Co jsem si zde přečetl,tak se dá s tím souhlasit,ale pár věcí tu chybí,ale dosti opomíjené
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Čímž je vyšší nadmořská výška tím je řidší vzduch atd.
Jde o to,že výrobci aut se snaží o co nejlépe a dokonalé spalování paliva v různých částech světa(zjednodušeně řečeno)Jde jen o jiné nastavení paliva vůči poměru se vzduchem.Dále je tu další věc spotřeba pro nás Evropany je tu norma tzv spotřeba paliva podle EU 93/116 což je vlastně dokument,který zavazuje výrobce dodržet daný limit spotřeby ,zde je to pro Evropu,Asie či Americký kontinent mají jinou normu 3.8 V6 a vejš
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Další věc je rozdíl mezi manuální a automatickou převodovku i zde je další faktor jiného nastavení dvou shodných motorů,ale soft bude u každého z nich pozměněn
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Tady jde o to,že každá převodovka se chová jinak a tím pádem podle ní se musí motor nastavit .
A ještě jedna věc máme dva autentické motory,ale jeden bude mít vstřikování Bosch a druhý třeba Magnetti Marelli,myslíte si,že budou mít stejné výkony???Ne
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
A ještě záleží a to je nejdůležitější jak si sám motor sedne teda zaběhne ve výrobě,je to prostě taková alchymie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ps: Ono těch faktorů je víc,ale jen pro nastínění,mezi náma je to mnohem složitější než se zdá
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)