Stránka 43 z 85

Re: problémy

Napsal: 31 srp 2009, 09:32
od ZdeněkSvoboda
Je to tam, jak je ta schránka na deštník pod volantem, teď jsem se díval :wink:

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 15:37
od David C3
TAK DNES SEM UKONČIL SPOLUPRÁCI S HYUNDAI SERVISEM VE ZLÍNĚ. BYL SEM TAM OPRAVDU NAPOSLEDY. AUTO MÁM OPRAVENÉ STÍM, ŽE SI MÁM KOUPIT NOVÝ EGR VENTIL ŽE TEN CO VYČISTILI TAK JE NAČATÝ. PLATIL SEM 1800,- JINAK NA MŮJ VŮZ UŽ NENÍ ZÁRUKA, PROTOŽE SEM 1 GARANČKU MÍSTO 15 TIS KM UDĚLAL AŽ 17 TIS KM. (BYL SEM V ZAHRANIČÍ). TO MĚ MOHLI ŘÍCT HNED NEJEL BYCH TAM UŽ NA DALŠÍ GARANČKY. TED BUDU JEZDIT DO NORMÁLNÍHO SERVISU KDE SEM BYL VŽDY MAXIMÁLNĚ SPOKOJENÝ A ZA JINÉ CENY A HLAVNĚ PŘÍSTUP. EGR VENTIL SI SEŽENU A NECHÁM DOMA JAK ODEJDE TEN STÁVAJÍCÍ AT HO HNED VYMĚNÍM. TAK AUTO NECHÁM DOMA A TY 3 ROKY LEASING DOPLATÍM. STEJNĚ AUTO BEZ ZÁRUKY JE NEPRODEJNÉ! NAVÍM NA DELŠÍ CESTY BUDU MÍT NOVÉHO YETIHO 2.0 TDI. PO DOPLACENÍ HNED PRODÁM NA VÝKUP DO PRVNÍHO BAZARU!!! A KOUPÍM DALŠÍ ŠKODOVKU. TĚCH MAME NĚKOLIK A FUNGUJÍ SKVĚLĚ A MAJÍ NAJETO I 300TIS KM. TAKŽE TADY BUDU S VÁMA JEŠTĚ 3 ROKY. ČAU DAVID

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 15:52
od JoKo
David C3 píše:TAK DNES SEM UKONČIL SPOLUPRÁCI S HYUNDAI SERVISEM VE ZLÍNĚ. BYL SEM TAM OPRAVDU NAPOSLEDY. AUTO MÁM OPRAVENÉ STÍM, ŽE SI MÁM KOUPIT NOVÝ EGR VENTIL ŽE TEN CO VYČISTILI TAK JE NAČATÝ. PLATIL SEM 1800,- JINAK NA MŮJ VŮZ UŽ NENÍ ZÁRUKA, PROTOŽE SEM 1 GARANČKU MÍSTO 15 TIS KM UDĚLAL AŽ 17 TIS KM. (BYL SEM V ZAHRANIČÍ). TO MĚ MOHLI ŘÍCT HNED NEJEL BYCH TAM UŽ NA DALŠÍ GARANČKY. TED BUDU JEZDIT DO NORMÁLNÍHO SERVISU KDE SEM BYL VŽDY MAXIMÁLNĚ SPOKOJENÝ A ZA JINÉ CENY A HLAVNĚ PŘÍSTUP. EGR VENTIL SI SEŽENU A NECHÁM DOMA JAK ODEJDE TEN STÁVAJÍCÍ AT HO HNED VYMĚNÍM. TAK AUTO NECHÁM DOMA A TY 3 ROKY LEASING DOPLATÍM. STEJNĚ AUTO BEZ ZÁRUKY JE NEPRODEJNÉ! NAVÍM NA DELŠÍ CESTY BUDU MÍT NOVÉHO YETIHO 2.0 TDI. PO DOPLACENÍ HNED PRODÁM NA VÝKUP DO PRVNÍHO BAZARU!!! A KOUPÍM DALŠÍ ŠKODOVKU. TĚCH MAME NĚKOLIK A FUNGUJÍ SKVĚLĚ A MAJÍ NAJETO I 300TIS KM. TAKŽE TADY BUDU S VÁMA JEŠTĚ 3 ROKY. ČAU DAVID
zmen servis. ja mam tiez presvihnuty jeden servisny interval a nikde nic nereptali. vymenili mi tlmic, vymenili mi motorcek na nastavovanie predneho svetla a vymenili mi ovladanie spatneho zrkadla. ja sa ti osobne cudujem, ze stale chodis do toho jedneho servisu, ked to tam stoji za....

a poprosim ta, skus si vypnut caps a aj bold. ja viem, ze si nahnevany, ale musime aj my trpiet? teda, aspon mne sa to necita prave najlepsie.

