně nebrzdí motor a jeho nahražením trezonátorem jen snížíš ztráty vzniklé výřením plynů v obalu katíku a střední tlumič bude dále brzdit. Druhou poruchou katíku je jeho zalepení nebo zanesení pak motor vysloveně dusí a musí ven u starších aut většinou svou funkce neplní a jen brzdí a to více než by měl. Pokud chceš něco vyřadit zvolil bych katík protože jestli je vydrolený tak vyřazením středního tlumiče jen více odbrzdíš motor což jsem pochopil že nechceš a v druhém případě kdy je zanesený tí naopak zvyšuje spotřebu a jeho vyřazením ti paradoxně spotřeba klesne poslední možností je že ti funguje katík jak má a pak je to jen otázkou času kdy dojde k jedné z předešlích závad.

Napsal: 08 úno 2008, 14:09
od LongStar
ja bych si asi kat nechal! prece jen petr ho ma venku a to je jak zavodni special!!!! ale ve scoupe nejni zadnej stredovej dil no! samotnej ladak mu ke zvuku staci :)

Napsal: 08 úno 2008, 14:12
od Vladislav Bureš
Scoupe nemá středový díl? já ho tam mám! ale nezaručuju že tam mám co tam má být na prvím Scoupe jsem měl něco od VW tak je možné že i toto Scoupe ma nějaký jiný než tam má být.

Napsal: 08 úno 2008, 14:23
od LongStar
nejde mi sem nahrat obrazek potrubi ale je to svot od turba trubka vlnovec trubka kat trubka a koncovej tlumic