Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Alfovo Ela :)
v tomto zajimavem clanku http://www.autorevue.cz/chcete-usetrit- ... -si-diesel se pise mimo jiné toto: Další legislativní povinností, která škodí motorům, je přimíchávání povinné biosložky do paliva. Na to samozřejmě netrpí jen diesely, ale i benzínové motory. Biosložka na sebe váže vodu, zvyšuje vznik karbonových úsad a urychluje zanášení nejen spalovací komory, ale například i EGR ventilu. Speciální čístící aditiva pomohou jen částečně. Spíše celý problém oddálí než úplně eliminují.
Takze to by znamenalo, ze i Vif pouze oddali pripadne komplikace spojene s bioslozkou? Zajimave je, ze výrobce Vifu uvadi : Aditivum VIF Super Benzin Aditiv eliminuje negativní vlivy biosložek
A ted kde je pravda? Jedine jak se vyhnout bioslozce, je tankovat 100 oktanove benziny. Jinak Ela EGR nemá.
Jen pro info:
http://www.auto.cz/vysokooktanove-benzi ... ejte-82674
Etanol (líh)
V benzinu jej smí být maximálně 5 %. Zároveň však je jeho přídavek povinný a v ročním průměru prodaných benzinů musí dosahovat minimálně 4,3 procenta. Líh zvyšuje oktanové číslo paliva, ale obsahuje kyslík, takže má nižší výhřevnost. Čím více je v benzinu lihu (a neklesne-li přitom cena), tím méně kilometrů za svoji stokorunu najedete.
ETBE (ethyl-terc. butyl éter)
Látka ke zvyšování oktanového čísla, vyráběná z etanolu (lihu) a isobutenu. Jelikož částečně pochází z lihu, dá se započítat do roční bilance biosložky místo něj. Díky tomu, že ke zvýšení oktanového čísla využívají ETBE, nemusí kvalitní vysokooktanové benziny obsahovat líh.
Celkový obsah kyslíku
Kyslík snižující výhřevnost je obsažen v lihu, ale také v éterech, mezi nimi i v ETBE. Norma udává maximálně 2,7, po započtení nejistoty měření 2,9 procenta. V benzinu tak musí být jen ETBE, nebo pouze líh, nebo trocha obojího. Pokud tam obojí dáte v plné dávce, přešvihnete povolený obsah kyslíku.
......Některým z vás dokonce stooktanové benziny doporučili na infolinkách výrobců automobilů. Třeba čtenář Jiří Krpálek má Škodu Fabia 1.2 TSI. Zajímalo ho, jak je to s tvorbou karbonových úsad v tomto motoru a jak jim předcházet, neboť o tom leccos zaslechl. Došla mu odpověď, že „palivo plnící normu ČSN EN 228 (tedy základní kvalitativní standard pro automobilové benziny) splňuje veškeré podmínky pro bezproblémový chod motoru“. Nicméně o kus dál stálo: „Majitelům našich vozidel doporučujeme cca každou třetí nádrž načerpat palivo s vyšším oktanovým číslem, které má příznivý vliv na chod motoru a spotřebu paliva a zabraňuje usazování karbonu, případně odbourává usazeniny. Pokud budete dodržovat toto doporučení, nemusíte mít z usazenin v motoru obavy.“
.....„Schopnost redukovat karbonové úsady není dána samotným oktanovým číslem vysokooktanových benzinů, ale tím, že s jistotou obsahují aditiva a především detergenty, které tvorbě karbonových úsad zabraňují nebo je redukují.“
na druhym odkazu je i test vysokooktanových benzinu. Kdo si chce všechny benziny porovnat at klikne sem:
http://forum.skodahome.cz/topic/128626- ... -n98-n100/
je zde test jak 95 tak i 100 oktanu.
