Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Zkušenosti s provozem
Vzdušná koroze to není. Je to rezavé od plechu. Přesně na hraně nad předním oknem. Udělám foto.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem
Slíbené foto puchýřků na hraně nad čelním oknem:
(ještě asi 2 tam jsou ale tady ty jsou největší)
Provozováno celoročně, garážováno venku ale pod dost velkou střechou.
Myslím že jsou to otlučená místa od kamínků kterých jsme si prostě nevšimli.
Jinak to občas obcházím protože poškozená místa na bílé barvě není moc vidět (bílý podklad).
Ještě mě napadlo poškození při výměně čelního skla.
(ještě asi 2 tam jsou ale tady ty jsou největší)
Provozováno celoročně, garážováno venku ale pod dost velkou střechou.
Myslím že jsou to otlučená místa od kamínků kterých jsme si prostě nevšimli.
Jinak to občas obcházím protože poškozená místa na bílé barvě není moc vidět (bílý podklad).
Ještě mě napadlo poškození při výměně čelního skla.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Zkušenosti s provozem
to měl aj ja.Švára je lakýros.naštěstí.
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Zkušenosti s provozem
Za necelé 4 roky najeto 100000 km, absolutně bez problémů vyjma minijoysticku na volantu - promptně nabídnuta výměna v rámci záruky. Jinak vše původní včetně všech žárovek..
Vyzkoušel jsem si i Konu, je to sice o generaci modernější auto, ale z praktického hlediska na ix20 nemá.
A pořád jezdí dobře..zrovna včera po D11 stále 150-160 a spotřeba dle PP 7 l (skutečná bude tak 7,5, což je i tak dost dobré.
Jen lituji,že Hyundai nepřipravuje za ix20 náhradu..
Vyzkoušel jsem si i Konu, je to sice o generaci modernější auto, ale z praktického hlediska na ix20 nemá.
A pořád jezdí dobře..zrovna včera po D11 stále 150-160 a spotřeba dle PP 7 l (skutečná bude tak 7,5, což je i tak dost dobré.
Jen lituji,že Hyundai nepřipravuje za ix20 náhradu..
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Náhrada moc nie je ani mimo .
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Zkušenosti s provozem
Jako náhrada mě napadá snad jenom Opel Crossland X, prakticky stejné rozměry, dobré využití prostoru a ta 1.2 96 kW pojede si mylsím dost dobře..
Re: Zkušenosti s provozem
Tak to ja mám taký pocit, že na tej bielej je vidno snáď všetko a vidím každú mikrobodku a hlavne vzdušná korózia bije do očí. Alebo som iba vadný, to asi skôr.pekoz píše:Myslím že jsou to otlučená místa od kamínků kterých jsme si prostě nevšimli.
Jinak to občas obcházím protože poškozená místa na bílé barvě není moc vidět (bílý podklad).
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Ježiš hlavne ne Crosslanda Měli jsme ho pujceneho ve Skotsku a ten motor by se dal charakterizovat jako "mnoho povyku pro nic" Vubec to nejede a u auta ktere melo najeto asi 3000 mil nam uprostred dovoleny prestal fungovat zamek kufru takze jsme z auta museli veskery veci vyndavat sedackama a opravit na miste to neslo... tohle by mi do baraku fakt nesmeloOlda47 píše:Jako náhrada mě napadá snad jenom Opel Crossland X, prakticky stejné rozměry, dobré využití prostoru a ta 1.2 96 kW pojede si mylsím dost dobře..
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Zkušenosti s provozem
A neměli jste verzi 60KW bez turba? Jinak jsem zkoumal Crossland a prostorově je na tom ix20 pořád lépe (vnitřní šířka a otvor do kufru).
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
No ted koukam do papiru a byla to 1.2 81kW bez turba... jako turbo tomu asi prospěje ale jinak to byl fakt děsněj vůz
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Radek Hahn
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04 srp 2019, 17:40
Re: Zkušenosti s provozem
Ahoj,tak jsem se stal 7.8.2019 majitelem nové ix20 1,6 barva bílá,6,st,man.Do dnešního dne mám najeto 1650 km.
Auto jezdí v pohodě.Jen občas vrzne po kostkách A sloupek.A jak tu někdo napsal tak i mě (klape,cvaká) v zámku bez.pásu stačí zacvaknout a rukou hýbat a je to slyšet.Pneumatiky 205/55 16" po přebrání vozu byly nahuštěné na 2,7 bar..... ,podvozek poskakoval jako koza..po upuštění na 2,3 bar... ,je to mnohem lepší a podvozek se o dost zlepšil v jízdních vlastnostech.Uvidíme co bude dál po více ujetých km.
Auto jezdí v pohodě.Jen občas vrzne po kostkách A sloupek.A jak tu někdo napsal tak i mě (klape,cvaká) v zámku bez.pásu stačí zacvaknout a rukou hýbat a je to slyšet.Pneumatiky 205/55 16" po přebrání vozu byly nahuštěné na 2,7 bar..... ,podvozek poskakoval jako koza..po upuštění na 2,3 bar... ,je to mnohem lepší a podvozek se o dost zlepšil v jízdních vlastnostech.Uvidíme co bude dál po více ujetých km.
Re: Zkušenosti s provozem
Ta poslední tvoje úvaha bude správná. Mám stejný problém na bílé barvě po výměně čelního sklapekoz píše: ↑11 úno 2019, 06:48 Slíbené foto puchýřků na hraně nad čelním oknem:
(ještě asi 2 tam jsou ale tady ty jsou největší)
Provozováno celoročně, garážováno venku ale pod dost velkou střechou.
Myslím že jsou to otlučená místa od kamínků kterých jsme si prostě nevšimli.
Jinak to občas obcházím protože poškozená místa na bílé barvě není moc vidět (bílý podklad).
Ještě mě napadlo poškození při výměně čelního skla.
IX20_2019-1.jpg
IX20_2019-2.jpg
Re: Zkušenosti s provozem
Tak včera opravena v podstatě první závada. Začaly se hřát nepravidelně jedno nebo druhé zadní kolo. Příčina - zamrzaly brzdiče od ruční brzdy.Páka ručky měla několik zubů vůle a účinnost mizerná. Lanovody jsou OK,brzdiče vyměněny za nové, včetně destiček, ty šly díky tomu do kytek. Pátral jsem po tom,protože ještě v záruce byla "svolávačka na jejich výměnu z tohoto důvodu. Z ověřeného zdroje vím, že nové dali pouze tam, kde už tehdy problém byl, ostatní se pouze nějak upravovalo,nezjišťoval jsem jak.Tak doufám, že bude klid.
Jinak s autem naprostá spokojenost.
Jinak s autem naprostá spokojenost.
Re: Zkušenosti s provozem
Mne sa to stalo pred dvoma týždňami (7 rokov, 77tis. km)
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Ford Fiesta 1,4 TDi
Re: Zkušenosti s provozem
Nebylo by to tak tragické, kdyby ten brzdič nestál 4 × tolik co na škodovky.
přitom v principu je to všude všechno stejné.
Koupil jsem sadu v , stála 7 t. Každý zvlášť by byl ještě horší a neorigo taky nic moc, proto jsem vzal tu sadu.
přitom v principu je to všude všechno stejné.
Koupil jsem sadu v , stála 7 t. Každý zvlášť by byl ještě horší a neorigo taky nic moc, proto jsem vzal tu sadu.