Spotřeba i30 2012
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Spotřeba i30 2012
A co servis na tu "prodlevu" - to se mi nezdá normální.
Mohlo by být v čudu nějaký čidlo nebo i Lambda.
Mohlo by být v čudu nějaký čidlo nebo i Lambda.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
- Reklama
Re: Spotřeba i30 2012
se servisem jsem resil jen drnceni pedalu, coz trochu sice ne moc, ale pomohlo aspon tak o 1/3, ze udelali cachry se silentblokama, potom cukani auta pri konstantnich otacka, treba kdyz tam mam 3ku a 2000ot. na rovince, tak to auto proste poskubava i kdyz mam nohu na plynu ve stejne poloze, to udajne je normalni a bude to resit novej FW jednotky, kdy ale to nikdo nevi..., pak ta spotreba a ono "opozdeni" zaberu plynu a je to vsechno, v podstate me serou 3 veci od zacatku a spotreba ted po par mesicich, ze se porad nemeni ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Spotřeba i30 2012
zkus se svézt v jiné 1.4 - to poškubávání při konstatních otáčkách je špatně (a nevěřím, že je to softem) - spíš ten soft dostává špatné údaje z nějakého čidla. No a jestli je v čudu Lambda sonda, tak začne "kecat" do spalování takovým způsobem, že se stím skoro nedá jet.
Zkus jinej servis.
Zkus jinej servis.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Spotřeba i30 2012
jinou na vyzkouseni momentalne nemam u koho, ale prvni vec na kterou se chystam zitra, ze odpojim baterku a necham "vynulovat" RJ to jen pro jistotu, jedinej problem i kdyz ne uplne zasadni vidim v tom, ze v podstate krome prvni jizdy ze salonu = 300km, jezdim jen kratky trasy domov - prace = 5km a prace - domov = 5km, asi to neni moc optimalni na zajizdeni motoru a hlavne co se motor zahreje, tak v podstate dojizdim do cile... par vyletu jsem uz mel, ale vseho vsude do 30-40km
Re: Spotřeba i30 2012
* : Myslím,že popisované příznaky,nemají s obsahem co dělat ! Jestli tankuješ stále kvalitní benzín,tak je nutná záruční oprava,neboť popisovaný stav není normální ![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Spotřeba i30 2012
Ako vidieť z mojho podpisu mam 1.4. Mam ho zatial len tri tyzdne tak este neviem prepocitat realnu spotrebu, ale auto este neopustilo Bratislavu a na tachometri mi svieti smiesnych 350km + zimne pneu tak spotrebu som zatial neriesil vobec. No na tvoj podnet som to skontroloval a bolo tam 8,5l/100km. Žiadne trhanie pri stalych otáčkach a dokonca ani vybrácie od plynového pedálu nepociťujem. Je možné, že sa to ešte len prejavý alebo som mal šťastie na dobrý kus ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hyundai i30 1.4 MPI DOHC CVVT Family cool red 1/2014
Opel Vectra 1.8i 16V CD Dark Blue - predané (224824 km)
Opel Vectra 1.8i 16V CD Dark Blue - predané (224824 km)
Re: Spotřeba i30 2012
Tak musim predem zaklepat a popsat moji situaci, ze mam zatim problemy vyreseny.
Dneska jsem absolvoval cestu na zahradu (15km) zahral motor na provozni teplotu, po prijezdu jsem odpojil + pol baterie, proslapl brzdu a nechal 5min odpojeny, potom zapojil a nastartoval bez vsech el. zarizeni teda krome led svetel, ktery nevypnu a nechal 15min bezet motor na prazdno (cetl jsem o tom nekde, ze si to nejak pobira ridici jednotka a je to lepsi).
