Čibrny sršeň
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Čibrny sršeň
Tak ten motor bych chtěl také ještě zkusit ...
- Reklama
Re: Čibrny sršeň
Chlapi,vždyť to auto stojí v plné palbě milion...tak ještě aby bylo špatný.Nicméně...za ty prachy mám 2 plně vybavené i30...Ale proti gustu...
Jako na vyzkoušení super,ale být uživatelem,muset to živit a obouvat atd. To mě hnedle po shlédnutí ceníku přešlo.Ale každému to přeju a kdož jste zakoupili,nebo zakoupíte,nechť Vám slouží jak potřebujete a jak si jen přejete.
Jako na vyzkoušení super,ale být uživatelem,muset to živit a obouvat atd. To mě hnedle po shlédnutí ceníku přešlo.Ale každému to přeju a kdož jste zakoupili,nebo zakoupíte,nechť Vám slouží jak potřebujete a jak si jen přejete.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Čibrny sršeň
tak jasně, že pro mě je blbost si kupovat takový auto... navíc i30 je super
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Čibrny sršeň
Bude, jen si na to musím sednout. Včera večer v deset jsem byl zralý akorát na postel (od 6:45 s pár přestávkami v kuse za volantem).vorlajz píše:Axeli... Nějaké hodnoceni bude?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Čibrny sršeň
to chápu... no, uvidíme... co z tebe vypadne... hh
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Čibrny sršeň
Starší a mladší bráška
Mám skvělý týden - od minulého pátku do dnes jsem najezdil 1900 km...
Mám skvělý týden - od minulého pátku do dnes jsem najezdil 1900 km...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Čibrny sršeň
čekáme na hodnocení Tucsona...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Čibrny sršeň
Shodou okolností a náhod mám možnost vyzkoušet Tucsony dva... jednoho vrámci prodloužených předváděcích jízd, druhého jako náhradní vozidlo
Hodnocení snad nadatluji o víkendu Mám to jako závazek
Hodnocení snad nadatluji o víkendu Mám to jako závazek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Čibrny sršeň
ty máš auto ZASE v servisu???
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Čibrny sršeň
Mám - lak se nevyved...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Čibrny sršeň
Jak se mi skvěle jezdí s mojí prvogenerační i30, stejně skvěle se mi jezdí i s Tucsonem, ač jsou to diametrálně odlišná auta s úplně jiným naladěním podvozku. Na sedačku řidiče nedám dopustit u obou aut, i když u i30 je o něco tvrdší. I po 400 km jsem z Tucsona vystoupil čerstvý, jakoby bych nikde nebyl. To platí i pro mojí i30. Bohužel, o sedačce druhé generace i30 tohle říct nemůžu - na krátké trasy fajn, ale 300 km jsem těžce dal jen díky bederní opěrce.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Čibrny sršeň
vidíš, každý to má jinak... pro mě jsou sedačky nové i30 naprosto vyhovující a nedám na ně dopustit..., a to nemám ani tu bederku...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Čibrny sršeň
Vím, vorlajz, že jsi se sedačkou spokojen. I s autem jako celkem. Neberu ti to a ani to není mým cílem. Jenom konstatuji.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Čibrny sršeň
....hmm...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Čibrny sršeň
Tohohle krasavce jsem měl půjčeného na víkend na prodloužené testovací jízdy - Tucson 1,7 CRDi s manuálním 6tikvaltem, 85 kW (115 k), pohon předních kol. Při přebírání na budíku svítilo 3691 najetých km.
Zde pár postřehů a připomínek:
Jednodotykové stahování / vytahování okna u řidiče – proti i30 v tomto bodě posun vpřed (i30 má jen stahování). Potěšilo by automatické zavření otevřených oken při zamknutí.
