Stránka 41 z 54

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 31 říj 2020, 21:23
od petzl62
Tak to jsem v pohodě, ty snídáš a posloucháš zákrutu, takže mám čas... :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=JW8Di8D ... nkascibuli

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 31 říj 2020, 21:26
od petzl62
Motor by měl být pouze 1,8Turbo a automat jako jediná volba.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 31 říj 2020, 21:37
od idam.i
No neviem ten Lineartronic ma trochu desí.Teším sa na testík.
Kedysi bolo Subaru môj sen.Legacy mal byť nasledovník po M626.Človek mieni,život mení. :(
Postupne mi ich dizajn odpadol od chuti.Teraz ten Levorq vyzerá fajn,no pre moje potreby malé a cena cez 30.000 euro. #-o

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 31 říj 2020, 21:44
od petzl62
Měl jsem možnost bohatě vyzkoušet aktuální verzi a Lineartronic v pohodě, jen si chvilku člověk zvyká. Jen ta 1,6Turbo je taková utrápená a lehce žravá. Ale podvozek a celkové zpracování auta s orientací na řidiče je příkladné =D> Prostě Subaru :-$ Radost řídit a nechce se ti vystupovat.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 31 říj 2020, 21:55
od idam.i
Ako som písal,teším sa na tvoje postrehy.
Ten nový interiér alá Volvo ti sedí?

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 31 říj 2020, 23:40
od Axel.Foley
Za mně krasavec, jen ten velký tablet na středovém panelu nemusím.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 01 lis 2020, 00:14
od idam.i
Presne o ňom hovorím.Vertikálny tablet. :-k

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 01 lis 2020, 07:53
od petzl62
No jak to říct, nelíbí, ale podívej se napříč výrobci. Nový Tucson tam má televizi o Renaultech ani nemluvím. Co mě vadí, že dali nastavování ventilace do digitální polohy, to je za mě krok zpátky #-o

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 01 lis 2020, 08:22
od idam.i
Motoricky aspoň podľa papiera,paráda.Teším sa na tvoje postrehy. :lol:

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 01 lis 2020, 14:21
od Axel.Foley
Taky jsem zvědavý, co napíšeš, až se svezeš.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 01 lis 2020, 14:53
od marushin
Levorg je parádní, s tím dvoulitrem https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=listbych si ho dovedl představit v garáži, ale ta cena už je pro mě dost mimo.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 12 lis 2020, 13:24
od Deuso
Ahoj,

mohu dotaz: jak jsi auto zajížděl, když bylo nové? Díky za rady.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 12 lis 2020, 18:11
od petzl62
Ahoj, to víš, že můžeš. Ale v tomhle tě zklamu. Já méďu bral jako předváděčku s nájezdem 8tis. km. Takže auto už bylo "zajeté", naštěstí takřka výhradně manželkou majitele jednoho nejmenovaného prodejce a pak se v něm párkrát svezli prodejci na chaty a podobně. Zájemců o automat v té době bylo naštěstí minimum =P~
Takže jsem začal výměnou oleje, filtrů a prohlídkou a celkovou diagnostikou- vymazáním adaptivních dat, no a pak jsem se pár tisíc kilometrů snažil z auta udělat auto podle sebe. Naštěstí se povedlo.
Většinou, pokud má auto nájezd do 10tis. km, tak se dá ještě spousta věcí zachránit, pokud s tím tedy nejezdili magoři ](*,) , kteří dokážou auto strhat hned ze startu. Takže v tomhle jsem měl štěstí a ještě jednou díky osudu za tuhle možnost =D> [-o<

Ale zajížděl jsem dvě firemní auta a co ti k tomu říct.
Pokud to bude automat a ptáš se tady u mě, tak asi bude. Takže pro začátek- určitě úplně zapomeň na ECO režim- pokud jej tam budeš mít. Používej pro zajetí režim normal a občas sport. On ten sedmistupeň strašně rychle odřazuje, takže bez váhání, když to budeš cítit jinak, tak pádla pod volantem a klidně si zpátky podřadit a na zeleného mudrlanta- šipku se vys..., vykašlat. Ona se ta převodovka po chvíli přepne zpět do automatického módu, pokud si pákou nezvolíš ruční řazení, ale necháš ji v D.
Auto zpočátku, tak do 2,5-3tis.km nevytáčet k omezovači, ona tě tam stejně převodovka nepustí, ale hlavně nepodtáčet a ano, umí to dělat i dct převodovka, než se naučí díky inteligentní elektronice tvůj styl jízdy. No a pokud jí do toho občas budeš kecat, dá si říct. I při delší jízdě po dálnici občas přepnout módy(kromě eco) a klidně pár desítek kilometrů řadit ručně. Opravdu se to vyplatí a vrátí se ti to :wink: . Co nedoporučuju, tak do těch cca 3tis. km nic tahat, pokud budeš mít tažné a pokud už nebude zbytí, tak raději lehké věci.
Jinak tempomat jsem začal používat, až po čase, kdy už jsem cítil, že auto jezdí tak, jak chci já a ne EU :P A doteď pokud používám tempomat, tak klasický, ten adaptivní mi nevyhovuje. Příliš brzy reaguje i v nejkratší nastavené vzdálenosti, alespoň pro mě. Dá se na to zvyknout, ale já jsem raději, když auto jezdí podle mě a ne naopak. Jinak vyzkoušeno časem a ujetými kilometry, dálniční rychlost v pohodové toleranci hlídek PČR je 145km/hod. Okresky 100-105, město 57-61km/hod. Pozor na Rakousko, Slovinsko, Itálii, Německo a teď už i Slovensko- tam jsou tolerance minimální, nebo nulové :!: :shock:
Budeš to mít teď trochu komplikovanější se zajížděním v zimě, pokud teda nějaká bude :roll: Moderní motory nemají moc rády ranní stání na místě a zahřívání(vstřikování lije benzín do válců po kýblech a nespálený benzín ředí olej. On se pak z oleje při delších cestách odpaří.). Takže pokud není zbytí, tak natočit, rychle omést, oškrabat auto a vyjet. Jo u toho škrabání pozor! :hyu: všeobecně trpí na papírová skla a škrábance jsou na skle,ani nevíš jak :? Jízdu po ránu v zimě nechat opravdu plně na inteligenci převodovky. Ona si vyhodnotí vše sama a pokud je zima, nepustí tě- nebo velmi neochotně a ví proč- přes 2tis. otáček. Takže je s tím potřeba trochu počítat jízdně a neděsit se spotřeby, která ti v chladném ránu klidně prvních 5km bude atakovat zpočátku 25 a pak 15l/100km. Jo a na to hlavní bych zapomněl [-o< . Hned po každém nastartování vypnout start stop :!: :!: :idea:
Jinak cokoliv tě bude zajímat ptej se, pokud budu vědět, rád odpovím. Hlavně přeju spokojenost a co nejhezčí zážitky za volantem.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 12 lis 2020, 18:23
od idam.i
Presne ako píše kolega a mať na pamäti, že kým sa motor komplet prehreje, tak to dosť trvá. Teraz mám zvlášť teplomer na vodu a zvlášť na olej a je to sakramenský rozdiel. Voda už v pohode 80 stupňov a olej ledva 40 stupňov.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 12 lis 2020, 18:32
od Chasnik
K tomu škrábání skla, případně blafání na místě a čekání, až sklo povolí - mám dobrou zkušenost s rozmrazovacími spreji na sklo, pokud to zrovna není krusta z mrznoucího deště, ale běžná námraza, stačí postříkat a po cca 2 - 3 minutách tu vzniklou břečku stáhnout gumovou stěrkou.