Stránka 47 z 80
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 08:28
od Deegr
Koukám stejný blázen, jako já
A přesně vím, proč považuješ ten samosvor za magii, já to psal už někdy dříve, protože to co předvádí prostě popírá fyzikální zákony. Předokolka by neměla takhle vypálit ze zatáčky
Mě včera Nko na tom rozpáleném asfaltě ukázalo dokonce 1.32g, ale jinak jsou maxima většinou kolem 1.2g. Bylo to při výletě do Plas v těch serpentýnách.
Spotřeba mi klesla skokově po ujetí 6000 km. Jinak jedu pořád jen Vervu 100 + VIF. Spotřebu máš ale hezkou, já jsem pořád přes devět
Tudy: Zatím jsem nikam nevolal, aby mi změřili Nko, ale rozhodně to mám v plánu, jen to asi nebude hned.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 08:31
od reprak
Ještě k olejům... našel jsem velký test olejů:
Tabulka:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
YouTube kanál:
https://www.youtube.com/channel/UCLQb2U ... 1IA/videos
Co si o tom myslíte? Co jsem na to tak zběžně kouknul, jsou tam levnější a "lepší" oleje než zamýšlený Millers Oils CFS 5W-40 NT+ kterým chci mazat Nko, třeba takový Mobil 1 New Life 0W40 má výrazně lepší výsledky a stojí polovinu.... apod.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 08:37
od reprak
Deegr píše:Koukám stejný blázen, jako já
A přesně vím, proč považuješ ten samosvor za magii, já to psal už někdy dříve, protože to co předvádí prostě popírá fyzikální zákony. Předokolka by neměla takhle vypálit ze zatáčky
Mě včera Nko na tom rozpáleném asfaltě ukázalo dokonce 1.32g, ale jinak jsou maxima většinou kolem 1.2g. Bylo to při výletě do Plas v těch serpentýnách.
Spotřeba mi klesla skokově po ujetí 6000 km. Jinak jedu pořád jen Vervu 100 + VIF. Spotřebu máš ale hezkou, já jsem pořád přes devět
Tudy: Zatím jsem nikam nevolal, aby mi změřili Nko, ale rozhodně to mám v plánu, jen to asi nebude hned.
Haha super, heleď je fakt, že jsem jel jako prase, ale říkal jsem si že určitě musí být prostor pro lepší gumy, osobně si myslím, že Federal RS-R mi držely o něco víc než obuté Pirelli P Zero, ale Federaly jsem měl na zcela jiném autě (310 HP a 1,33 tuny, předokolka bez samosvoru), tak to bohužel nemohu úplně objektivně porovnat - také šly velmi rychlé do háje
Klidně bych dal 18" kola, zachoval nízkoprofilové gumy, zmenšilo by to průměr kola => přidalo akceleraci. Maximálku nepotřebuji, včera jsem jel max 245 kmh na Německé dálnici, mám i video, zrychlovalo to ochotně, ale nikde jinde to pokoušet nelze.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 08:39
od Deegr
V těch tabulkách jsou jen některé údaje. Já volil ten Millers Oils CFS 5W-40 NT+, protože dokáže udržet celistvý film na stěnách válcích i při dlouhodobých teplotách oleje 125°C, měl by na stěnách zůstat i po vypnutí motoru a pod.... Alf ti to možná osvětlí více
O palec menší průměr kol na akceleraci bude v podstatě zanedbatelný. Navíc ty gumy si Hyundai nechal pro Nko speciálně vyvinout u Pirelli, které to zabralo nějaké dva roky. Už asi jen z toho důvodu bych jiné gumy na Nko nedával.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 08:55
od Andy182
to je radosť čítať ... fakt ako hračka pre chlapca
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 09:16
od Tudy
Deegr píše: ...udržet celistvý film na stěnách válcích i při dlouhodobých teplotách oleje 125°C...
Kolik vám PP ukazuje teplotu oleje ? Mě v Leonovi kolem 103 °C pokud je venku pod 20 °C a jedu dle předpisů a netočím motor nad 4 tis ot/min, když na to šlápnu a je venku nad 30 °C tak mi to leze na 110-113 °C, ale nikdy výše.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 10:50
od reprak
Tudy píše:Deegr píše: ...udržet celistvý film na stěnách válcích i při dlouhodobých teplotách oleje 125°C...
Kolik vám PP ukazuje teplotu oleje ? Mě v Leonovi kolem 103 °C pokud je venku pod 20 °C a jedu dle předpisů a netočím motor nad 4 tis ot/min, když na to šlápnu a je venku nad 30 °C tak mi to leze na 110-113 °C, ale nikdy výše.
Zhruba během 10km vyleze pomalu na 90°C cca, kde se ustálí pro běžnou jízdu a když jedeš delší dobu fakt kudlu, tak jsem měl max 110°C. Přesné číslo tam není, jen graficky znázorněný rozsah 50 - 100 - 150°C, který se postupně vyplňuje dle aktuální teploty.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 10:53
od Deegr
Ani v těchto vedrech neleze teplota oleje při běžné jízdě přes 100°C. Kolem 110°C jsem viděl snad jen 2x a to už musíš jet opravdu na krev delší dobu. Při rychlejší jízdě je teplota mezi 100-105°C.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 čer 2018, 18:06
od Axel.Foley
reprak, Deegr: Užívejte si to, kluci. Hezky se vás čte
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 05 čer 2018, 12:49
od Deegr
Právě ve 12:45 jsem potkal v Klatovech červené Nko s pražskou SPZ.
Ale v té červené to auto tolik nevynikne, nevšimnul jsem si ho hned a ještě jsem chvilku i přemýšlel, zda je to vážně Nko. Teprve když byl kousek, tak jsem si byl jist. Celkem zklamáni ta červená, ale kdo chce šedou myšku a splynout s okolím, asi ideální barva.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 05 čer 2018, 12:56
od Zubesuch
mne sa na cervenych i30 vseobecne paci jedna vec. Jediny prvok ktory sa mi na zadnej casti nepaci je odrazovy segment nad nárazníkom. V cervenej to z velkej casti zanikne.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 05 čer 2018, 19:29
od shawt
Kdo ted parkujete na zahradaku?
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 05 čer 2018, 22:07
od RedD
Dobrý večer pánové , tak od pátku již brázdí Moravu jedno modré ve verzi performance. Zatím naprostá spokojenost až na pár nepodstatných detailů.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 05 čer 2018, 22:23
od Deegr
No paráda
Škoda jen, že zase tak daleko
Tak hlavně ať ti dělá co nejvíce radosti. A jaké jsou ty nepodstatné detaily?
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 06 čer 2018, 06:40
od Axel.Foley
RedD: Nekupoval jsi v Olmiku? V pátek totiž stál jeden kousek v Horimex-u. Přeji hodně šťastných a spokojoných kilometrů. A stejně jako Deegr, také se zeptám - jaké maličkosti?