Možnost nastavení počtu blikání po ťuknutí na páčku blinkru (3, 5, 7) v PP
Možnost aktivace / deaktivace automatického setření zadního okna při zapnutých předních stěračích v PP - chválím
Dešťový senzor – celkem citlivý, občas nezareaguje dle potřeby řidiče, i při nejvyšší citlivosti v noci za úplné tmy (myšleno když člověk vyjede mimo obec) nefunguje na 100%
Řízení v pruzích chce hodně dobře viditelné čáry, dá se oblbnout způsobem najíždění (např. dálnice), 3 stupně nastavení (1. Stupeň jenom pípá, 3. kecá i do řízení a koriguje směr, 2. bude něco mezi), dle zvoleného stupně se rozsvicuje kontrolka na dvou různých místech, aktivuje se při 60 km/hod. (kontrolka zezelená), při nižší rychlosti je neaktivní (kontrolka zbělá). Tato funkce mi k srdci nepřirostla, občas mám pocit, že tahá za volant až moc
Svítivost světel skvělá, hodně záleží na čistotě krycího plastu
Automatické zamknutí za jízdy/odemčení vozu lze nastavit v PP
Citlivost rádia s ploutvičkou je skvělá – tam, kde mi obvykle na Slovensku jedno nejmenované rádio vypadává kvůli nedostatku signálu, u Tucsona ještě hraje, i když šumí
Geniální sedačky – jeden z největších kladů tohoto auta
Příjemné naladění a utlumení podvozku
Dobrý volant, dobře padne do ruky, i když tlačítka jsou trochu nešťastně řešeny, kdy díky tomu, jak jsou vystouplá, jsem si několikrát při točení něco vypnul / přepnul / přeladil (tohle bude na zvyku)
Žádná zpětná vazba od předních kol (daň za elektrický posilovač, zlatá hydraulika)
Pro mě zbytečná funkce a zbytečné tlačítko „Mode“ pro změnu tuhosti posilovače řízení (standardně mám nastaveno na Sport, Normal jde na můj vkus příliš lehce)
Vnímání rychlosti je zavádějící – člověk sedí výš, zakecá se a 80 je tam hned ;o)
Skvělý výhled, dobrá a přiměřeně velká boční zrcátka
Čeština v pp s dobrým překladem, ten mluví několika jazyky, i korejsky ;o) I když angličtina mi nevadí.
Ukazatel aktuální spotřeby splašenou čárkou jezdící zleva doprava a zpět se mi nelíbí ani trochu, číslice by byla mnohem lepším řešením
Ukazatel teploty a stavu nádrže – klasika ručičky ;o) Tady pochvala, že se výrobce nenechal zviklat grafickými ukazateli, které má i30 a které se mi také nelíbí
Dotekový displej rádio + navi – ač pořád tvrdím, že dotykový displej do auta nepatří, protože za jízdy, zvlášť na některých „extra kvalitních“ silnicích, je problém strefit se do zvolené funkce, u Tucsona je zvládnutý dobře. Tlačítka jsou přiměřeně velká, kombinace ovládání s klasickými tlačítky mi vyhovuje. Navíc pro ovládání navigace jako takové je dotykový displej to nejlepší řešení. V tomto případě navíc při zadávání adresy navigace zneviditelní ta písmenka, která nepotřebujete. Šikovné řešení.
