Co jsem si zde přečetl,tak se dá s tím souhlasit,ale pár věcí tu chybí,ale dosti opomíjené

Čímž je vyšší nadmořská výška tím je řidší vzduch atd.
Jde o to,že výrobci aut se snaží o co nejlépe a dokonalé spalování paliva v různých částech světa(zjednodušeně řečeno)Jde jen o jiné nastavení paliva vůči poměru se vzduchem.Dále je tu další věc spotřeba pro nás Evropany je tu norma tzv spotřeba paliva podle EU 93/116 což je vlastně dokument,který zavazuje výrobce dodržet daný limit spotřeby ,zde je to pro Evropu,Asie či Americký kontinent mají jinou normu 3.8 V6 a vejš




Další věc je rozdíl mezi manuální a automatickou převodovku i zde je další faktor jiného nastavení dvou shodných motorů,ale soft bude u každého z nich pozměněn

Tady jde o to,že každá převodovka se chová jinak a tím pádem podle ní se musí motor nastavit .
A ještě jedna věc máme dva autentické motory,ale jeden bude mít vstřikování Bosch a druhý třeba Magnetti Marelli,myslíte si,že budou mít stejné výkony???Ne

A ještě záleží a to je nejdůležitější jak si sám motor sedne teda zaběhne ve výrobě,je to prostě taková alchymie

Ps: Ono těch faktorů je víc,ale jen pro nastínění,mezi náma je to mnohem složitější než se zdá
