Stránka 5 z 16

Napsal: 28 led 2008, 23:56
od Yurii
No teda taky bych to nechtel zazit proto si do auta porizuju hasicak sice jen 2kg ale lepsi nez nic... BTW: Pri 100W bude strasne moc ztratovyho vykonu pocitam tak 80% coz je 80W ktery se Ti promeni v TEPLO takze pokud auto treba nekde delsi dobu stoji s rozsvicenejma svetlama, docela bych se bal ze se mi zkrouti paraboly... protoze ty teploty od zarovky by mohly bejt sakra vysoky. :!:

Napsal: 29 led 2008, 08:01
od Vladislav Bureš
Pravda na paraboli jsem zapoměl ty by to také mohli odnést. ono u takhle starých aut to není to pravé kabeláž by to měla problém zvládnout nová natož 15let stará jestli chceš dobře svítit a nebát se o světla a kabeláš tak si pořit kvalitní s větší svítivostí dělá to více společností a hlavně budeš mít jistotu že se nic nestane já už si s kabeláží užil svoje je to potvora a takhle jí pokoušet bych alespoň já neryskoval nebo natahej nové silnější kabeli pro světla

Napsal: 29 led 2008, 08:40
od TINO-Scoupe
fuuu ste mi dali :D :D zatial nemam s tymy zuiarovkami ziadny problém... mam ich v 105-ke a svietia ako o zivot, problem trochu ked veziem plne afto tak seci blikaju a ked odbliknem tak vseci :shock: :shock:


ale asi budem spekulovat s xenonmi (casom ked budu love :? )

akurat mam dole to turbisko skarede co mi neda spavat :lol: :lol:

môze mat trochu radiálnu vôlu? jeden chlapik mi povedal ze to je v norme ze ked sa tam dostane olej tak to mierne vystredí :?: neviem ci ma pravdu,

dnes mi dosli konecne tie tesnenia. nad a pod turbo, 350 love.

zajtra dofrcí olej a ide sa skladaaaat...

Napsal: 29 led 2008, 08:51
od Vladislav Bureš
na prví straně tohoro topiku jsem ti psal vůle ale abys neřekl tak ti to sem vložím :wink: Vůle je 0,5mm nahoru/dolu ale do stran je 0,013 - 0,097mm u větších vůlé do stran je problém že odděláš jak lopatky turbíny tak vnitřek komory v podstatě radiální vůle je v řádu jedné setiny mm sice ten olej to trochu vystředí to je fakt ale rovnou ti uteče do sání a budeš zanášet celí systém olejem a posléze karbony které se nejvíce podepíšou na ventilech.

Napsal: 29 led 2008, 09:01
od TINO-Scoupe
diky, tu radialnu vôľu mam asi velku...

sadlo by mi tam taketo turbo?

nevies po akych typoch by som sa mal popozerať?

Predám Turbo IHI, TURBO SPEC VAG3B9612, , SERIAL No rhb5 1034X, PARTS No 3524206 SG. Turbo je po servisnej repasácii.

Napsal: 29 led 2008, 09:18
od Vladislav Bureš
S IHI nemám ponětí prí jsou kvalitou obdobné Garrettu ale nějaké zkušenosti s nimi nejsou ani na SX fóru takže nemůžu sloužet i když by měli být kompaktibilní s přírubami gateru ogiro tam je jak říkal Yurii T15 ale T18 by měla mít stejné připojení
Tady by jsi měl najít veškeré odpovědi na možnosti turba a připojení http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html jen pro upřesnení každé turbo má delší označení které říká o konkrétní modifikaci jako je jeho plnící tlak a náběh což je důležité některá turba dokáží tlačit od mnohem nižších otáček ale zase nedosahují takového tlaku jako takové která dokáží své plnící maximum až o mnoho otáček dál. S těmi ostatními turby si dej pozor ne všechny jsou kvalitní a nevyplatí se šetřit každopádně si dobře vybírej než neco pořídíš protože když si projedeš jednotlivé modifikace třeba T15 tak tam jsou rozdíly tak aby jsi s tím počítal
Pro zajímavost přikládám dva grafi T15ky
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Napsal: 29 led 2008, 14:59
od TINO-Scoupe
diky za radu...