Částěčně zmatečné ovládání tempomat + omezovač – porovnávám s i30, kde jsou pro každou funkci samostatná tlačítka (tady se jedním zapne, dalším se přepíná mezi omezovačem / tempomatem)
Skvěle vyřešené přisvicování do zákrut
Vysoko umístěná led světla vzadu = auto je vidět
Citlivý světelný senzor – jednoznačně klad
Nastavení sklonu zadních opěradel - supr
Nezvykle vyřešen prostřední pás vzadu
Při zavřených oknech minimální aerodynamický hluk
Pneu –měl jsem možnost porovnat auto na pneu Hankook Ventus Prime 2 a na pneu Hankook Optimo K415, na K415 se mi zdá o něco pohodlnější a stabilnější; známý dostal předváděcí auto na zimních Nokian SUV cosi a nechtěl bych je ani zadarmo, hučí jak pila
Povedený dizajn (zamračený kukuč je nádherný, dizajn parkovaček také)
Audio by mohlo hrát o trochu líp, i když stačí si pohrát s nastavením a o něco málo se to zlepší
Tlumení osvitu tlačítek a budíků v 20ti krocích – tady si asi vybere opravdu každý
Budíky jsou srozumitelné, velké a jednoduché, skvěle čitelné; platí to i pro displej PP
Jednoduché a srozumitelné ovládání elektronické klimy
Vyhřívání volantu – na zimu jednoznačně ano
Konečně někoho napadlo dát hodiny na displej rádia v pohotovostním stavu (lze zvolit mezi digitálkami nebo ručičkovou verzí)
Start-Stop – ano i ne… jsou situace, kdy ho využiju, jindy na něj naopak nadávám, má rychlý nástup, zbytečně nezdržuje
Hill Holder – zatím auto podržel v každém kopečku, ve kterém jsem stál
Čtení značek nefunguje jak by mělo – občas značku přehlídne, jindy zapomene ukončit omezení
Motor je za studena v kabině trochu slyšet, po ohřátí je hluk minimální i při dálničních 130 km/hod., charakter naftového motoru mi k tomuto autu dokonale sedí a vyhovuje, brumlavý zvuk také, navíc se s ním dá jezdit i úsporně (nemám problém jezdit za 5,4 l / 100 km, občas i míň)
Pozitivem je možnost spárovat víc telefonů s handsfree, akorát jsem nepochopil, proč si auto stahuje kontakty při každém nastoupení
Skvelá parkovací kamera v kombinaci s parkovacími senzory vzadu
Hodily by se parkovací senzory vpředu (přes kapotu nejsou vidět malé překážky jako sloupky, zábradlí, …)
Dokonalý souputník pro přejezd Evropou
Na závěr jen dodám, že je to moc příjemné auto a dal bych si říct.
Zde pár postřehů a připomínek:
Jednodotykové stahování / vytahování okna u řidiče – proti i30 v tomto bodě posun vpřed (i30 má jen stahování). Potěšilo by automatické zavření otevřených oken při zamknutí.
Možnost nastavení počtu blikání po ťuknutí na páčku blinkru (3, 5, 7) v PP
Možnost aktivace / deaktivace automatického setření zadního okna při zapnutých předních stěračích v PP - chválím
Dešťový senzor – celkem citlivý, občas nezareaguje dle potřeby řidiče, i při nejvyšší citlivosti v noci za úplné tmy (myšleno když člověk vyjede mimo obec) nefunguje na 100%
Řízení v pruzích chce hodně dobře viditelné čáry, dá se oblbnout způsobem najíždění (např. dálnice), 3 stupně nastavení (1. Stupeň jenom pípá, 3. kecá i do řízení a koriguje směr, 2. bude něco mezi), dle zvoleného stupně se rozsvicuje kontrolka na dvou různých místech, aktivuje se při 60 km/hod. (kontrolka zezelená), při nižší rychlosti je neaktivní (kontrolka zbělá). Tato funkce mi k srdci nepřirostla, občas mám pocit, že tahá za volant až moc
Svítivost světel skvělá, hodně záleží na čistotě krycího plastu
Automatické zamknutí za jízdy/odemčení vozu lze nastavit v PP
Citlivost rádia s ploutvičkou je skvělá – tam, kde mi obvykle na Slovensku jedno nejmenované rádio vypadává kvůli nedostatku signálu, u Tucsona ještě hraje, i když šumí
Geniální sedačky – jeden z největších kladů tohoto auta
Příjemné naladění a utlumení podvozku
Dobrý volant, dobře padne do ruky, i když tlačítka jsou trochu nešťastně řešeny, kdy díky tomu, jak jsou vystouplá, jsem si několikrát při točení něco vypnul / přepnul / přeladil (tohle bude na zvyku)
Žádná zpětná vazba od předních kol (daň za elektrický posilovač, zlatá hydraulika)
Pro mě zbytečná funkce a zbytečné tlačítko „Mode“ pro změnu tuhosti posilovače řízení (standardně mám nastaveno na Sport, Normal jde na můj vkus příliš lehce)
Vnímání rychlosti je zavádějící – člověk sedí výš, zakecá se a 80 je tam hned ;o)
Skvělý výhled, dobrá a přiměřeně velká boční zrcátka
Čeština v pp s dobrým překladem, ten mluví několika jazyky, i korejsky ;o) I když angličtina mi nevadí.
