Stránka 44 z 56

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 18 srp 2011, 18:30
od Hardcam
To je motor, co mam v i30, musi mit kod G4GC(-G), coz v TP musi mit taky. 102kW verzi jsem mel, na prvni pohled se urcite odlisit daji, ale nejsem doma na PC, kde mam fotky a u Coupe je to asi trochu jinak nez u Lantry/i30.

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 18 srp 2011, 18:35
od marekiss
A ten kod je taky v TP nebo i někde vyraženej na motoru?

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 18 srp 2011, 18:36
od Engineer
v TP to musí byť napísané, a nakoľko motor už je náhradný diel na štítku to mať napísané nemusí mať...

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 18 srp 2011, 18:44
od Sitius
a pokud tam je původní motor což je velká šance :D tak to poznáš podle vin kodu ;-)
http://www.myhyundaiforums.com/08-GI-002pdf.pdf

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 19 srp 2011, 02:56
od Borek
Po otevření kapoty motory asi těžko rozeznáš. :-k I kryty jsou stejný.
Pro pořádek,když píšeš,že chceš vyšší výkon(CVVT)-několikrát jsme na srazech(letišti,dráze) srovnávali mého :tus: bez CVVT a :tus: s CVVT(ryze sériová auta,bez tunerských úprav 8-[ ).A výsledek-po 100m už byl :tus: BEZ CVVT VŽDY :!: o několik délek vpředu před ostatními auty,včetně :tus: s CVVT.Samozřejmě i v cíli.I při jízdách proti radaru,dosahoval opět :tus: bez CVVT vyšší rychlosti,než :tus: s CVVT(máme i fotky z radaru :D ,díky Rademu622).CVVT v případě tohoto 2,0l motoru bylo udělané jen z důvodu snížení splodin(aby motor nepřidusili kvůli omezení množství splodin,kompenzovali to přidáním CVVT).Podle dosavadních zkušeností,bych se ani nedivil,že CVVT bude mít menší výkon nebo delší převody(i těch pár deci ve spotřebě v papírech,by tomu odpovídalo)? :-k
Kdo chce vyzkoušet v praxi,má možnost-sraz v Roudné(včetně dráhy a radaru)je za dva týdny. :mrgreen:

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 19 srp 2011, 10:34
od Hardcam
Ja jsem pro CVVT, kazdou motorizaci jsem alespon rok a pul vlastnil, projev a chovani CVVT mi mnohem vice vyhovuje. Lantra mela zrychleni cca za 9,3s (najeto tenkrat cca 130tkm) a i30 a par set kilo tezsi lehce pod 9 (tenkrat najeto asi 7tkm), vicekrat jsem nemel potrebu merit.

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 19 srp 2011, 13:48
od marekiss
No tak, že bych s tím závodil to se říct nedá, takže je mi celkem šumák ty 3papírový kW. Spíš mě zajímá ta teoreticky nižší spotřeba (pokud je to deci na sto tak je to jedno, ale pokud litr na sto tak to už se v kapse projeví).

Samozřejmě spotřeba při běžným ježdění do práce a ne když se pudu někde vyřádit to je mi pak spotřeba úplně .....

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 19 srp 2011, 15:21
od Yurii
Víc by vám napověděla výkonová křivka... CVVT má význam pro optimalizaci účinnosti motoru a ekonomiku provozu v nižších otáčkách pokud máš auto bez CVVT musí být časování ventilů naladěné něják kompromisně aby byl motor použitelnej už od nízkých otáček a zároveň aby zvládal otáčky vyšší a hlavně si myslím že CVVT už budou upravený s ohledem na Euro4 nebo Euro5 aby byly "ekologičtější."
Proto možná Bořkovo auto bylo rychlejší než CVVTčka se stejným a třeba i o pár kW silnějším motorem... Bořek má totiž neekologickou mašinu která bude jenom Euro3

Dalším aspektem je taky hmotnost bagáže v kufru a počet spolujezdců :)

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 19 srp 2011, 16:06
od Tringi
Jj, se svými 70 kg, prázdným autem se skoro prázdnou nádrží, jsem byl schopen držet krok s 2.7 se dvěma lidmi na palubě a nákladem :mrgreen:

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 19 srp 2011, 23:45
od black_sheep
ta dva-sedma má ale tak krásnej projev že když GK tak jedině tu. a zalíbila se mi díky tomu i jinak nic moc sonata :mrgreen:

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 19 srp 2011, 23:53
od Hardcam
To souhlas pane Peto :) 2.7 je super a dostal me jak zvuk, tak akcelerace (sic jen na parkovisti, ale i tak diky za tu zkusenost), to se H povedlo.

