Hardcam-chlape,v čem jsi to na tom parkovišti seděl,když tě překvapila akcelerace??? :mrgreen:Jestli tě to překvapilo,tak ti i30 moc neakceleruje
Souhlasím s Blackem,že V6 má pěkný zvuk a hlavně krásný vyrovnaný chod.Ale na sprintech V6 po startu proti 2,0l ztratí.Zkoušeli jsme na dráze v Roudné můj 2,0l proti upravené
2,7V6,co s ní jezdil Hujer.Na startu jsem mu ujel,ale rozdíl se později zkracoval a být cíl o 50m dál,tak mě předjel(jezdilo se tuším na +-300m).
Když se V6 rozdýchá,tak 2,0l ujede.Na rychlostech proti radaru dosahovala V6 vyšší rychlost-je to právě ta doba,než se rozjede,později už díky konstrukci motoru a obsahu nabírá rychlost rychleji.Ale ta spotřeba V6 je oproti rozdílu výkonu zdrcující. :?Ono jezdit vysloveně "sportovně" s 2,0l kolem 8,5l/100km nebo za 13l a víc s V6,je sakra rozdíl.
Škoda,že V6 je v tomto případě výkonově tak poddimenzovaná.Výhodu to má naopak ve spolehlivosti-nesmrtelnosti V6(stejně tak spolehlivé jsou i 2,0l).
Hardcam-ty tady teoretizuješ a doporučuješ motory(ve více vláknech),ale když jsem ti několikrát nabízel na srazech srovnání tvého 2,0l v i30 a mého 2,0 v:tus:(,když všude píšeš,že to jede určitě stejně) pod dohledem členů,tak jsi měl vždy milion výmluv,proč to nezkusit
a i přes přemlouvání dalších členů(Zahyxe..)jsi to vždy vzdal a zmizel.Hlavně nepiš,že ti šlo o bezpečnost a pod.
-vybrány 2 proudé klidné cesty.Přijeď teď na sraz do Roudné,porovnáme a ať už to dopadne jak chce,budeš moci konečně ZASVĚCENĚ
"doporučovat" a srovnávat motory,auta...
Já také nepředjedu prastarou a slabší 1,6l v Hondě CRX-přestože mám větší výkon,ale také váhu a delší převody,tak jsou obě auta na sprintech vyrovnaná.Je to podobné srovnání jako 2,0l v 2,7V6 v
.
Zmínil jsi,že jsi měl 2,0l Lantru-2,0l Lantry,2,0l Coupe RD...byly vždy na srazech/sprintech
klubu už od dob,kdy jsme jezdili na srazy do Mimoně-a NIKDY
neměli proti 2,0
BEZ CVVT
šanci.A že těch jízd jsme tam podnikli
.Třeba Dráčkova 2,0l Lantra jezdila velice dobře,ale pomaleji než 2,0l
.
Takže praktických zkušeností,srovnání na trati,je dostatek(bohužel,díky tobě-vždy bez tebe
).
Jooo,jiné kafe je DCVVT u
2,0l.Tam už je vidět nárust výkonu na úroveň té 2,7V6
.Tenhle motor,bych si v
nechal líbit.
Ale řešení CVVT u 2,0l,bylo výhradně jen přínosem pro přiškrcené zplodiny.