Stránka 43 z 53
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 30 kvě 2009, 11:54
od Borek
Hardcam píše:Kdyz jsem pres tu fotku jen tak prejel, tak jsem myslel, ze to je Passat B5,5....tohle Mitsu ani neznam, pekny:)
Tohle Mitsu má v 2,4l motoru 119kW/213Nm,takže k srovnávání a diesl 1,5lAccentem(ať už motorem nebo třídou) asi trochu jiná kategorie auta.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 30 kvě 2009, 12:56
od Vilda
Tak to je jasný vítěz
víš, já jsem se zařekl, že nebudu reagovat na žádné příspěvky na tomhle vlákně, ale tohle byl takovej příval moudra, že ......................
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 30 kvě 2009, 13:08
od Hardcam
Borek: vzdyt ja nesrovnavam:)
tak to je stejne vykonny jako Sonata 2.4 CVVT, co mame. Takze tusim, ze to pojede podobne - cili podobne liny auto. V tom Mexicanovi verim, opravdu je tezky tuhle kravu rozpohybovat
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 30 kvě 2009, 14:33
od Borek
Harde-to srovnávání Accent/Galant nebylo na tebe.Ale na příspěvek nad tebou o "nabíhání rychlosti Accent/Galant...".O tom,že to není trhač asfaltu není pochyb,ale stále ty řeči o "pocitech"
,když má Galant o bezmála polovinu kW
silnější motor než Accent(i při větší hmotnosti).
Vilda-jsem na tom stejně.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 30 kvě 2009, 18:11
od Hardcam
Borku, nekdy je pocit presnejsi, nez cisla v tabulkach. Je to jako se spotrebou, ty tabulkovy lze taky dosahnout jen za urcitych podminek. Muzu srovnat Lantru 2.0, co jsem a Sonatu 2.4 AUT...vlastne to moc srovnat nejde. Lantra jela proste o dost svizneji. A mela o 17kW min a o par set kilo min. Proto jsem toho nazoru, ze rychlost neurcuje jen vykon, ale taky vaha, kroutak, druh paliva a stav.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 30 kvě 2009, 18:31
od Mexican
Borek tak teda pardon, ze som nejazdil so stopkami.. bohuzial je to premna vec pocitova a co som zazil, to som napisal. nic viac, nic menej
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 30 kvě 2009, 21:44
od Borek
Hardcam píše:Borku, nekdy je pocit presnejsi, nez cisla v tabulkach. Je to jako se spotrebou, ty tabulkovy lze taky dosahnout jen za urcitych podminek. Muzu srovnat Lantru 2.0, co jsem a Sonatu 2.4 AUT...vlastne to moc srovnat nejde. Lantra jela proste o dost svizneji. A mela o 17kW min a o par set kilo min. Proto jsem toho nazoru, ze rychlost neurcuje jen vykon, ale taky vaha, kroutak, druh paliva a stav.
Ale v případě aut co uvádíš s tebou souhlasím(to jsou naprosto jiný srovnávaný auta).Rozdíl jen 17kW,kila,automat-to nebyl jen tvůj pocit,ale i papírová a tech.realita,že Lantra byla svižnější.Řeč byla o tom Galovi/Accent a ten má o 38kW
silnější motor,takže i s přihlédnutím k větší váze je to snad jasné.Jen jsem ti psal,že to porovnávání nebylo na tebe a Mexican psal o pocitu(což nemá absolutně nic společného s realitou-také jsem měl dnes pocit,že mám na kontě 20 000 000Kč,ale realita
) a ten může mít,to mu neberu.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 30 kvě 2009, 21:56
od Hardcam
Borek: ja jen ze jsi nahore citoval me, tak jsem reagoval:)
Obcas byvam prekvapen, jak nektera auta jedou a naopak, neco se tvari, ze to musi byt konkurence Jumbo jetu, i cisla o tom rikaj a skutek utek a vyhozeny prachy. Konkretneco se tyce Accentu, 81kW na relativne maly auto musi udelat svoje a to je trend posledni doby, ze do malych aut se davaj silny motory bez pridomku Sport, GTI, VTS atp., nemluve o naftovych. Z vlastni zkusenosti jako byvaly zajemce o Accenta CRDi ten pocit z jeho rizeni znam a opravdu jede skvele, ale kazdej moto ma svy hranice. Jizda na dalnici je jednoznacne ve prospech Mitsubishi, potazmo 2.4 Sonaty, kde ve 180 pomalu, zda je motor vubec natoceny..
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 03 čer 2009, 09:28
od DEDe
no jo kdyz se clovek bavi o zrychleni tak by bylo nejlepsi si koupit nejakou 700 kilovou krabicku a vyskubnout vzadu sedacky a pak mu staci 1.4 rka
jenze kdo by chtel jezdit a honit to v takovym papiraku kdyz ho pak zabije i cyklista ?