Ukazatel aktuální spotřeby splašenou čárkou jezdící zleva doprava a zpět se mi nelíbí ani trochu, číslice by byla mnohem lepším řešením
Ukazatel teploty a stavu nádrže – klasika ručičky ;o) Tady pochvala, že se výrobce nenechal zviklat grafickými ukazateli, které má i30 a které se mi také nelíbí
Dotekový displej rádio + navi – ač pořád tvrdím, že dotykový displej do auta nepatří, protože za jízdy, zvlášť na některých „extra kvalitních“ silnicích, je problém strefit se do zvolené funkce, u Tucsona je zvládnutý dobře. Tlačítka jsou přiměřeně velká, kombinace ovládání s klasickými tlačítky mi vyhovuje. Navíc pro ovládání navigace jako takové je dotykový displej to nejlepší řešení. V tomto případě navíc při zadávání adresy navigace zneviditelní ta písmenka, která nepotřebujete. Šikovné řešení.
Částěčně zmatečné ovládání tempomat + omezovač – porovnávám s i30, kde jsou pro každou funkci samostatná tlačítka (tady se jedním zapne, dalším se přepíná mezi omezovačem / tempomatem)
Skvěle vyřešené přisvicování do zákrut
Vysoko umístěná led světla vzadu = auto je vidět
Citlivý světelný senzor – jednoznačně klad
Nastavení sklonu zadních opěradel - supr
Nezvykle vyřešen prostřední pás vzadu
Při zavřených oknech minimální aerodynamický hluk
Pneu –měl jsem možnost porovnat auto na pneu Hankook Ventus Prime 2 a na pneu Hankook Optimo K415, na K415 se mi zdá o něco pohodlnější a stabilnější; známý dostal předváděcí auto na zimních Nokian SUV cosi a nechtěl bych je ani zadarmo, hučí jak pila
Povedený dizajn (zamračený kukuč je nádherný, dizajn parkovaček také)
Audio by mohlo hrát o trochu líp, i když stačí si pohrát s nastavením a o něco málo se to zlepší
Tlumení osvitu tlačítek a budíků v 20ti krocích – tady si asi vybere opravdu každý
Budíky jsou srozumitelné, velké a jednoduché, skvěle čitelné; platí to i pro displej PP
Jednoduché a srozumitelné ovládání elektronické klimy
Vyhřívání volantu – na zimu jednoznačně ano
Konečně někoho napadlo dát hodiny na displej rádia v pohotovostním stavu (lze zvolit mezi digitálkami nebo ručičkovou verzí)
Start-Stop – ano i ne… jsou situace, kdy ho využiju, jindy na něj naopak nadávám, má rychlý nástup, zbytečně nezdržuje
Hill Holder – zatím auto podržel v každém kopečku, ve kterém jsem stál
Čtení značek nefunguje jak by mělo – občas značku přehlídne, jindy zapomene ukončit omezení
Motor je za studena v kabině trochu slyšet, po ohřátí je hluk minimální i při dálničních 130 km/hod., charakter naftového motoru mi k tomuto autu dokonale sedí a vyhovuje, brumlavý zvuk také, navíc se s ním dá jezdit i úsporně (nemám problém jezdit za 5,4 l / 100 km, občas i míň)
Pozitivem je možnost spárovat víc telefonů s handsfree, akorát jsem nepochopil, proč si auto stahuje kontakty při každém nastoupení
Skvelá parkovací kamera v kombinaci s parkovacími senzory vzadu
Hodily by se parkovací senzory vpředu (přes kapotu nejsou vidět malé překážky jako sloupky, zábradlí, …)
Dokonalý souputník pro přejezd Evropou
Na závěr jen dodám, že je to moc příjemné auto a dal bych si říct.
- Přílohy
-
- DSC_0638.JPG (191.82 KiB) Zobrazeno 2485 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek