Stránka 411 z 588

Re:

Napsal: 09 kvě 2017, 20:58
od Alf6
snike píše:Chtel jsem jeste neco napsat o iridiovych svickach ... ale nebudu svine :D
ty aby ses nepridal... :mrgreen:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 09 kvě 2017, 21:01
od Alf6
idam.i píše:Páni,je to nutné hrotiť ? :roll:
Celkom tomu nerozumiem. :-k Nemáte sa do koho striafať ? Je to Škoda,VW a atď. :shock: :mrgreen:
Pohoda...nejake male stouchnuti prece nikomu nevadí :D

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 09 kvě 2017, 21:04
od vorlajz
Alfe... ani mě to nevadí... :D/

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 09 kvě 2017, 21:05
od Alf6
aspoň ti naskáče sledovanost 8) :mrgreen:

PS: Vasek uz není u :hyu: :shock:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 09 kvě 2017, 21:44
od Mirus30
Alf6 píše:
Ano, to je ten co NEMAS v Elantre :twisted: :twisted:
V cem je vyhra ho mít?

Jen pro poradek..muj motor nemá s tím z i30 nic spolecneho :)
Ve vsem! :mrgreen:

No prave, opet tvoje minus :^o

Hlavne ze je tu sranda, Alfe ne.er a doraz k Vorlikovi, to by bylo koreni toho srazu, TY a TVA..... Ela :lol:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 09 kvě 2017, 22:33
od Tudy
Jezdím výhradně na 100 oktanovy benzin, ale olej jsem menil po cca 28 000 km. A to fakt není dobře. Mám najeto 115 000 km a už to žere cca 0,1 litru oleje na 1 000 km. Po studeném startu je občas motor hlučnější než se zahřeje...

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 07:50
od JirkaN
Tudy píše:Jezdím výhradně na 100 oktanovy benzin, ale olej jsem menil po cca 28 000 km. A to fakt není dobře. Mám najeto 115 000 km a už to žere cca 0,1 litru oleje na 1 000 km. Po studeném startu je občas motor hlučnější než se zahřeje...


Ve 100tis. by měl být motor už perfektně zajetý a v perfektní kondici a ne, aby se choval jako při 300tis. km těsně před smrtí. Toho oleje na moje gusto bere dost. Tak jen doufám, že je to vyjímka a že je motor jen choulostivý na delší intervaly výměny oleje.

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 08:26
od R2-db269.cz
Ty vole už se těším na ty rozhovory a vymeny názoru. :D

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 10:17
od Tudy
JirkaN píše: Ve 100tis. by měl být motor už perfektně zajetý a v perfektní kondici a ne, aby se choval jako při 300tis. km těsně před smrtí. Toho oleje na moje gusto bere dost. Tak jen doufám, že je to vyjímka a že je motor jen choulostivý na delší intervaly výměny oleje.
Ehm, před 14 dny jsem s tímhle motorem těsně před smrtí jel 550 km dlouhou cestu (Rakousko-Německo-ČR). Spotřeba při průměrné cestovní rychlosti 99 km/hod byla dle PP 6,2 l/100 km s 5 lidmi na palubě a plným kufrem. V každém případě zkrátím intervaly výměny oleje na 15 000 km, ale to sem nepatří...

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 10:56
od JirkaN
Nemyslel jsem to ve zlým a vůbec ne, aby jsis to bral nějak osobně.
Jen mě zaráží, že ten motor bere olej. Určitě ti to žere olej vrchem? Podle toho, co píšeš, tak motor má výkon dobrý. U vyběhanýho motoru se sníží komprese a to by bylo na spotřebě znát.

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 11:15
od Tudy
Kompresi jsem si nechal změřit a vše je v normě. Možná je to zakarbovaný, nevím. V každém případě dekarbonizaci nechám udělat, musím se o ten motor líp starat. Doteď jsem jezdil hlavně delší trasy mimo město, ale brzy auto připadne manželce, která s tím bude jezdit jen "kolem komína" a to bude pro motor záhul.

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 15:14
od Alf6
Kdy uz konecne lidi pochopi, ze predepsane intervaly vymeny oleje jsou vyrobcem predepsany pouze a jen za "ideálních" podmínek? Zadne kratke jizdy se studenym motorem a caste starty? Pokud někdo mate vymenu po 15 000, tak je rozumne zkratit na 10 000. :)

Kratke trasy jsou zabijákem oleje.

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 20:00
od vorlajz
Něco nového?

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 20:26
od Axel.Foley
A pak se vyplatí měnit na jaře a na podzim. Nebo ještě lépe začátkem jara, začátkem léta, před a po dovolené (při moři jsou jiné teploty -> vhodná jiná viskozita, začátkem podzimu a v zimě operativně dle teplot (větší mrazy -> jiná viskozita).

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 10 kvě 2017, 20:42
od petzl62
Já bych neměnil,ale odsával... :mrgreen: :lol: