Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 12 lis 2009, 11:48
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Neviem, ja som mal este na Accente 2001 vlozku KN a rozdiel bol cititelny (asi bol cas na výmenu vyduchoveho filtra ) ale s kombinacoiu iridiovzch sviecok to bolo peklo... Výkon o malilinko porastol subjektivne ale objektivne som mal takmer okamzitu reakciu na pridanie plynu uz v nizsich otackach... V dalsom aute to aplikujem znova!Mexican píše:zaujimave.. myslel som, ze to nejake koniky prida... pokukoval som po tom, ale co som videl bolo len pre 1,6 CVVT (niekde z Ameru, asi prave to K&N)..ked tak clovek premysla, co by okrem chipu, kvalitneho paliva a zneme filtrov mohlo pomoct, napadaju ma uz len technologicky narocne upravy.. a za to asi ta namaha stat nebudexwing píše:Hodím to do tejto témy keďže to s tým súvisí. Vyskúšal som športový filter (iba výmenu vložky) K&N, bohužiaľ som naletel pôvodnému majiteľovi čo tvrdil že z Ria pasuje do Accenta. Dá sa dať, ale je tam "navoľno" a trčia po krajoch zo 2 diery. Povedal som si čo už, vyskúšam aj tak, diery zakryl. Skúšal som 2x (športový filter, potom na pár desiatok km späť normálny, potom znova športový). Rozdiel vo výkone - na brzde alebo presných testoch (napr. šprint) by sa to možno trochu prejavilo, pri bežnej jazde (no, bežnej ako bežnej - snažil som sa zistiť rozdiely v akcelerácii v bežnej premávke, ale bežne takto nejazdím som si nič nevšimol. Zvukový prejav je však o dosť silnejší a začína už od cca 2500 otáčok, trochu ho počuť už pri 2000, zatiaľ čo sériu počuť od cca 3000. Jednoducho so sériou sa dá jazdiť bez problémov aj potichu, so športovým filtrom to hučí či chceš či nechceš. Po pár kilometroch ma to prešlo, nestojím o to aby mi hučalo v hlave ešte aj z auta
Takže ak niekto z vás uvažuje o zvýšení výkonu výmenou vzduchového filtra, choďte rovno do nejakej sady s tým kužeľom, toto nemá význam.
No možná, že naftový turbomotor prožene filtrem přece jen víc vzduchu a znát to bude. Ale osobně bych taky radši oželel jednoho klokana (nebo co to přidá) a jezdil v tichém autěMexican píše: zaujimave.. myslel som, ze to nejake koniky prida...
Čoveče to se mi nějak nezda... Podle ty tabulky je úspora 1l nebo víc u každýho auta.. Neříkám že to nemůže mít nějaký pozitivní vliv, ale že by to takhle ovlivnilo spotřebu?? Kdyby to tak bylo, tak proč se to dávno nemontuje do aut? Firma by byla za vodou a na metál..
to bylo na majitele nafty, co u toho chcou zvyšovat výkon, ne na ty, co jsou spokojeni a smířeni. Ale to snad z toho co jsem psal bylo jasný ne?ZdeněkSvoboda píše:Už je to tu zase???
Asi to honem prodám a koupím si aspoň 3L auto, který mi bude žrát 15 l/100 a do 30km vzdálené práce budu jezdit za 300Kč na den, jenom pro požitek z bezstarostné zatáčky, mimochodem, V6 asi taky nebude nejlehčí motor .
Jak už ti psali kluci (nafťáci, benziňáci) je to o zvyku....při předjíždění, tak i při vjíždění do zatáček. Nebudu tu zase začínat hloupou debatu, ale musel jsem si "ulevit"
Martun píše:Čoveče to se mi nějak nezda... Podle ty tabulky je úspora 1l nebo víc u každýho auta.. Neříkám že to nemůže mít nějaký pozitivní vliv, ale že by to takhle ovlivnilo spotřebu?? Kdyby to tak bylo, tak proč se to dávno nemontuje do aut? Firma by byla za vodou a na metál..
Bohužiaľ skúsenosti nemám, skôr som dúfal, že niekto tuná bude maťPabloPicaso píše:
Už jsem to slyšel od jednoho chlápka, ale nějak jsem to mu moc nevěřil... , ty s tím máš zkušenosti??? díky za info.
A KRUCIŠ, trochu mi to připomíná slavné magnetické náramky z Japonska. Také byly poněkud naprd.SlavoRK píše:Chlapi, snáď ma tu neukameňujete, zaobstaral som si tie slávne magnety za 4 stovky, že to skúsim. Nuž, už som vyhodil viac peňazí za iné blbosti. Len neviem, kde presne je prívod paliva u benzín. motoru, má sa to montovať 5-10cm od trysek a palivového čerpadla(před vstřikovací lištou benzínu) ????
Ďalší sa montuje na prívod vzduchu za vzduchový filter, tesne pred karburátor, ak sa nedá tak pred vzduch. filter - to viem kde je.
Díky moc za každú pomoc !!!