Něco pro zasmání
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
- Reklama
No tak to Prijde i lito ....Yurii píše:Závodník no1: http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=10165
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Tohle budde taky dobrej vtip http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 55946.html
prej az 180kmh :-d
prej az 180kmh :-d
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
A proč by ne? Já měl stodvácu.. v ní motor z Fáva.. upravenej karbec.. větší trysky, obě klapky se otvíraly současně.. sání a další věci, už si nevzpomínám.. převodovka byl čtyřkvalt, seděla na zemi, kola 15/175/50 a z Prahy do Bolky v pěti lidech sem tachometrovejch 180km/h dal taky.. sice když sem předjel kamion, tak mě to vytáhlo z levýho pruhu skoro až na krajnici, ale jelo toYurii píše:Tohle budde taky dobrej vtip http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 55946.html
prej az 180kmh :-d
Ale ty udivený ksichty řidičů v Oktávkách a podobných nezapomenu nikdy
To byly krásný časy
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
jo to byly časy, ale rozhodně né krásný když si vzpomínám s rápidem co jsem zažíval, to jsem byl asi nejblíž peklu , neskutečný adrenalíny, taky mi lítala ručička do 180ti ale reálnejch to mohlo bejt tak 150, se 4qaltem ti to mohlo jet tak maximálně 145....a ty ostatní řidiči oktávek čuměly, páč byly zděšený a dávaly si bacha aby včas uhnuly, než ti z toho něco upadne ....to s tim kamionem je přesný, taky mě to vždycky rozhodilo...jako vlna nostalgie mě popadla taky, ale už bych tu neřízenou střelu zpátky nechtělMartasZ píše:A proč by ne? Já měl stodvácu.. v ní motor z Fáva.. upravenej karbec.. větší trysky, obě klapky se otvíraly současně.. sání a další věci, už si nevzpomínám.. převodovka byl čtyřkvalt, seděla na zemi, kola 15/175/50 a z Prahy do Bolky v pěti lidech sem tachometrovejch 180km/h dal taky.. sice když sem předjel kamion, tak mě to vytáhlo z levýho pruhu skoro až na krajnici, ale jelo toYurii píše:Tohle budde taky dobrej vtip http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 55946.html
prej az 180kmh :-d
Ale ty udivený ksichty řidičů v Oktávkách a podobných nezapomenu nikdy
To byly krásný časy
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
myslim, ze tiburon to vidi daleko strizlivejc, to je sice krasny, ze ti to ukazovalo 180 (takze jsi jel treba i 160) ale predstav si, ze by se neco v ty rychlosti semlelo? co by z Tebe zbylo, s pasivni i aktivni bezpecnostni s120 bys byl pekne v haji.. takovy auto maximalne na vesnici na popojizdeni v maximalni opatrnosti.. verim, ze kdyz to nekdo cely od zakladu predela, udela si ram, skorepiny tak se to pouzivat docela da, jenze to uz je v tom klido za 200 a to bych teda za coupe nevymenil ani nahodou, ostatne ridici TDi obcas cumej na hyundaie taky takze tyhle xichty si taky vychutnam nekdyTiburon_FX píše:jo to byly časy, ale rozhodně né krásný když si vzpomínám s rápidem co jsem zažíval, to jsem byl asi nejblíž peklu , neskutečný adrenalíny, taky mi lítala ručička do 180ti ale reálnejch to mohlo bejt tak 150, se 4qaltem ti to mohlo jet tak maximálně 145....a ty ostatní řidiči oktávek čuměly, páč byly zděšený a dávaly si bacha aby včas uhnuly, než ti z toho něco upadne ....to s tim kamionem je přesný, taky mě to vždycky rozhodilo...jako vlna nostalgie mě popadla taky, ale už bych tu neřízenou střelu zpátky nechtělMartasZ píše:A proč by ne? Já měl stodvácu.. v ní motor z Fáva.. upravenej karbec.. větší trysky, obě klapky se otvíraly současně.. sání a další věci, už si nevzpomínám.. převodovka byl čtyřkvalt, seděla na zemi, kola 15/175/50 a z Prahy do Bolky v pěti lidech sem tachometrovejch 180km/h dal taky.. sice když sem předjel kamion, tak mě to vytáhlo z levýho pruhu skoro až na krajnici, ale jelo toYurii píše:Tohle budde taky dobrej vtip http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 55946.html