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 16:14
od David C3
JINÝ SERVIS UŽ JE ZBYTEČNÝ, IMPORTER UŽ UKONČIL ZÁRUKU NA AUTO A JINÝ SERVIS STÍM NIC NEUDĚLA, TOLERANCE NA ZÁRUKU JE DO 1 TIS KM! TAK AUTO BEZ ZARUKY. BUDU JEZDIT DO JINÉHO OBYČEJNÉHO SERVISU. V JINÉM H SERVISU UŽ MĚ STEJNĚ ZARUKU NEUZNAJÍ. MÁM TO OD NICH PÍSEMNĚ.

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 16:20
od miro263
David C3 píše:JINÝ SERVIS UŽ JE ZBYTEČNÝ, IMPORTER UŽ UKONČIL ZÁRUKU NA AUTO A JINÝ SERVIS STÍM NIC NEUDĚLA, TOLERANCE NA ZÁRUKU JE DO 1 TIS KM! TAK AUTO BEZ ZARUKY. BUDU JEZDIT DO JINÉHO OBYČEJNÉHO SERVISU. V JINÉM H SERVISU UŽ MĚ STEJNĚ ZARUKU NEUZNAJÍ. MÁM TO OD NICH PÍSEMNĚ.
Maju to niekde pisomne? V garancke je uvedene ze musis presne? Ako si vlastne informovany? ( Ja v garancke nemam zmienku o tom ako casto mam chodit na prehliadky)

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 18:36
od Martun
Tak to jsem fakt nevěděl že aby byla dodržena záruka musí být tolerance km max 1tis km.. Ani jsem to snad nikde nečetl?? Hmm

DavidC3 : koukám že když máš pech tak pořádnej! Ještě kevšemu bez záruky ... :-(

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 18:58
od David C3
jj nové auto, ještě kazové a ted navíc bez záruky. Už to beru z humorem :mrgreen: jinak bych přišel o nervy, to auto za to nestojí. Hlavně zdraví... a když se pokazí normální servis to v poho opraví za rozumné peníze. Aspon bude mít přítelkyně čím jezdit. v Prosinci sem dám foto Yetiho :D/ na Hyundai se nezlobím, vím že vám to jezdí v pohodě tak třeba už ted bude i mě. Jen je to o lidech.... být majitel všechny vyhážu. Otázka je jestli by místo nich nepříjmul ještě větší voly..

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 19:54
od jandaxx
Ahoj Davide, chápu Tvoje totální znechucení. Co se týče auta a ptatící záruky, tak ta stále platí. Xindl v servise, může tvrdit, co chce. Záruka po dobu dvou let, je ze zákona - jako obchodník, to jistě víš. To, že by auto pozbylo záruku, kvůli opožděné servisní prohlídce, je hloupost. Platí taková právnická formulka.
Aby mohl servis odmítnout záruční opravu, musel by prokázat, že reklamovaná závada, má příčinnou souvislost, se zanedbáním údržby - případně opožděné prohlídky. Tohle by servis musel prokázat naprosto nezvratně. Nemůže paušálně odmítnout provedení záruční opravy. To platí po dobu dvou let. Další roky - třetí, čtvrtý, pátý atd. platí takzvaná smluvní záruka. To znamená, že prodejce/dovozce, může přesně nadefinovat podmínky, za kterých záruka platí a její platnost může taxativně omezit.
I s vadným EGR ventilem, bych se rozhodně obrátil na dovozce - nejléme mailem na technického ředitele. Asi bych tak trochu naznačil, že máš přístup do médií a budeš je informovat o chování prodejce, dovozce. To nemusí být lež, kolikrát se takové věci novináři chytnou. Možná bych se pokusil napsat otevřený dopis do Světa motorů. Taková informace, bývá mnohem větší páka, než vyhrožování právníkem. Takhle se o pochybném jednání dozví mnoho potencionálních zákazníků a to je pro dovozce/prodejce značně nepříjemná věc. Přeji mnoho štěstí při řešení problému. Když budeš potřebovat poradit, napiš.