skusim to najprv poskladať a uvidim ako sa to bude správať...

mysliš že tam môže isť olei 10W-40 polosyntetika?

zohnal som tento

http://olejposta.sk/r_65.html

Napsal: 29 led 2008, 15:13
od Vladislav Bureš
Já nejsem přílišný příznivce polosyntetik a kord u turbín ale pokud to bude na chvíli a budeš na to hodný tak budiš ale jestli to turbo je dobré tak aby jsi mu neublížil. turbo je nejchoulostivější částí motoru ale dám ti jednu radu kterou jsem také dostal od známého zajdi si do fordu a 5ti litrovka plné syntetiky vyjde na cca 800kč tak mi to alespoň říkal jeden kolega (už je to přez rok) že to tam také bere ale říkal mi abych šel k charouzovi takže jestli je to jen tam tak nevím, kecal bych ale za pokus a zeptání to stojí. Ale pamatuj si že se k autu chovej tak jak chceš aby vydrželo já měním olej každých 4-5tis km sice není ještě ani pořádně černý ale nestojí mi to za poškození turba

Napsal: 31 led 2008, 16:26
od LongStar
Skoda ze nejsme prachaci:D jinak zarovky mam 60W co pisou na svetlech to tam asi chtej mit:) taky blue xenon plneni ale jenom naky nahrazky no co se da delat:)

Napsal: 31 led 2008, 17:24
od Yurii
Já nevim jako olej bych tam lil co říká výrobce... tje polosyntetika 10W-40 je to přecejenom starší auto a pokud nemáš motor úplně Ok tak tím nic nezkazíš, fakt je že hydroštely na skupáčích nemáme tak by to mělo být jedno ale zase tam máme turbo.
Co já koukal tak mýmu motoru nedělá špatně ani 15W-40 naopak se mi zdá že díky němu turbo skoro nepouští olej... na druhou stranu jsem s ním moc ještě nenajezdil... počítám tak 6-7000 :(

co tam naliat?

Napsal: 01 úno 2008, 08:58
od TINO-Scoupe
mal som kamosa co mal žiguli a lial tam co nasiel doma :D :D :D
fotrov olej do liazky, bratove txt-ko, Madit M6AD,

Raz tam dolial M2T - do dvojtaktov :D

Ten motor nemal problem, jazdil na tech. benzin, benzin s naftou 1:1,acetón dokonca raz z diskotey nam dosiel benzin tak sme domou dosli na liter ražovice !!! :D :D

ti motory sice veľa žrali ale vydržali,

nechcem vediet alo by vypadal motor 1,5 Turbo po takom majitelovi :D :D

Napsal: 01 úno 2008, 15:16
od Yurii
To asi ne no, Zigulik je ruske jtank ten vydrzi vsechno ale precjenom je Scoupe trochuj ina liga :-D

Napsal: 01 úno 2008, 18:26
od vlastaFR
polosintetika :wink: . preci jenom je motor starsi a uz ma nejaky ty vule.. a polo je hustsi. A ktem zarovkam jak se jich bojite :D : mam tam 100w a prez rok no problem (pri delsim stani zhasinam), mel sem je skoro dva roky na shade a taky no problemo (dodavam aby ses nebal ty kabelaze ze ti shori), ale pravda je ze se to stat muze :wink: kabel ti primo neshori ale je moznost ze nekde u spoje se ti to muze zacit hrat pokud je nekvalitni a v horsim pripade studenej

Napsal: 01 úno 2008, 18:49
od Yurii
Jo mas recht, kabel cely shori malokdy, vetsinou shori cely auto :lol:

Napsal: 01 úno 2008, 19:03
od mirpie
kupte xenony, hřejou míň, a berou jen 35W, což vlastně vyjadřuje i to vyzařované teplo. Navíc odlehčíte kabeláži i alternátoru a hlavně to svítí úplně jinak... Já mám 4300K, čistě bílé světlo. Kdysi na rendlovi jsem měl žárovky s blue efektem, svítilo to fajn, pěkně do běla, ale za deště v noci jsem neviděl skoro nic...