Hold pokud chce clovek auto a ne krabicku tak musi nadruhou stranu ozelet to ze i prez vetsi motor to tolik nelita. Lepsi nez se pak zmackat jak papir nekde u stromu
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 03 čer 2009, 15:11
od xwing
DEDe píše:no jo kdyz se clovek bavi o zrychleni tak by bylo nejlepsi si koupit nejakou 700 kilovou krabicku a vyskubnout vzadu sedacky a pak mu staci 1.4 rka
jenze kdo by chtel jezdit a honit to v takovym papiraku kdyz ho pak zabije i cyklista ?
Hold pokud chce clovek auto a ne krabicku tak musi nadruhou stranu ozelet to ze i prez vetsi motor to tolik nelita. Lepsi nez se pak zmackat jak papir nekde u stromu
Myslíš niečo takéto?
http://www.topgear.com/uk/videos/atom#/ ... gory=Tests
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 03 čer 2009, 15:27
od Mexican
DEDe píše:no jo kdyz se clovek bavi o zrychleni tak by bylo nejlepsi si koupit nejakou 700 kilovou krabicku a vyskubnout vzadu sedacky a pak mu staci 1.4 rka
jenze kdo by chtel jezdit a honit to v takovym papiraku kdyz ho pak zabije i cyklista ?
Hold pokud chce clovek auto a ne krabicku tak musi nadruhou stranu ozelet to ze i prez vetsi motor to tolik nelita. Lepsi nez se pak zmackat jak papir nekde u stromu
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Elise
vzdy ma potesi, ked si vsetci myslia ze jedinym krieriom rychlosti a proznosti je len vykon motora. Sprevodovanie a hmostnost hraju mozno vyraznejsiu rolu ako vykon motora. Mozno si par ludi spomenie na nejaku tuning party kde nejaky borec s favoritom usiel vsetkym co tam boli. Toto je aj nejaky taky ten moj feedback a doplnenie mojho tvrdenia ze so 160 konovym Galantom sa mi zrychlovalo horsie ako s mojim Accentom
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 03 čer 2009, 15:40
od mirpie
Mexican píše:DEDe píše:no jo kdyz se clovek bavi o zrychleni tak by bylo nejlepsi si koupit nejakou 700 kilovou krabicku a vyskubnout vzadu sedacky a pak mu staci 1.4 rka
jenze kdo by chtel jezdit a honit to v takovym papiraku kdyz ho pak zabije i cyklista ?
Hold pokud chce clovek auto a ne krabicku tak musi nadruhou stranu ozelet to ze i prez vetsi motor to tolik nelita. Lepsi nez se pak zmackat jak papir nekde u stromu
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Elise
vzdy ma potesi, ked si vsetci myslia ze jedinym krieriom rychlosti a proznosti je len vykon motora. Sprevodovanie a hmostnost hraju mozno vyraznejsiu rolu ako vykon motora. Mozno si par ludi spomenie na nejaku tuning party kde nejaky borec s favoritom usiel vsetkym co tam boli. Toto je aj nejaky taky ten moj feedback a doplnenie mojho tvrdenia ze so 160 konovym Galantom sa mi zrychlovalo horsie ako s mojim Accentom
...od 0 do 100km/h možná a to ještě beztak jen pocitově, ale ve vyšších rychlostech bude ten galant rychlejší. Tam jsou ty koně poznat víc. A je to výkon, nikoli točivý moment, který auto dostane přes valivé a vzdušné odpory na svou danou topspeed.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 03 čer 2009, 18:49
od Mexican
mirpie k tomu nehovorim nie. V USA je maximalna povolena rychlost na dialnii myslim 75 mil/h takze netusim ako to zrychluje nad 120-130km/h
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 05 čer 2009, 11:43
od mirpie
jen 75mil? Hlavně že maj ty jejich auta osmiválcový motory s astronomickou spotřebou a velkými emisemi...a evropě budou říkat, at omezí skleníkové plyny..parchanti
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 05 čer 2009, 12:11
od Mexican
mirpie píše:jen 75mil? Hlavně že maj ty jejich auta osmiválcový motory s astronomickou spotřebou a velkými emisemi...a evropě budou říkat, at omezí skleníkové plyny..parchanti
presne to som si tam znova povedal. Je ale fakt ze uz tych velkolitraznych motorov ubudlo a zdravy priemer je tak nieco cez 3 litre (aj u "japonskych" aut vyrabanych v USA. Vela truckov (F150, Doge Ram) je uz Bi-Fuel alebo Flex-Fuel, teda spaluju E85.
dvojlitrov tam je skutocne minimum, ale je to asi sposobene tym, ze americke motory su skor skonstruovane na vydrz a nie na vykon. A kedze potreba akej-takej sily pre automaticke prevodovky a tempomaty vyzaduje vyssi vykon na aky sme zvyknuty tu, mosia to proste dobiehat vacsim objemom.
Jedine dieslove auta co som tam videl boli VW ale nebolo toho nejak vela. pocitam tak 2 auta zo 100