prej az 180kmh :-d
Ale ty udivený ksichty řidičů v Oktávkách a podobných nezapomenu nikdy
To byly krásný časy
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
black_sheep píše:myslim, ze tiburon to vidi daleko strizlivejc, to je sice krasny, ze ti to ukazovalo 180 (takze jsi jel treba i 160) ale predstav si, ze by se neco v ty rychlosti semlelo? co by z Tebe zbylo, s pasivni i aktivni bezpecnostni s120 bys byl pekne v haji.. takovy auto maximalne na vesnici na popojizdeni v maximalni opatrnosti.. verim, ze kdyz to nekdo cely od zakladu predela, udela si ram, skorepiny tak se to pouzivat docela da, jenze to uz je v tom klido za 200 a to bych teda za coupe nevymenil ani nahodou, ostatne ridici TDi obcas cumej na hyundaie taky takze tyhle xichty si taky vychutnam nekdyTiburon_FX píše:jo to byly časy, ale rozhodně né krásný když si vzpomínám s rápidem co jsem zažíval, to jsem byl asi nejblíž peklu , neskutečný adrenalíny, taky mi lítala ručička do 180ti ale reálnejch to mohlo bejt tak 150, se 4qaltem ti to mohlo jet tak maximálně 145....a ty ostatní řidiči oktávek čuměly, páč byly zděšený a dávaly si bacha aby včas uhnuly, než ti z toho něco upadne ....to s tim kamionem je přesný, taky mě to vždycky rozhodilo...jako vlna nostalgie mě popadla taky, ale už bych tu neřízenou střelu zpátky nechtělMartasZ píše: A proč by ne? Já měl stodvácu.. v ní motor z Fáva.. upravenej karbec.. větší trysky, obě klapky se otvíraly současně.. sání a další věci, už si nevzpomínám.. převodovka byl čtyřkvalt, seděla na zemi, kola 15/175/50 a z Prahy do Bolky v pěti lidech sem tachometrovejch 180km/h dal taky.. sice když sem předjel kamion, tak mě to vytáhlo z levýho pruhu skoro až na krajnici, ale jelo to
Ale ty udivený ksichty řidičů v Oktávkách a podobných nezapomenu nikdy
To byly krásný časy
Tak lidicky sedel sem v 110 R motor byl z calibry 2,2 i a jelo to 230 km/h ale podle GPS navigace to ukazalo jenom 215 km/h a to uz je na Rku co rict jede jako o zivot ale pak se dotycnej vyboural pri 40km/h a auto bylo nepouzitelny Takze skodovky moc nepodcenujte stane se ze vas zprdne z cesty najaka masinka
- macháček
- ***
- Příspěvky: 632
- Registrován: 14 lis 2005, 23:30
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
No kámoš měl kdysi 130tku, taky pěkně lítala. Když jsme 160tkou předjížděli na dálnici pár medvědů a bavoráků tak jejich řidiči koukali jak vyjevení. Sice jsem si při té rychlosti myslel, že už brzo vzlétneme (ten předek auta nějak divně poskakoval a nadzvedával se) a chytal jsem se uvnitř všeho možného, ale bylo to dílo.
Hyundai Lantra kombi 1.5 12V GLS/r. v. 2000
to vizejo ze se musel nadzvedavat jestly byla origo tak je to jak liaz-ka. (cumak nahoru. ja mel cumak jemne dolu motor 120ls (tocila vic nez 130-ka) 5 kvalt ze 130-ky snizena hlava kar. webr. motor po go. to byla raketa motor po rovince tocil pres 5500 ot. rekord z mirnyho kopecka na dalnici: rucicka byla za 180 presne svisle dolu) a predjizdely sme ve ctyrech fraju na 125 kterej byl na ni uplne prilepenej a neveril vlastnim ocim souhlasim s Martaszem zlaty stary casy samo ze podvozek musel bejt good a zaklad dobry a dobre vyvazeny kola. jak to to shade nespnovala tak uz pri 110km/h se nestavas ridicem ale pilotem mel sem to auto hrozne rad i kdyz svina ne a ne topit (taky sem skousel tam nainstalovat pridavny topeni ale to bych tu psal hamleta)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko