Tak jsem těsně pod 2000 km... je pravdou, že jsem za posledních necelých 5 dní, co to Nko mám, trávil víc času v autě než doma či prací
Na dálnici mám sotva 200 km, zbytek jsou okresky, města, vesnice.
Včera jsem tomu konečně solidně šlápnul... 10km, ostré okresky, skoro žádné rovinky, N Custom s podvozkem na Sport (zbytek na max) a jako tvl... spotřeba hravě vylezla na 30 litrů. Skoro v každé zatáčce jsem jel i lehce za hranou, auto lítalo bokem, ale tak příjemně, že jsem ho chtěl trhat pořád
Úsměv od ucha k uchu, orosený čelo od potu poháněného adrenalinem a v hlavě pořád myšlenky "tyvole, tady bych mohl ještě přidat, tady je taky trochu rezerva, pojď mi pěkně bokem...", to auto je úžasně čitelný a neskutečně hravý, přetížení pořád lítalo k 1,25g, víc a víc jsem rval zatáčky pod plným plynem a říkám si co to kurva je za magii ten samosvor!!
Teplota oleje kolem 110°C, tak jsem zvolnil, ať to v klidu ochladím.... najednou slečna vedle mě "mě je blbě a málem jsem se pos*ala... já se chtěla projet někam na výlet a néé tohle!!!!"
Aneb špetka vzájemného nepochopení
Začal jsem lejt Natural 95 + VIF Super Benzin Aditiv, skokově klesla spotřeba, předtím jsem to živil Vervou 100. Trasa 230km dlouhá - předtím jsem to měl za 8,6 litru/100km na Vervu 100, pak po dotankování druhý den znovu to same za 7,6 litru/100km. Obě cesty s rozdílem jednotek minut stejný dojezdový čas, na klid, většinu s tempomatem. Rozdíl v nájezdu byl cca 350km, mohlo to částečně ovlivnit i vyšší zajetí motoru.
Aktuálně mám průměr 8,8 litru na 100km za 1773 km (poslední tankování). Já holt nebudu mít nějak mega spotřeby, jak jezdím dálky, i když to předtím fakt honím, tak nějakou 200km dálkou kde je provoz a prostě nelze jet na N custom a porvat to, ta průměrná spotřeba na nádrž zase padne dolů...