Potom zkusil projet na testovacku asi 3km, prvni poznatek byl, ze mi prisli ve stejne rychlosti jako predtim nizsi otacky, no neresil jsem a prijel zpatky, potom co jsem jel po odpoledni na zahrade domu, jsem si vsiml neceho "divnyho"
1. vibrace v plynovym pedalu co uz me serou 3 mesice a 3000km jsou pryc, wtf? nechapu, 2. auto ve stejnym miste nebo presneji jezdim kazdej den tu samou trasu doted jsem jezdil 60kou dle tacho (samozrejme real bude min) a vzdy jsem tam mel pri 60ce na 4ku kolem 2400-2500, nyni jsem to jel za 1900ot. a posledni 3. poznatek "vynulovani" RJ zmenilo tah plynu, doted to bylo tak i pri rozjezdu, ze at jsem tomu slapnul uplne minimalne a pomalu poustel spojku i tak to byl docela odpich a ot. hned ve 2500-3000, nyni je auto jakoby "linejsi" ale zabira postupne a neprestava, takze proste rozjezd omnoho plynulejsi
Ted nevim co si o tom myslet, ze by blbej reset vyresil tolik problemu? Ze by byla nejaka chyba v RJ jednotce a diky tomu tohle vse delalo? Jeste jedne drobnosti jsem si vsiml, doted nevim jestli to byl jen error nebo real, ale kdykoli jsem tam mel zarazenou 2ku a slapal jsem na plyn sebeminimalne tzn. 2ka a na tachu 20km tak mi to ukazovalo na rovine spotrebu 15l dneska po restartu to bylo presne na pulce mezi 5-10 tzn nejakejch cca 7,5, zkousel jsem to nekolikrat.
Takze budu odted sledoval dal jak se bude co projevovat a hlavne i onu spotrebu jestli treba neklesne a opravdu nebyla nejaka chyba RJ a jen tenhle blbej reset pomohl
Dneska jsem absolvoval cestu na zahradu (15km) zahral motor na provozni teplotu, po prijezdu jsem odpojil + pol baterie, proslapl brzdu a nechal 5min odpojeny, potom zapojil a nastartoval bez vsech el. zarizeni teda krome led svetel, ktery nevypnu a nechal 15min bezet motor na prazdno (cetl jsem o tom nekde, ze si to nejak pobira ridici jednotka a je to lepsi).
Potom zkusil projet na testovacku asi 3km, prvni poznatek byl, ze mi prisli ve stejne rychlosti jako predtim nizsi otacky, no neresil jsem a prijel zpatky, potom co jsem jel po odpoledni na zahrade domu, jsem si vsiml neceho "divnyho"
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ted nevim co si o tom myslet, ze by blbej reset vyresil tolik problemu? Ze by byla nejaka chyba v RJ jednotce a diky tomu tohle vse delalo? Jeste jedne drobnosti jsem si vsiml, doted nevim jestli to byl jen error nebo real, ale kdykoli jsem tam mel zarazenou 2ku a slapal jsem na plyn sebeminimalne tzn. 2ka a na tachu 20km tak mi to ukazovalo na rovine spotrebu 15l dneska po restartu to bylo presne na pulce mezi 5-10 tzn nejakejch cca 7,5, zkousel jsem to nekolikrat.
Takze budu odted sledoval dal jak se bude co projevovat a hlavne i onu spotrebu jestli treba neklesne a opravdu nebyla nejaka chyba RJ a jen tenhle blbej reset pomohl
Re: Spotřeba i30 2012
Paráda, odpojením baterky se Ti podařilo změnit převodové poměry v převodovce, haleluja, zázrak - Rachell, dones hřebíky, už je tady zas !
Re: Spotřeba i30 2012
HALELUJA, ja nerikam nic o prevodech rikal jsem jak se chova motor pred a po, nereknu kdybych s autem jezdil 2 dny ale mam ho 5 mesicu, a z toho 4,5 mesice me tohle sralo, takze asi zazrak pokud to tohle nebylo a proste z niceho nic se auto samo rozhodlo "opravit" tak dnes cely odpoledne je v poradku, nebo jestli to je tim, ze dnes bylo 11°C a jinak se teploty pohybovaly do 8mi tim to asi nebude
, kazdopadne je mi vcelku sumak co si myslis, momentalne mi to nic nedela a pokud tak zustane budu rad a nemusim nic resit, omlouvat se ti tady nebudu, popsal jsem pouze celou situaci pred a po, mj. kdyz jsem rano vyjizdel tak celou cestu mi to "drnceni" pedlu delalo jako vzdy, potom jsem uz jen odpojoval baterku, tak asi muj magicky dotyk zpusobil regeneraci auta ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Spotřeba i30 2012
A neměl jsi tam náhodou zařazenou třeba 5.t0x!n píše:2. auto ve stejnym miste nebo presneji jezdim kazdej den tu samou trasu doted jsem jezdil 60kou dle tacho (samozrejme real bude min) a vzdy jsem tam mel pri 60ce na 4ku kolem 2400-2500, nyni jsem to jel za 1900ot. a posledni
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Jinak to totiž není možný - nevím o tom, že by měla i30 variátor nebo jiný typ proměnného převodu
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Pokud jen něco málo víš o mechanice a převodech, tak ti musí být jasný, že při stejné zařazené rychlosti a rychlosti vozu musí být i otáčky motoru stejné - ledaže by v prvním případě permanentně prokluzovala spojka, jenže to by nevyřešil reset ŘJ
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Spotřeba i30 2012
ne opravdu rozdil mezi 4kou a 5 kou dole a nahore vpravo poznam to asi moc ani prehlidnout nejde
no kluci asi zeru houbicky nebo nevim ale proste to tak je
opravdu si nevymyslim, tak mi nekdo vysvetlete jak se muzou zmenit otacky , mj. psal jsem i vedle v tematu, jeste jsem zapomel na jednu vec, dodnes na volnobeh ot. 800 pri studenejsim motoru i 900, dnes kdy pul dne auto stalo venku a vychladl motor po nastartovani tesne nad 500, tak si asi vymyslim, ale neco se proste zmenilo a nevim jak a cim...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Spotřeba i30 2012
u volnoběhu to beru, ale při jízdě ne - jediné vysvětlení je, že skutečné otáčky motoru byly stejné, jen otáčkoměr ukazoval více (což by reset ŘJ mohl vyřešit)
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Spotřeba i30 2012
nevim proste nevim jen rikam rozdil, je mozny i to co rikas treba to pouze ukazovalo spatne a "hluk" 1900-2500 je snad stejnej takze tam rozdil moc poznat nejde, uviidme casem toz tak ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Spotřeba i30 2012
Tak u 1,6 CVVT při zařazené čtyřce a tachometrových 60 jsou otáčky cca 2000 podle otáčkoměru - schválně jsem to kvůli tobě vyzkoušel
Nevím jestli má 1,4 stejný celkový převod na 4. jako 1,6 ale moc velký rozdíl ve zpřevodování tam asi nebude.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nevím jestli má 1,4 stejný celkový převod na 4. jako 1,6 ale moc velký rozdíl ve zpřevodování tam asi nebude.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Spotřeba i30 2012
Dnes jsem tankoval,a když jsem chtěl na mobilu Samsung Note ll zadat údaje do app z Play store -Moje auto ,dozvěděl jsem se že " app není nainstalovaná" naštěstí po reinstalaci se to rozběhlo ! V podstatě městský zimní provoz 7,68 l
Stáhl jsem si novou PHM&Náklady tak jsem zvědav,už budu chytřejší a budu zálohovat !![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Stáhl jsem si novou PHM&Náklady tak jsem zvědav,už budu chytřejší a budu zálohovat !
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Naposledy upravil(a) OGYN dne 04 bře 2014, 17:04, celkem upraveno 2 x.
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013