Stránka 45 z 53

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 06 čer 2016, 17:37
od svsv
Tak ten motor bych chtěl také ještě zkusit ... :hyu:

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 06 čer 2016, 18:55
od petzl62
Chlapi,vždyť to auto stojí v plné palbě milion...tak ještě aby bylo špatný.Nicméně...za ty prachy mám 2 plně vybavené i30...Ale proti gustu... :mrgreen:
Jako na vyzkoušení super,ale být uživatelem,muset to živit a obouvat atd. To mě hnedle po shlédnutí ceníku přešlo.Ale každému to přeju a kdož jste zakoupili,nebo zakoupíte,nechť Vám slouží jak potřebujete a jak si jen přejete.

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 06 čer 2016, 19:03
od vorlajz
tak jasně, že pro mě je blbost si kupovat takový auto... :) navíc i30 je super :)

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 07 čer 2016, 12:07
od Axel.Foley
vorlajz píše:Axeli... Nějaké hodnoceni bude? ;)
Bude, jen si na to musím sednout. Včera večer v deset jsem byl zralý akorát na postel (od 6:45 s pár přestávkami v kuse za volantem).

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 07 čer 2016, 13:01
od vorlajz
to chápu... no, uvidíme... co z tebe vypadne... ;) hh

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 10 čer 2016, 12:00
od Axel.Foley
Starší a mladší bráška :D
DSC_0643.JPG
DSC_0643.JPG (171.34 KiB) Zobrazeno 2599 x
Mám skvělý týden - od minulého pátku do dnes jsem najezdil 1900 km...

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 10 čer 2016, 12:29
od vorlajz
čekáme na hodnocení Tucsona... ;)

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 10 čer 2016, 15:25
od Axel.Foley
Shodou okolností a náhod mám možnost vyzkoušet Tucsony dva... jednoho vrámci prodloužených předváděcích jízd, druhého jako náhradní vozidlo :-#

Hodnocení snad nadatluji o víkendu :wink: Mám to jako závazek :D

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 10 čer 2016, 19:05
od vorlajz
ty máš auto ZASE v servisu??? #-o

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 11 čer 2016, 11:55
od Axel.Foley
Mám - lak se nevyved... :-k

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 11 čer 2016, 12:24
od Axel.Foley
Jak se mi skvěle jezdí s mojí prvogenerační i30, stejně skvěle se mi jezdí i s Tucsonem, ač jsou to diametrálně odlišná auta s úplně jiným naladěním podvozku. Na sedačku řidiče nedám dopustit u obou aut, i když u i30 je o něco tvrdší. I po 400 km jsem z Tucsona vystoupil čerstvý, jakoby bych nikde nebyl. To platí i pro mojí i30. Bohužel, o sedačce druhé generace i30 tohle říct nemůžu - na krátké trasy fajn, ale 300 km jsem těžce dal jen díky bederní opěrce.

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 11 čer 2016, 12:46
od vorlajz
vidíš, každý to má jinak... pro mě jsou sedačky nové i30 naprosto vyhovující a nedám na ně dopustit..., a to nemám ani tu bederku... ;)

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 11 čer 2016, 18:13
od Axel.Foley
Vím, vorlajz, že jsi se sedačkou spokojen. I s autem jako celkem. Neberu ti to a ani to není mým cílem. Jenom konstatuji.

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 11 čer 2016, 23:58
od vorlajz
....hmm...

Re: Čibrny sršeň

Napsal: 13 čer 2016, 12:56
od Axel.Foley
Tohohle krasavce jsem měl půjčeného na víkend na prodloužené testovací jízdy - Tucson 1,7 CRDi s manuálním 6tikvaltem, 85 kW (115 k), pohon předních kol. Při přebírání na budíku svítilo 3691 najetých km.
DSC_0637.JPG
DSC_0637.JPG (183.48 KiB) Zobrazeno 2498 x
Zde pár postřehů a připomínek:
 Jednodotykové stahování / vytahování okna u řidiče – proti i30 v tomto bodě posun vpřed (i30 má jen stahování). Potěšilo by automatické zavření otevřených oken při zamknutí.
 Možnost nastavení počtu blikání po ťuknutí na páčku blinkru (3, 5, 7) v PP
 Možnost aktivace / deaktivace automatického setření zadního okna při zapnutých předních stěračích v PP - chválím
 Dešťový senzor – celkem citlivý, občas nezareaguje dle potřeby řidiče, i při nejvyšší citlivosti v noci za úplné tmy (myšleno když člověk vyjede mimo obec) nefunguje na 100%
 Řízení v pruzích chce hodně dobře viditelné čáry, dá se oblbnout způsobem najíždění (např. dálnice), 3 stupně nastavení (1. Stupeň jenom pípá, 3. kecá i do řízení a koriguje směr, 2. bude něco mezi), dle zvoleného stupně se rozsvicuje kontrolka na dvou různých místech, aktivuje se při 60 km/hod. (kontrolka zezelená), při nižší rychlosti je neaktivní (kontrolka zbělá). Tato funkce mi k srdci nepřirostla, občas mám pocit, že tahá za volant až moc
 Svítivost světel skvělá, hodně záleží na čistotě krycího plastu
 Automatické zamknutí za jízdy/odemčení vozu lze nastavit v PP
 Citlivost rádia s ploutvičkou je skvělá – tam, kde mi obvykle na Slovensku jedno nejmenované rádio vypadává kvůli nedostatku signálu, u Tucsona ještě hraje, i když šumí
 Geniální sedačky – jeden z největších kladů tohoto auta
 Příjemné naladění a utlumení podvozku
 Dobrý volant, dobře padne do ruky, i když tlačítka jsou trochu nešťastně řešeny, kdy díky tomu, jak jsou vystouplá, jsem si několikrát při točení něco vypnul / přepnul / přeladil (tohle bude na zvyku)
 Žádná zpětná vazba od předních kol (daň za elektrický posilovač, zlatá hydraulika)
 Pro mě zbytečná funkce a zbytečné tlačítko „Mode“ pro změnu tuhosti posilovače řízení (standardně mám nastaveno na Sport, Normal jde na můj vkus příliš lehce)
 Vnímání rychlosti je zavádějící – člověk sedí výš, zakecá se a 80 je tam hned ;o)
 Skvělý výhled, dobrá a přiměřeně velká boční zrcátka
 Čeština v pp s dobrým překladem, ten mluví několika jazyky, i korejsky ;o) I když angličtina mi nevadí.
 Ukazatel aktuální spotřeby splašenou čárkou jezdící zleva doprava a zpět se mi nelíbí ani trochu, číslice by byla mnohem lepším řešením
 Ukazatel teploty a stavu nádrže – klasika ručičky ;o) Tady pochvala, že se výrobce nenechal zviklat grafickými ukazateli, které má i30 a které se mi také nelíbí
 Dotekový displej rádio + navi – ač pořád tvrdím, že dotykový displej do auta nepatří, protože za jízdy, zvlášť na některých „extra kvalitních“ silnicích, je problém strefit se do zvolené funkce, u Tucsona je zvládnutý dobře. Tlačítka jsou přiměřeně velká, kombinace ovládání s klasickými tlačítky mi vyhovuje. Navíc pro ovládání navigace jako takové je dotykový displej to nejlepší řešení. V tomto případě navíc při zadávání adresy navigace zneviditelní ta písmenka, která nepotřebujete. Šikovné řešení.
 Částěčně zmatečné ovládání tempomat + omezovač – porovnávám s i30, kde jsou pro každou funkci samostatná tlačítka (tady se jedním zapne, dalším se přepíná mezi omezovačem / tempomatem)
 Skvěle vyřešené přisvicování do zákrut
 Vysoko umístěná led světla vzadu = auto je vidět
 Citlivý světelný senzor – jednoznačně klad
 Nastavení sklonu zadních opěradel - supr
 Nezvykle vyřešen prostřední pás vzadu
 Při zavřených oknech minimální aerodynamický hluk
 Pneu –měl jsem možnost porovnat auto na pneu Hankook Ventus Prime 2 a na pneu Hankook Optimo K415, na K415 se mi zdá o něco pohodlnější a stabilnější; známý dostal předváděcí auto na zimních Nokian SUV cosi a nechtěl bych je ani zadarmo, hučí jak pila
 Povedený dizajn (zamračený kukuč je nádherný, dizajn parkovaček také)
 Audio by mohlo hrát o trochu líp, i když stačí si pohrát s nastavením a o něco málo se to zlepší
 Tlumení osvitu tlačítek a budíků v 20ti krocích – tady si asi vybere opravdu každý
 Budíky jsou srozumitelné, velké a jednoduché, skvěle čitelné; platí to i pro displej PP
 Jednoduché a srozumitelné ovládání elektronické klimy
 Vyhřívání volantu – na zimu jednoznačně ano
 Konečně někoho napadlo dát hodiny na displej rádia v pohotovostním stavu (lze zvolit mezi digitálkami nebo ručičkovou verzí)
 Start-Stop – ano i ne… jsou situace, kdy ho využiju, jindy na něj naopak nadávám, má rychlý nástup, zbytečně nezdržuje
 Hill Holder – zatím auto podržel v každém kopečku, ve kterém jsem stál
 Čtení značek nefunguje jak by mělo – občas značku přehlídne, jindy zapomene ukončit omezení
 Motor je za studena v kabině trochu slyšet, po ohřátí je hluk minimální i při dálničních 130 km/hod., charakter naftového motoru mi k tomuto autu dokonale sedí a vyhovuje, brumlavý zvuk také, navíc se s ním dá jezdit i úsporně (nemám problém jezdit za 5,4 l / 100 km, občas i míň)
 Pozitivem je možnost spárovat víc telefonů s handsfree, akorát jsem nepochopil, proč si auto stahuje kontakty při každém nastoupení
 Skvelá parkovací kamera v kombinaci s parkovacími senzory vzadu
 Hodily by se parkovací senzory vpředu (přes kapotu nejsou vidět malé překážky jako sloupky, zábradlí, …)
 Dokonalý souputník pro přejezd Evropou

Na závěr jen dodám, že je to moc příjemné auto a dal bych si říct.