Stránka 42 z 373
Napsal: 30 bře 2007, 15:39
od peaty
Andy4: Ako som uz pisal, momentalne mi to ovladanie nefunguje, kvoli chybajucemu prepojovaciemu kablu
. Objednavane to bolo s tym, ze to ma vsetko fungovat, ale po dodani auta do predajne predajca telefonoval, ze kvoli zatial este nedoriesenemu kablu to nepojde. Takze teraz sa caka len na kabel a akonahle bude, ide sa do predajne na zapojenie...
A veru neviem ti povedat, ci je to podsvietene. V tme som este neisiel, ale skor by som povedal, ze nie... A cena? 1192sk ovladanie na volanie a 691sk prepojovaci kabel(zatial neni
). Vsetko standartne ceny z cennika prislusenstva vratane DPH.
Napsal: 30 bře 2007, 17:23
od Andy4
PEATY: Tak to počkám kým Ti to nahodia a ak to bude všetko fungovať tak ako si predstavuješh tak to možno objednám aj ja
)
Napsal: 30 bře 2007, 17:32
od David C3
jo jo vypada to vážně moc hezky.. škoda že ten tempomat nebude na druhé straně.. Tak kde teda bude kdo to ví????
Napsal: 30 bře 2007, 18:53
od Andy4
DAVIDC3: si myslím že v tom plaste na ľavej strane volantu...
EDIT: NA oficialnej stránke HYU.... je v ponuke k tempomatu páčka alebo tlačítko na volant ...
Napsal: 30 bře 2007, 20:04
od kantorek
Andy, Peaty: mam taky mozno velmi laicky dotaz ... ak by som chcel to ovladanie radia na volante, tak to staci doobjednat a oni vysupnu tu cast na volante alebo musi ist novy volant ??? ...
Nový majitel
Napsal: 30 bře 2007, 20:30
od MEGAWAT
Accent 1,4 Elegance - Celadon Blue ( Modrý Drak ) - SUPER !!!
Pružnosť 71kW benzínového motora.
Napsal: 30 bře 2007, 22:40
od bias
Ahojte,
zaujímalo by ma, ako sa v benzínovej 1.4 71 kW prejavuje akcelerácia. Chcem ju kúpiť. Jazdím s Accentom 1.5 65kW r.v. 95 a aj s Astrou 1.4 66kW r.v. 2006. Accent má lepšie rozbehy do 3,5 tis. otáčok a potom stráca dynamiku, Astra potrebuje 3,5 - 4 tis. otáčok a až vtedy naberá veľmi rázne na dynamike. Nový Accent považujem za slušné rodinné auto, nie som kaskadér, ale dnešné preplnené cesty vyžadujú aj pružnosť pri obiehaní. Vďaka za odpoveď.
Napsal: 30 bře 2007, 23:17
od peaty
kantorek: staci si doobjednat len to ovladanie, oni to tam uz namontuju do povodneho volantu...
A este mam na vas otazocku: ako riesite autoradio v accente? Ked niekde zaparkujete, schovavate predny kryt autoradia, alebo ho tam nechate?
Napsal: 30 bře 2007, 23:57
od Andy4
Peaty: Nikdy ho tam nenechávam
Napsal: 31 bře 2007, 10:13
od Petusko73
NEVER - NEVER
Napsal: 31 bře 2007, 12:06
od Kcheml
Peaty: Vyndavám ho vždy a strčím do kapsy (ale bez nevzhledného a zbytečně velkého pouzdra). Horší to bude v létě, až velké kapsy nebudou.
Jediná výjimka je parkování u práce, ale vzhledem k tomu, že stojím u budovy soudu, parkoviště je pod dohledem kamer a Justiční stráže, která se jen nudí a čumí z okna, tak riziko považuji za minimální.
bias: Ono se to dá těžko obecně říct, maximálně člověk může srovnávat s tím, s čím má zkušenost. Ono předjíždět se dalo i s litrovým Yarisem a třema lidma na palubě, jen to chtělo dobrý odhad a vysoké otáčky. S Accentem už se mi samozřejmě předjíždí mnohem lépe, jen ty otáčky ještě moc nehoním (maximálně do 4K), dokud se to nezajede.
Ale občas ani to nepomůže, včera jsem si taky perfektně naplánoval předjetí přetíženého kamionu s dřevem, jenže ten č.... mi před nosem říznul (poměrně mírnou) zatáčku, takže tam zbyl tak metr prostoru. Kdybych byl už vedle něho, tak už asi nejsem.
Napsal: 31 bře 2007, 17:35
od JoSp
Bias :
1.4 má lineární zátah v cekém spektru otáček. Teda aspoň já to tak cítím. Nemá žádnou výkonovou špičku, jako že se to probudí až od x-otáček. Prostě jak to nasadí tak to táhne až do 6t. Do 6.5 už nemá smysl jít. Myslím, že motor i když nemá variabilní časování ventilů, tak je hodně pružný a pěkně se sbírá už od 2tsisíc(srovnávám s původním vozem suzuki swift 1.3i).
Samozřejmě není to diesel a proto pokud potřebuješ řádně zatáhnout musíš řadit dolů. Na 2. stupeň to můžeš potáhnout do 90, kde je zátah opravdu znát, což dává celkem dost prostoru k bezpečnému předjetí. Kolem 110 už ale nelze očekávat bůhví jaké zrychlení ani na 3, i když myslím, že i tak to ještě dokáže celkem slušně zrychlovat.
Myslím, že 1.4ka dokáže uspokojit i jisté závodní choutky stejně jako pohodouvou jízdu bez nutnosti častého řazení. Osobně si myslím, že motor je hodně povedený - mně vyhovuje.
Doporučuji zkušební jízdu kde si to budeš moct vyzkoušet...
Napsal: 01 dub 2007, 00:30
od David C3
V okolí Zlína jezdí světle modrý Accent na 14 alu je to CRDi spz začína 2Z7 . . . . tak jestli se tady objeví at se ozve... díííkk.
foto a nejake problemy
Napsal: 01 dub 2007, 01:20
od tute
zdravim vsetkych
Hlavne pre Davida C3 posielam nejake foto
inak myslim ze mi nejde klima, na Lanose to fukalo dost studeny vzduch, tu nebol rozdiel medzi vypnutou a zapnutou.
a este jeden detail: medzera medzi palubkou a dvermi je vlavo tenucka, zato vpravo je to aj pol cm. Keby to bolo ojazdene tak poviem ze je to po buracke. Mate to este niekto?
Napsal: 01 dub 2007, 12:57
od David C3
Mooooc děkuji za foto... taky bych čekal že to bude o nějaký odstím světlejší.. ale dát tam tmavší folie a 15 alu tak ta barva ještě víc vynikne a bude to úplně luxusní
Jaká barva se podle vás nejvíc hodí? světle modrá je ok. I zlatá.. a taky NT G.. černá no nevím.. stříbrna je v poho