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 20:02
od David C3
oni ani nic neřeší.... přetáhl jste první servis a basta. je po záruce.. kluci Já to už ani nechci nijak řešit. Klidně to sem ofotím co mě napsali... jen mám opravdu jiné starosti...za 2 dny se žením !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 20:08
od kowalski1410
David C3 píše:oni ani nic neřeší.... přetáhl jste první servis a basta. je po záruce.. kluci Já to už ani nechci nijak řešit. Klidně to sem ofotím co mě napsali... jen mám opravdu jiné starosti...za 2 dny se žením !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
takže přijmi ode mne gratulaci (mám na mysli tvou svatbu) :D/ :D/ :D/

...a na accenta se teď vy.er,hlavně ,že to nějak jede

Re: problémy

Napsal: 03 zář 2009, 20:42
od jandaxx
Jestli je to možné, oskenuj sem, vyjádření dovozce. Podívám se na to.

Re: problémy

Napsal: 06 zář 2009, 16:29
od CzechJoker
Zpět k servisu. Řekl bych, že jsou jenom vychcaní, nic jiného v tm nebude. Já jsem přešvihnul servisní interval dvakrát. Pokaždé remcali a pokaždé na ně platilo jediné: "servis je po 15 tis. kilometrech a NENÍ můj problém, že nemáte čas dřív než za dva - tři týdny. Není mojí povinností se na servis hlásit po 13 tis. kilometrech a počítat s tím, že budu muset na něco čekat." Navíc jsem jim přinesl hodně peněz, tak si toho musí vážit.
Ale Zlín je divnej, Baťa byl divnej, ty hnusný červený domky jsou divný... Obrátil ses na importéra? Možná by bylo lepší se rovnou obrátit na ČOI, oni rozdávají mastný pokuty a nikdo se s nima nechce moc rozhádat. Pokud u Samohýla (nebo jak se ten ptářek jmenuje) chytračí, jen aby se vyvlíkli z odpovědnosti, je potřeba je z moci úřední podojit.

Re: problémy

Napsal: 14 zář 2009, 10:28
od ZdeněkSvoboda
Ahoj
Včera bylo celkem pěkné počasí, tak jsem umyl accenta.
Vytáhl jsem si čerpadlo + hadici a vystříkával jsem i spodek + blatníky.
Při očistě zadních blatníků jsem si všimnul, že se vyplavije nějaký podivný černý bordel...kouknu do podběhu a on to je ten spodní černej nástřik...je vidět už na spodek auta (na plech)...to je celkem síla...po roce a půl a už se odlupuje ten gumoasfalt (nebo co to je). Chtěl jsem to přejít před zimou, ale jak koukám, tak to asi nebude žádná sranda.

Re: problémy

Napsal: 14 zář 2009, 10:42
od Gandalf
To je zajímavá informace. Použil jsi nějaký "vydatnější" vodní paprsek nebo běžnou "zahradní klasiku"? Dělám tohle při mytí taky a zatím jsem si ničeho nevšiml. Ale za kontrolu spodku člověk nic nedá, zejména před zimou...

Re: problémy

Napsal: 14 zář 2009, 10:44
od Espero
No jo, když to máš těžký, dneska Ti gumoasfalt stříknou na spodek, opláchnutý jen proudem vody, takže neumytý dokonale. To když jsem v 70. letech dělal Wartburga a Trabanta, tak jsem si pořídil kolíbku, vypustil náplně, auto otočil, spodek dokonale umyl kartáčem a taky ošetřil barvou, kde to bylo třeba, pak jsem ho celý odmastil líhem, a pak teprve nanesl ten gumoasfalt. Ten Wartburg pak v pohodě vydržel čtvrt milionu km a protože nebyl bouraný, bylo na něm ještě všechno původní, když jsem ho po dvaceti letech provozu prodával. Kdo se Ti s tím dneska bude takhle dělat.

Já jsem H1 nechával dělat právě před 2 rokama (dutiny a spodek) a ten spodek se mí už na některých místech v podběhách odlupuje taky.