Stránka 42 z 80
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 29 dub 2018, 22:04
od shawt
Kdyz je to N, jakoze jen N, tak to nema ty prdici zvuky z vyfuku?
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 29 dub 2018, 22:28
od Axel.Foley
Regolo: Krasavec
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 29 dub 2018, 23:54
od Mirus30
shawt píše:Kdyz je to N, jakoze jen N, tak to nema ty prdici zvuky z vyfuku?
Regolo diky, potkal te i kolega z prace a hned mi to hlasil, tak jsem mu rikal ze vim o koho jde
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 30 dub 2018, 14:54
od Regolo
Shawt:
Ano o to jsem ozelen, obcas se to tam ozve, ale ne tak ucelove jako u Performance. No, chtel jsem neco vyjimecneho abych trochu odlisoval od "davu" majetelu N.
Vcera jsem prave nejake potkal na ceste do Teplic v Performance Blue ovsem, tak urcite Performance bude.
Tady, jak je videt neschovas i kdyz je barva jina nez povinna.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 30 dub 2018, 15:56
od motorpower
Kdo má N30 v Třebotově?? O víkendu jsem jí viděl parkovat.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 02 kvě 2018, 15:28
od Regolo
V Praze, a konkretne v Hyundai Butovice i30N se prodalo dost, jen se te lide na tento forum asi moc nehlasi, pokud pocitam spravne je nas tady zatim celkem 3 majitelu a jeden cekajici.
Co to byla za barva?
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 kvě 2018, 23:26
od shawt
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 kvě 2018, 23:30
od petzl62
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 kvě 2018, 08:21
od Mirus30
Ja bych uplne Koubka neodsuzoval, dle meho to jen dost spatne pojal, nastavil si auto na okruh a divil se ze nefunguje na rozbity okresce, sam Hyundai rika ze nejostrejsi nastaveni je urceny pouze na okruh, verim ze s jinym nastavenim by to bylo jiny... ale treba mel jen proste nejakej vypadek, tezko rict.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 kvě 2018, 08:58
od shawt
Ok ma vypadek nonstop.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 08 kvě 2018, 17:50
od Deegr
Mirus: Tím bych si nebyl tak jist. Určitě to nebude zase tokové jelito, aby nezkoušel i jiné režimy. Jen prostě to auto nechtěl vychválit, tak si vybral, co se mu hodilo, aby to nemusel vychvalovat a samozřejmě se nezmínil o tom, že ten N režim samotný hyundai doporučuje pouze na závodním okruhu. To by se mu nehodilo. Nebo je to třeba vážně idiot a jezdil všude jen na ten N režim. kdo ví
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 08 kvě 2018, 18:11
od Axel.Foley
Za mně je důležité, že jsou spokojeni uživatelé, ne Koubek, ač jeho test byl pro mně zklamáním.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 09 kvě 2018, 21:55
od motorpower
Ty testy jsou o ničem, v devadesáti procentech je provádí nevolanti. Za sebe mohu říci, že Hyundai je poměrně slušný sport, zábavný a s agresivním zvukem. Golf GTI je usedlejší, s kultivovanějším projevem a přijde mi na delší cesty vhodnější, než Hyundai. S H jsem najel 500 a s GTI 1000km zatím.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 09 kvě 2018, 22:18
od mr_dan
je možné někde i30N vyzkoušet??
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 09 kvě 2018, 23:35
od Deegr
Nko si můžeš vyzkoušet u většiny Prémiových prodejců hyundai. Je lepší si tam předem zavolat a jízdu si rezervovat, ale není to nutné. Stačí přijít k prodejci a zajímat se o Nko. Svezení ti pak nabídnou skoro sami
motorpower: To je trošku právě protiklad. Už ze samotného pojetí Hothatchů se má jednat nejen o rychlé, ale hlavně o zábavné auto a nikoli usedlé, jako právě ten Golf GTI.
Popravdě já osobně ani moc nechápu, proč se Golf GTI řadí mezi hothatche. Spíše bych pro takové auto volil název warmhatch. Přeci jen autům, jako právě Nko, Cupra, Megane RS, 308 GTi, Civic Type-R či Focus RS se moc rovnat nemůže, ani v rychlosti, ani v zábavě za volantem. Na to je právě moc usedlý. Mě přijde spíše konkurent autům, jako Focus ST, Megane GT, Giulietta QV, 308 GT, atd. Je to ale jen můj názor. Hothatch je prostě o něčem jiném, než co nabízí Golf GTI. Tím ale netvrdím, že Golf GTI je špatný, jen prostě cílí na jiné zákazníky, než na zákazníky pravých Hothatchů. Cílí na lidi, pro které je pohodlí přednější, než zábava, ale zároveň jim třeba takový Leon FR přijde pomalý, protože by se alespoň na rovince rádi chvilku za pravým hothatchem drželi.
Rozdíl pak u takových aut roste hlavně za snížené trakce, jak ukázal třeba test v TopGearu, kdy Nko nadělilo GTIčku nějakých pět vteřin na mokré trati a to GTI předjel až někdy půlce trati... Když se kouknete na tu jízdu z pohledu Nka, tak na jeho displeji s výstupy telemetrie je vidět, jak řidič musel každou chvíli ubírat, aby GTI nepředjel moc brzy. Zřejmě kvůli lepším záběrům. Hned při rozjezdu na jedničku lze vidět, jak ukazatel tlaku turba je někde v půlce a ukazatel výkonu je někde kolem 200 koní. Maximální hodnota na tom ukazateli je 280 koní. Na dvojku jede naplno a na trojku zase ubírá, kdy ukazatel tlaku turba klesá až pod polovinu. Prostě dostal nařízeno pustit GTI přes sebe na startu. I v dalších záběrech je vidět "šetření" Nka. Například 33 sec, kdy jedou na výjezdu vedle sebe, tak dle ukazatelů využívá tak 100-140 koní pod dobu skoro tří sekund. Dokonce na chvilku pustí plyn radši zcela
Stejně tak ve 40 sec musí Nko na té rovince zcela pustit plyn, aby se nedostal před GTIčko. Následně v 58 sec jde konečně za skoro stejně situace, jako ve 33 sec Nko konečně před GTI, protože tentokrát už na výjezdu neubírá, ale využívá veškerý potenciál auta. Je pak až úsměvné, jak snadno se Nko dostalo před GTIčko a během následujících 40 sec nadělilo Nko GTIčku 5 sec
Odkaz na video TopGear z pohledu Nka zde:
https://www.youtube.com/watch?v=gqz6Gni3CE4&t=