Stránka 43 z 58

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 20 črc 2021, 06:28
od dibarbora
Tá trochu drahšia prerábka (vstrekovania tekutej fázy LPG cez pôvodné benzínové vstrekovače) ako píše slabostka stála v roku 2018 3000€... či sa našiel dobrodruh a dal to do auta?... pochybujem.......

tu si môžeš pozrieť nejaké info...

https://www.prinsautogas.com/en/systems ... max-system

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 20 črc 2021, 06:32
od Axel.Foley
helou píše: 19 črc 2021, 21:57 Mate uz niekto pichnuty LPG pre tento typ motora? Mne asi pomalicky konci zaruka tak rozmyslam ho tam dat...
Proč chceš kurvit tak skvělý motor? :shock:

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 20 črc 2021, 14:51
od dano30109
helou píše: 19 črc 2021, 21:57 Mate uz niekto pichnuty LPG pre tento typ motora? Mne asi pomalicky konci zaruka tak rozmyslam ho tam dat...
Ahoj mal som LPDi Vialle tekuta faza montovane v roku 2013 na octavia 1,8Tsi dal som to namontovat za 2800EUR a fungovalo to bez problemov tak 60tisic km potom sa to zacalo serinkat hlavne palivove cerpadlo 2x vymena po 300eur a nieco potom v riadiacej jednotke dalsich 700eur a nic mi nebolo uznane na reklamaciu vraj 100tisic km rucia alebo 2 roky lenze akurat sa to zacalo serinkat po 2 rokoch a mal som natom nabehane len 60tisic LPG a problemova reklamacia cakal som na opravu auta mesiac kym prisiel diel a nakoniec aj pol roka problem je ten servis hlavne okolo toho a aj na Emisnej prehliadke problemy nevedelo im to nacitat tu lpg riadiacu jednotku no uzil som si s tym to ti poviem.po rokoch mi koncila LPG nadrz nova vymena 500EUR uz by som dotoho nesiel v zivote na benzin to zralo 8L a po prerabke 10-11l plynu vôbec sa to neoplati muselo by to slapat bezchybne aspon 200tisic km aby sa to oplatilo a v servise ti naslubuju hory doly :-) radsej jazdy o 3-4eura drahsie na 100km ale bez problemov.ked uz auto na LPG tak jedine z vyroby a na zaruku a nove inak ani prd.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 20 črc 2021, 18:57
od helou
Tak prave pre toto som sem napisal, ja si dam poradit nie som znaly veci. Na LPG sa prechadza iba kvoli ekonomike, ale ked je tolko problemov...kaslat nato.
Dakujem za vase odpovede.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 10:09
od michal84
Ahojte, včera sa mi na palubke rozsvietila kontrolka MIL, nestalo sa Vám to niekomu? Budem určite zajtra volať do servisu ale zajima ma či ste sa s tým niekto už nestretli?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 10:35
od Mr. HYUNDAI
Kdysi mě to na jedné potkalo - v motorověm prostoru tenkrát zařádila kuna :roll: .

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 12:09
od michal84
Prosim Ta, mozno hloupy dotaz, ale je to poznat na prvy pohled ze v aute radila kuna? Ja som prave pocul ze sa nam tu nejake potuluju v okoli ale co som teraz koukal z vrchu do motoroveho prostoru tak nevidim ziadne znamky po kune. Cakal by som nejaky bordel, mozno rozhrizenu tu izolaci co je na prepazke mezi motorom a kabinou ... samozrejme priamo pod motor nevidim ...

Nicmene ked nad tym uvazujem tak som auto naposledny zaparkoval vo stvrtok bez problemu, o dva dny neskor (vcera) som sadol do auta a kontrolka hned svietila. Nezacala svietit pocas jazdy ale po dvojdnovom stani ... to by mozno poukazovalo skor na tu kunu ak teda neuvazujem spatne.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 12:21
od AndrejSVK
Ahoj Michal.

Mam podobnu skusenost a problem nebola kuna.
U mna to malo aj nejaku postupnost kym kontrolka zasvietila.
Najskor obcasne dlhe teple starty.
Potom strata vykonu a chod na 3 valce, nasledny odtah.
Vymenili zapalovacie cievky a vstrekovace.
Tym, ze to asi dobre nepalilo odisiel katalyzator.
Po vymene uz cca rok bez problemov.

Snad som Ta nevyplasil. Vsetko menene na zaruku.
Stalo to ale vela casu a chodenia do servisov lebo nepocuvali.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 12:51
od Mr. HYUNDAI
Právě, že po ní žádný bordel, otisky tlapek ani jiná poškození nebyla. Našla si jeden drát, zhora na první pohled neviditelný ](*,) . Servis napíchl diagnostiku, přesně věděli kam pak sáhnout, zjevně oblíbené místo. Ale bohužel už si po těch letech nepamatuju co přesně tenkrát rafla :( .

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 12:51
od Martinsp
Někdy stopy ani pořádně nezjistíš, jen občas nějaké chlupy které se zachytí o nějakou sponu nebo o něco ostřejšího nebo mastného. Když jsou stopy na motoru a hadicích tak vidíš hned. Okousané už je to v řiti. Já stříkám smradem i plaším. Sice asi fungují i spreje které lepí, ale je to vopruz.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 13:01
od michal84
Jako viem ze tu v okoli kuny su a kedze sa problem objavil po stani tak je teoreticky sanca velka. No nic uvidome co povedia v servise.
Ak to potvrdia tak asi budem riesit nejaku ochranu ... snad su efektivne sposoby.
Este sa spytam, ak by to bola kuna jde to riesit cez poistovnu?

A skusim este jeden dotaz, predpokladam ze nesuvisi ale v poslednom case sledujem ze ked nastartujem studene auto tak to na volnobeh tak buble do vyfuku a je trochu citit vibrace, jak sa auto trochu ohreje tak to prestane ... nenapada vas co by to mohlo byt? Nemal som este cas sa ptat v servise a aj tak by muselo byt auto studene ...

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 15:54
od Casey27
michal84: Ahoj, ohledně toho chvění po studeném startu..... začalo mně to taky dělat tuhle zimu cca 2 měsíce zpátky. Jen tak pro zajímavost se koukni, jestli se ti nezačal více ředit mot. olej benzínem.... zda se ti nezvedla podstatně hladina na měrce. Moje teorie je taková, že teď v zimě a po 4 letech už není úplně v kondici těsnění na čerpadle a při studeném startu je únik paliva a tím pádem není správná směs a auto trochu "kucká". Podle mě to dělá buď to čerpadlo nebo ještě max vstřiky. Každopádně se objevuje další "nedokonalost" 1.4 T Gdi. Když to sečtem, tak vrzání od volantu... u mě to bylo horní uložení tlumičů... až třetí pár byl OK. Další je turbo.... rezonance od ovladače tlaku plnění..... :hyu: prezentuje jako vlastnost... aspoň tady na Moravě... jinde mění. A teď jako "novinka" chvění po studeném startu a velké ředění oleje benzínem. Jasně každý přímovstřik trochu ředí.... hlavně v zimě a při krátkých trasách, ale osobně jezdím většinou 40km tam a 40 zpět.... 4 roky to bylo OK a najednou začalo to chvění a po najetí cca 500km jsem měl víc jak půl litru navíc. A co pozoruju, tak hlavně se to děje u MY 18.... asi dobrej ročník. Koukni na tu měrku.... jsem zvědavej na výsledek.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 16:37
od michal84
AndrejSVK: ďakujem za tip, myslím ale že u mňa to bude niečo iné, so startovaním nie je problém a to ani teraz so svietiacou kontrolkou.

Casey27: Díval som sa na měrku a nevím, viem že som sa díval možno pred mesiacom a je tam teraz možno o trochu viac ale určite nie výrazne. To že benzín riedi olej viem a v podstate možem potvrdiť že mi olej skor nabude jako by ubudol ale bohužel v poslednom čase auto absolvuje hodne krátke jazdy, často školka cca kilometer dva krát denne atd ... nicmene už od kúpy mením olej aj medzi štandardnými intervalmi takže cca každých 7500km. Razantný prírastok oleja ale nevidím nicmene budem to teraz trochu viac sledovať.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 16:47
od AndrejSVK
Michal, snad to v Tvojom pripade bude len nejaka banalita.
V podstate kontrolka motora MIL suvisi s emisiami a tym padom aj so spalovanim.
Jedine co mozes urobit, je ist do servisu na diagnostiku.
V mojom pripade bolo zaujimave, ze s uplne rozsypanym katalyzatorom bola chyba iba " sporadicka "
Daj nam vediet co sa zistilo.

Prajem Ti ale vela radosti s autickom. Mna teraz tesi a robi radost.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 úno 2022, 16:58
od slabostka
choď si to zriešiť čím skôr, sú chyby ktoré následne vedú k cenovo drahším chybám... a tohto roku ťa čaká stk a s týmto neprejdeš ani náhodou. môže to byť bárs čo, diagnostika napovie viac.