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 20 srp 2011, 02:01
od Borek
Hardcam-chlape,v čem jsi to na tom parkovišti seděl,když tě překvapila akcelerace??? :mrgreen:Jestli tě to překvapilo,tak ti i30 moc neakceleruje :D
Souhlasím s Blackem,že V6 má pěkný zvuk a hlavně krásný vyrovnaný chod.Ale na sprintech V6 po startu proti 2,0l ztratí.Zkoušeli jsme na dráze v Roudné můj 2,0l proti upravené :!: 2,7V6,co s ní jezdil Hujer.Na startu jsem mu ujel,ale rozdíl se později zkracoval a být cíl o 50m dál,tak mě předjel(jezdilo se tuším na +-300m). :wink: Když se V6 rozdýchá,tak 2,0l ujede.Na rychlostech proti radaru dosahovala V6 vyšší rychlost-je to právě ta doba,než se rozjede,později už díky konstrukci motoru a obsahu nabírá rychlost rychleji.Ale ta spotřeba V6 je oproti rozdílu výkonu zdrcující. :?Ono jezdit vysloveně "sportovně" s 2,0l kolem 8,5l/100km nebo za 13l a víc s V6,je sakra rozdíl. 8-[ Škoda,že V6 je v tomto případě výkonově tak poddimenzovaná.Výhodu to má naopak ve spolehlivosti-nesmrtelnosti V6(stejně tak spolehlivé jsou i 2,0l).
Hardcam-ty tady teoretizuješ a doporučuješ motory(ve více vláknech),ale když jsem ti několikrát nabízel na srazech srovnání tvého 2,0l v i30 a mého 2,0 v:tus:(,když všude píšeš,že to jede určitě stejně) pod dohledem členů,tak jsi měl vždy milion výmluv,proč to nezkusit :roll: a i přes přemlouvání dalších členů(Zahyxe..)jsi to vždy vzdal a zmizel.Hlavně nepiš,že ti šlo o bezpečnost a pod.:mrgreen: -vybrány 2 proudé klidné cesty.Přijeď teď na sraz do Roudné,porovnáme a ať už to dopadne jak chce,budeš moci konečně ZASVĚCENĚ :mrgreen: "doporučovat" a srovnávat motory,auta... :lol:
Já také nepředjedu prastarou a slabší 1,6l v Hondě CRX-přestože mám větší výkon,ale také váhu a delší převody,tak jsou obě auta na sprintech vyrovnaná.Je to podobné srovnání jako 2,0l v 2,7V6 v :tus: .
Zmínil jsi,že jsi měl 2,0l Lantru-2,0l Lantry,2,0l Coupe RD...byly vždy na srazech/sprintech :hyu: klubu už od dob,kdy jsme jezdili na srazy do Mimoně-a NIKDY :!: neměli proti 2,0 :tus: BEZ CVVT :D šanci.A že těch jízd jsme tam podnikli =D> .Třeba Dráčkova 2,0l Lantra jezdila velice dobře,ale pomaleji než 2,0l :tus: .
Takže praktických zkušeností,srovnání na trati,je dostatek(bohužel,díky tobě-vždy bez tebe :mrgreen: ).
Jooo,jiné kafe je DCVVT u :hyu: 2,0l.Tam už je vidět nárust výkonu na úroveň té 2,7V6 8) .Tenhle motor,bych si v :tus: nechal líbit. :wink: Ale řešení CVVT u 2,0l,bylo výhradně jen přínosem pro přiškrcené zplodiny. :(

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 20 srp 2011, 03:23
od Stanley
U té V6 je rozdíl znát prostě dost....... nevím co víc na to říct.

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 20 srp 2011, 09:23
od black_sheep
jj. 2.7 tahá pěkně :lol: taky bych si představoval trošku vyšší výkon, ale ono to ve finále krásně stačí a ten pocit z toho je lepší než skutečnost.

Re: Hyundai coupe ke koupě

Napsal: 20 srp 2011, 14:07
od Hardcam
Borek: ja vim, V6 vyrabeli proto, aby podavala horsi vykony nez 2.0...proste a jednoduse taha pekne a za doprovodu peknyho zvuku, coz je oproti 2.0 proste navrch. Rekl jsem ti, ze nebudu sprintovat jinde, nez na letisti, kde v tom vidim aspon trochu smysl. Tak, jako jsem se zucastnil v Mimoni s Lantrou, kde jsem proti Coupe 2.0 vyhral. V zadnem pripade nebudu zastavovat na dvouproude silnici a cekat, az to do me nekdo zezadu napali jen proto, abych 10 sekund zkousel "jak to pyco tahne vodspoda" jak dva 18ti lety haranti s pujcenym autem od fotra. Az vytvoris dustojny podminky na uzraveny trati, pak nemam proti (ale stale budu postradat smysl teto cinnosti, ktera o nicem nevypovida - jiz nekolik let zde stale pisu o tom, ze podstatne je pruzne zrychleni treba ze 70kmh na 130km - dalnici najezd, predjizdeni pomaleji jedouciho vozidla atp.).

1s
http://www.hyundairaj.cz/modelrady.php? ... =62&view=2