Regalo: To jsi na to zase moc nešlapal. Já mám průměr na celou nádrž vždy kolem 10 litrů. Jednou jsem už letěl z Plzně za 17 litrů a to byl provoz, takže často jsem jel hezky za ostatníma, ale když to šlo, tak trojka, overboost a tra dááááá, čtyřka a juchůůůůů a ono už tam je zase 200? Vždyť jsem předjel jen dva kamiony
Ale pak ta spotřeba také tak vypadala. 16.9 litru
Ale nelituji ani kapky, krásně jsem si to vychutnával, přeřazoval jsem vždy, až když měli ostatní řidiči koncovky výfuku u okýnek, aby si užili tu prdu
No nejsem já to hodný člověk
Ale ten podvozek v režimu N je u Performance vážně hardcore, na špatné cestě, jako byla tady u nás (teď dávají konečně nový asfalt
) to bylo napoužitelné. Mě to vyhazovalo i ze sedačky, jak jsem tam lítal
Teď vyšel v novém čísle Auto motor a sport srovnávací test s i30 N Performance, proti 308 GTi, Golfu GTI Performance a Octavii RS 245. Níže dávám odkaz na stažení PDF, co jsem nafotil, pokud by si to někdo chtěl přečíst. Co myslíte, když vyšel v českém časopisu srovnávací test proti škodovce. Kdo vyhrál? No světe div se, Nko
Golfu i škodě vytýkali problémy s trakci i přes "samosvor" na výjezdech ze zatáček a také při snaze o rychlý rozjezd z místa. Stejnou techniku mám pocit používá i Cupra a jestli ani 245 koní nedokáže přenést jejich podvozek na silnici, tak jak na tom je asi ta Cupra s výkonem přes 300 koní?
U Nka opravdu není problém, když přijedete na T křižovatku, tak při rozjezdu na jedničku zatočit a dát plnej plyn a doslova vystřelit tam, kam máte namířeno. V tomhle je Nko prostě nepřekonatelné, strašně si na to zvyknete. U ostatních aut s takovým výkonem na předku se maximálně rozjedete a hned musíte řadit další kvalt, jinak poletíte spíše rovně než tam, kam máte namířeno. Nejspíše jejich samosvory mají omezenou svornost, třeba jen na 30%, jinak si to neumím vysvětlit, proč je v tomhle Nko tak úžasné. Vždyť ta auta se neumí ani rozjet z místa bez odskakování přední nápravy
natož pak zatočit pod plným plynem.
Vážně se vůbec nedivím, že někdo prodal Cupru a šel do Nka, ta trakce musí být u Cupry obrovský problém, obzvlášť, pokud je silnice navlhlá... To pak není zábava, když člověk na to musí myslet, hned po rozjezdu řadit a doufat, že dvojka se chytne. Vážně, kdo nezažil N Performance, co dokáže její podvozek, tak asi ani nemůže pořádně pochopit, jak to Nko prostě jede, jak drží a co dělá pod plynem. Nko je prostě čirá radost, žádné obavy z trakce, něco jako když máte čtyřkolku
Po ujetí přes 5600 km musím říci, že je to naprosto fantastická mašina na zábavu.
https://uloz.to/!E9PyRfsynMEa/new-document-pdf