BENZÍN vs. DIESEL

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Borek »

Hardcam píše:Kdyz jsem pres tu fotku jen tak prejel, tak jsem myslel, ze to je Passat B5,5....tohle Mitsu ani neznam, pekny:)
Tohle Mitsu má v 2,4l motoru 119kW/213Nm,takže k srovnávání a diesl 1,5lAccentem(ať už motorem nebo třídou) asi trochu jiná kategorie auta. :^o
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Vilda »

Borek píše:
Vilda píše:
Martin Korpel píše:Mno tak turba boli montovane najprv do lietadiel pretoze lietali vo velkych vyskach a tam bol maly atmosfericky tlak , potom dalej siel vyvoj a zacali tlacit turba do kamionov pretoze ked chodili cez alpy a taketo cesty tak maly problem na koniec to davali do osobakov okrem ineho aj F1 ked prislo teda formule tak tie maly tak tiez turba. Mno ale mam silneho tusaka ze v Alpach tam kde je nizky atmosfericky tlak keby boly dva modely aut 1.5 benzin a 1,5Diesel (s turbom) usiel by som mu. Ako tomu bolo ked som bol ja v alpach s ansim accentikom
DALŠÍ [-o< [-o<
:D :D Třeba to myslel tak,že když hodí z alpského vršku 1,5l diesla(s turbom :D ),tak určitě dopadne rychleji dolů,než s benzínem,protože ten je lehčí a nestačí ve volném pádu tomu našlapanému diesláku :mrgreen: .V tomto případě má Korpel pravdu a benzín nemá šanci. :cry: :-k :D :D
Tak to je jasný vítěz :D :D víš, já jsem se zařekl, že nebudu reagovat na žádné příspěvky na tomhle vlákně, ale tohle byl takovej příval moudra, že ...................... :D
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Hardcam »

Borek: vzdyt ja nesrovnavam:)

tak to je stejne vykonny jako Sonata 2.4 CVVT, co mame. Takze tusim, ze to pojede podobne - cili podobne liny auto. V tom Mexicanovi verim, opravdu je tezky tuhle kravu rozpohybovat
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Borek »

Harde-to srovnávání Accent/Galant nebylo na tebe.Ale na příspěvek nad tebou o "nabíhání rychlosti Accent/Galant...".O tom,že to není trhač asfaltu není pochyb,ale stále ty řeči o "pocitech" :(,když má Galant o bezmála polovinu kW :!: silnější motor než Accent(i při větší hmotnosti).

Vilda-jsem na tom stejně. :D
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Hardcam »

Borku, nekdy je pocit presnejsi, nez cisla v tabulkach. Je to jako se spotrebou, ty tabulkovy lze taky dosahnout jen za urcitych podminek. Muzu srovnat Lantru 2.0, co jsem a Sonatu 2.4 AUT...vlastne to moc srovnat nejde. Lantra jela proste o dost svizneji. A mela o 17kW min a o par set kilo min. Proto jsem toho nazoru, ze rychlost neurcuje jen vykon, ale taky vaha, kroutak, druh paliva a stav.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

Borek tak teda pardon, ze som nejazdil so stopkami.. bohuzial je to premna vec pocitova a co som zazil, to som napisal. nic viac, nic menej
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Borek »

Hardcam píše:Borku, nekdy je pocit presnejsi, nez cisla v tabulkach. Je to jako se spotrebou, ty tabulkovy lze taky dosahnout jen za urcitych podminek. Muzu srovnat Lantru 2.0, co jsem a Sonatu 2.4 AUT...vlastne to moc srovnat nejde. Lantra jela proste o dost svizneji. A mela o 17kW min a o par set kilo min. Proto jsem toho nazoru, ze rychlost neurcuje jen vykon, ale taky vaha, kroutak, druh paliva a stav.
Ale v případě aut co uvádíš s tebou souhlasím(to jsou naprosto jiný srovnávaný auta).Rozdíl jen 17kW,kila,automat-to nebyl jen tvůj pocit,ale i papírová a tech.realita,že Lantra byla svižnější.Řeč byla o tom Galovi/Accent a ten má o 38kW :!: silnější motor,takže i s přihlédnutím k větší váze je to snad jasné.Jen jsem ti psal,že to porovnávání nebylo na tebe a Mexican psal o pocitu(což nemá absolutně nic společného s realitou-také jsem měl dnes pocit,že mám na kontě 20 000 000Kč,ale realita :D ) a ten může mít,to mu neberu. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Hardcam »

Borek: ja jen ze jsi nahore citoval me, tak jsem reagoval:)

Obcas byvam prekvapen, jak nektera auta jedou a naopak, neco se tvari, ze to musi byt konkurence Jumbo jetu, i cisla o tom rikaj a skutek utek a vyhozeny prachy. Konkretneco se tyce Accentu, 81kW na relativne maly auto musi udelat svoje a to je trend posledni doby, ze do malych aut se davaj silny motory bez pridomku Sport, GTI, VTS atp., nemluve o naftovych. Z vlastni zkusenosti jako byvaly zajemce o Accenta CRDi ten pocit z jeho rizeni znam a opravdu jede skvele, ale kazdej moto ma svy hranice. Jizda na dalnici je jednoznacne ve prospech Mitsubishi, potazmo 2.4 Sonaty, kde ve 180 pomalu, zda je motor vubec natoceny..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od DEDe »

no jo kdyz se clovek bavi o zrychleni tak by bylo nejlepsi si koupit nejakou 700 kilovou krabicku a vyskubnout vzadu sedacky a pak mu staci 1.4 rka :) jenze kdo by chtel jezdit a honit to v takovym papiraku kdyz ho pak zabije i cyklista ? :mrgreen: Hold pokud chce clovek auto a ne krabicku tak musi nadruhou stranu ozelet to ze i prez vetsi motor to tolik nelita. Lepsi nez se pak zmackat jak papir nekde u stromu :D
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
xwing
**
Příspěvky: 163
Registrován: 06 dub 2009, 20:21

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od xwing »

DEDe píše:no jo kdyz se clovek bavi o zrychleni tak by bylo nejlepsi si koupit nejakou 700 kilovou krabicku a vyskubnout vzadu sedacky a pak mu staci 1.4 rka :) jenze kdo by chtel jezdit a honit to v takovym papiraku kdyz ho pak zabije i cyklista ? :mrgreen: Hold pokud chce clovek auto a ne krabicku tak musi nadruhou stranu ozelet to ze i prez vetsi motor to tolik nelita. Lepsi nez se pak zmackat jak papir nekde u stromu :D
Myslíš niečo takéto?
http://www.topgear.com/uk/videos/atom#/ ... gory=Tests
:mrgreen:
Hyundai Accent 1.4i Dynamic - Wine Red (05/2009)
Obrázek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

DEDe píše:no jo kdyz se clovek bavi o zrychleni tak by bylo nejlepsi si koupit nejakou 700 kilovou krabicku a vyskubnout vzadu sedacky a pak mu staci 1.4 rka :) jenze kdo by chtel jezdit a honit to v takovym papiraku kdyz ho pak zabije i cyklista ? :mrgreen: Hold pokud chce clovek auto a ne krabicku tak musi nadruhou stranu ozelet to ze i prez vetsi motor to tolik nelita. Lepsi nez se pak zmackat jak papir nekde u stromu :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Elise

vzdy ma potesi, ked si vsetci myslia ze jedinym krieriom rychlosti a proznosti je len vykon motora. Sprevodovanie a hmostnost hraju mozno vyraznejsiu rolu ako vykon motora. Mozno si par ludi spomenie na nejaku tuning party kde nejaky borec s favoritom usiel vsetkym co tam boli. Toto je aj nejaky taky ten moj feedback a doplnenie mojho tvrdenia ze so 160 konovym Galantom sa mi zrychlovalo horsie ako s mojim Accentom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od mirpie »

Mexican píše:
DEDe píše:no jo kdyz se clovek bavi o zrychleni tak by bylo nejlepsi si koupit nejakou 700 kilovou krabicku a vyskubnout vzadu sedacky a pak mu staci 1.4 rka :) jenze kdo by chtel jezdit a honit to v takovym papiraku kdyz ho pak zabije i cyklista ? :mrgreen: Hold pokud chce clovek auto a ne krabicku tak musi nadruhou stranu ozelet to ze i prez vetsi motor to tolik nelita. Lepsi nez se pak zmackat jak papir nekde u stromu :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Elise

vzdy ma potesi, ked si vsetci myslia ze jedinym krieriom rychlosti a proznosti je len vykon motora. Sprevodovanie a hmostnost hraju mozno vyraznejsiu rolu ako vykon motora. Mozno si par ludi spomenie na nejaku tuning party kde nejaky borec s favoritom usiel vsetkym co tam boli. Toto je aj nejaky taky ten moj feedback a doplnenie mojho tvrdenia ze so 160 konovym Galantom sa mi zrychlovalo horsie ako s mojim Accentom

...od 0 do 100km/h možná a to ještě beztak jen pocitově, ale ve vyšších rychlostech bude ten galant rychlejší. Tam jsou ty koně poznat víc. A je to výkon, nikoli točivý moment, který auto dostane přes valivé a vzdušné odpory na svou danou topspeed.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

mirpie k tomu nehovorim nie. V USA je maximalna povolena rychlost na dialnii myslim 75 mil/h takze netusim ako to zrychluje nad 120-130km/h
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od mirpie »

jen 75mil? Hlavně že maj ty jejich auta osmiválcový motory s astronomickou spotřebou a velkými emisemi...a evropě budou říkat, at omezí skleníkové plyny..parchanti
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

mirpie píše:jen 75mil? Hlavně že maj ty jejich auta osmiválcový motory s astronomickou spotřebou a velkými emisemi...a evropě budou říkat, at omezí skleníkové plyny..parchanti
presne to som si tam znova povedal. Je ale fakt ze uz tych velkolitraznych motorov ubudlo a zdravy priemer je tak nieco cez 3 litre (aj u "japonskych" aut vyrabanych v USA. Vela truckov (F150, Doge Ram) je uz Bi-Fuel alebo Flex-Fuel, teda spaluju E85.

dvojlitrov tam je skutocne minimum, ale je to asi sposobene tym, ze americke motory su skor skonstruovane na vydrz a nie na vykon. A kedze potreba akej-takej sily pre automaticke prevodovky a tempomaty vyzaduje vyssi vykon na aky sme zvyknuty tu, mosia to proste dobiehat vacsim objemom.

Jedine dieslove auta co som tam videl boli VW ale nebolo toho nejak vela. pocitam tak 2 auta zo 100
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“