Stránka 41 z 80

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 25 dub 2018, 11:04
od Regolo
Deegre: ja jsem "Baby" blue nevymyslel, to uz kolovalo na internetu. Je to super, ze Hyundai prinesl naprosto odlisnou barvu pro rychle auto, ale veskere testy jsou jen s touto barvou. Jak spravne pises je dobre, ze lide kupuji N i v jinych odstinech. Tak se musime sejit aby to vyniklo.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 25 dub 2018, 11:12
od Deegr
To baby blue museli vymyslet teda nějací VW ovce, kteří nezkousli, že jejich Golf GTI dostal na prdel :lol:

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 25 dub 2018, 18:53
od Pavo
Tak prvnich 100 km a dojmy jak jinak nez super.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 26 dub 2018, 16:22
od Regolo
Pavo, bude foto?

Nevim jak jste na tom s anglistinou, ale velmi dobry forum je tento
https://n-cars.net/forums/#hyundai-i30-n.1
Nas, pisicich majetelu N, tady zatim jen 3, tak doufam ze taky dorosteme alespon do 10.

Dnes jsem poprve poradne projel do prace na letnich Michelinach se spotrebou pres 10 l/100 km, takze bylo to zajimavy, zkousel jsem i mod N.
Nerekl bych ze je to az tak tvrdy, asi te mensi 18 delaji svoji praci.
Zpatky zase zkusim byt vice setrnejsi k prirode.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 27 dub 2018, 15:08
od Pavo
Ja ted dal okruh 200 km pres Sumavu, obcas jsem uz trochu zrychlil. Spotreba 8,7. To auto je fantasticke. Kdekoliv jsem zastavil, tak velky zajem, dokonce jsem pohovoril i s nemeckym parem. Rikali , jak je to auto u nich oblibene.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 27 dub 2018, 16:32
od Deegr
Regalo: To jsi na to zase moc nešlapal. Já mám průměr na celou nádrž vždy kolem 10 litrů. Jednou jsem už letěl z Plzně za 17 litrů a to byl provoz, takže často jsem jel hezky za ostatníma, ale když to šlo, tak trojka, overboost a tra dááááá, čtyřka a juchůůůůů a ono už tam je zase 200? Vždyť jsem předjel jen dva kamiony #-o Ale pak ta spotřeba také tak vypadala. 16.9 litru :lol: :lol: Ale nelituji ani kapky, krásně jsem si to vychutnával, přeřazoval jsem vždy, až když měli ostatní řidiči koncovky výfuku u okýnek, aby si užili tu prdu :lol: :lol: No nejsem já to hodný člověk :twisted:

Ale ten podvozek v režimu N je u Performance vážně hardcore, na špatné cestě, jako byla tady u nás (teď dávají konečně nový asfalt :twisted: ) to bylo napoužitelné. Mě to vyhazovalo i ze sedačky, jak jsem tam lítal :?

Teď vyšel v novém čísle Auto motor a sport srovnávací test s i30 N Performance, proti 308 GTi, Golfu GTI Performance a Octavii RS 245. Níže dávám odkaz na stažení PDF, co jsem nafotil, pokud by si to někdo chtěl přečíst. Co myslíte, když vyšel v českém časopisu srovnávací test proti škodovce. Kdo vyhrál? No světe div se, Nko :shock: :shock: Golfu i škodě vytýkali problémy s trakci i přes "samosvor" na výjezdech ze zatáček a také při snaze o rychlý rozjezd z místa. Stejnou techniku mám pocit používá i Cupra a jestli ani 245 koní nedokáže přenést jejich podvozek na silnici, tak jak na tom je asi ta Cupra s výkonem přes 300 koní? :shock:

U Nka opravdu není problém, když přijedete na T křižovatku, tak při rozjezdu na jedničku zatočit a dát plnej plyn a doslova vystřelit tam, kam máte namířeno. V tomhle je Nko prostě nepřekonatelné, strašně si na to zvyknete. U ostatních aut s takovým výkonem na předku se maximálně rozjedete a hned musíte řadit další kvalt, jinak poletíte spíše rovně než tam, kam máte namířeno. Nejspíše jejich samosvory mají omezenou svornost, třeba jen na 30%, jinak si to neumím vysvětlit, proč je v tomhle Nko tak úžasné. Vždyť ta auta se neumí ani rozjet z místa bez odskakování přední nápravy :shock: natož pak zatočit pod plným plynem.

Vážně se vůbec nedivím, že někdo prodal Cupru a šel do Nka, ta trakce musí být u Cupry obrovský problém, obzvlášť, pokud je silnice navlhlá... To pak není zábava, když člověk na to musí myslet, hned po rozjezdu řadit a doufat, že dvojka se chytne. Vážně, kdo nezažil N Performance, co dokáže její podvozek, tak asi ani nemůže pořádně pochopit, jak to Nko prostě jede, jak drží a co dělá pod plynem. Nko je prostě čirá radost, žádné obavy z trakce, něco jako když máte čtyřkolku :lol: Po ujetí přes 5600 km musím říci, že je to naprosto fantastická mašina na zábavu.

https://uloz.to/!E9PyRfsynMEa/new-document-pdf

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 27 dub 2018, 19:29
od Pavo
Ja mam najeto teprve 500 km,takze si zatim na auto zvykam a zajizdim ho. Ta prava zabava teprve prijde a s tim i ta spotreba. :D

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 27 dub 2018, 22:22
od Axel.Foley
Deegr: Další skvělý příspěvek =D> A díky za článek.

S petzl-em jsme zkoušeli i30 III 1,4 T-GDI na Ecce Hommo, jak jsme již psali. Už i tam bylo setsakramentsky znát, jak obrovský skok udělal :hyu: v stavbě podvozku v porovnání s i30 II. Jelikož s eNkem si příslušná divize vyhrála ještě víc, věřím, že ten podvozek je u něj opravdu fantastický. A naladění samosvoru také, vždyť se chtěli prosadit proti zavedené evropské konkurenci, která již má své jméno. Evidentně se to povedlo.

Takže, kluci - užívejte si ježdění s vašimi mazlíky, kteří mají na masce logo N.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 dub 2018, 12:27
od Deegr
Tak pan koubek si vzal i30 N na paškál. Tak nějak jsem od něho podobnou recenzi očekával. Mimochodem, ten kec, že posilovač je progresivní je jen jeho výmysl. Posilovač není progresivní, jen v ten moment, co tam popisuje dojde ke svornosti diferenciálu, což se samozřejmě projeví. N nečeká, až proklouzne kolo, ale svornost upraví díky elektronice ještě předem a pan Koubek to dá za vinu posilovači. No profík sám o sobě ](*,) Spíše jsem se zase od tohoto českého pisálka spíše pobavil :lol: Snad první celkem negativní recenze na světě :lol: Všichni jsou z toho auta nadšeni, ale pro Koubka to auto odskakuje, je nepředvidatelné a označí ho až za nebezpečné :lol: :lol: Vážně nechápu, o co mu jde ](*,)

https://www.stream.cz/meziplyn/10024917 ... -z-vychodu

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 dub 2018, 12:40
od Axel.Foley
Taky jsem z jeho negativizmu celkem rozčarován... nějak se mi nechce věřit, že by eNko bylo až tak špatné, jak popisuje :-k

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 dub 2018, 12:50
od milda h
VV nenasypal, tak W nej... :-#

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 dub 2018, 13:37
od Axel.Foley
Žeby? :-k

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 dub 2018, 17:43
od shawt
Sorry, ale ten Koubek je mimo, ze to vubec resite, jezdi s temi auty, jako kazdy ridic, testy o nicem. Videli jste ho nekdy krizit napravy, jet s 4x4 nekam do bahna a pod. Jezdi jen po okrskach a mele porad dokola ty stejne reci. Pro me jsou smerodatne testy jinych borcu, bohuze v CR takovych moc neni, tak hledim na nase sousedy.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 dub 2018, 18:39
od Mirus30
Jo Dusane treba Rasto Chvala je fajn nebo typci z Topspeedu, u nas uz zustal normalni asu jen Rejlek s Garazi....

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 dub 2018, 21:44
od Regolo
Taky souhlasim s vetsinou ohledne testu v Meziplynu.
Davam casto mod sport nebo obcas i N, tlumice jsou v poradku, po takovem testu to bych musel jezdit jen 90 abych se nebal. Nebo to jen kvuli 18 a mam se bat o vas....
A co se tyce "zvuku" z reproduktoru. To by tedy ma verze ji melo jako jedinou moznou zvukovou kulisu? Pokud vypnu radio je to stejny.
Tedy zadne umele zvuky tam nejsou.
Maji opravdu cas auto vyzkouset, nebo vetsinu jen prectou a pak jen vykladeji behem testu aby bylo co rict.
Pro Mirusa prikladam foto z jeho krasneho mesta