Pokud jsem se dobre podival na tabulky, tak nejvíce lihu v 95 ma Cepro
a tady mne napsal pan Loula z Benziny:
K Vašemu dotazu ohledně používání automobilových benzinů VERVA 100 případně VERVA 95 a nebo BA 95 v zážehových (benzinových) motorech automobilů, konkrétně Hyundai s motorem 1.6 MPI, Vám předkládám níže uvedené širší vysvětlení.
1) Rozhodující je, co doporučuje výrobce motoru, resp. na jaký druh automobilového benzinu je motor homologován nebo stanovisko značkového servisu. Samozřejmě každy motor pracuje s určitým oktanovým rozptylem 3 až 4 jednotky. Platí, že pokud použijete kvalitní benzin s oktanovou hladinou o třídu vyšší docílíte vyšší výkon a nižší spotřebu. Pokud použijete o třídu nižší bude nižší výkon a vyšší spotřeba. Pro současné motory vybavené elektronikou a nepoužívající olovnaté benziny se udává rozptyl oktanového čísla 4-5 jednotek.
2) V průběhu provozu se situace zhoršuje a spalovací prostor se zanáší v souvislosti s tvorbou úsad v motoru, proto je velmi správné používat kvalitní aditivované benziny, kde formulace aditivace brání tvorbě úsad a zároveň úsady rozpouští - má detergentní účinky. V naší nabídce jsou prémiové benziny VERVA 100 a nyní kolekci testujeme prémiový benzin VERVA 95. (Zatím 13 čerpacích stanic )
3) Platí, že formulace aditiv je tvořena na základě požadavků výrobců motorů a zajištění vyšší úrovně užitných vlastností nových paliv. Naše společnost prodává pouze aditivovaná paliva, kde formulace aditiv je vyvíjena v souladu s požadavky motorů na moderní paliva, péčí o palivový systém, snížení spotřeby, emise a nároky zákazníků na moderní jízdu.
Samozřejmě je využíván i pro moderní vysoce výkonné sportovní motocykly.Kvalitu paliv pravidelně kontrolujeme nezávislou akreditovanou laboratoří. U standardních běžných dodávek se hodnota oktanového čísla pohybuje od 99,3 do 101 oktanů. Jeho kvalita je dána evropskou normou ČSN EN 228 kategorie Super plus s okatnovým číslem nad 98 jednotek. Kvalita a užitné parametry prémiového benzinu VERVA 100 v hodnotě oktanového čísla, úrovni aditivace jsou nesrovnatelně vyšší oproti aditivovanému BA 95 Natural. VERVA 100, navíc neobsahuje líh, zatímco BA 95 Natural ano (cca 4%).
5) Hlavní důraz ve formulaci přísad u VERVA 100 je kladen na mazací přísady pro snížení třecích ztrát a zvýšení výkonu, zajištění čistoty palivového systému (tj zabraňuje tvorbě úsad a rozpouští je) a na vysokou ochranu proti korozi.
6) Jsem přesvědčen, že prémiový benzin VERVA 100 Vašemu automobilu Hyundai neublíží. Prováděné testy a srovnání VERVA 100 a BA 95 ukázaly, že při použití vysokooktanového aditivovaného benzinu VERVA 100 oproti standardtnímu BA 95 došlo ke zvýšení výkonu motoru o 10 % a snížení spotřeby o 15 %. Navíc VERVA 100 garantuje vysokou čistotu ventilových sedel a elektronických vstříků.
Na závěr Vám sděluji, že prémiové benziny VERVA Vašemu vozu s benzinovým motorem určitě neublíží, spíše prospějí (čistota, spotřeba, nižší náklady na údržbu), ale rozhodující je stanovisko odborného servisu či výrobce. Ten posoudí konkrétní stav zanesení úsadami, ujeté km, stav palivové soustavy, a kondici motoru ve vazbě na výkon.
Lze připustit i střídání aditivovaného BA 95 s prémiovým nadstadardně aditvovaným VERVA 100 s určitými rozdíly ve výkonu (rozdíly v oktanové úrovni), spotřebě (líh má nižší energetickou hodnotu) a vnímavosti k vodě (líh v sobě absorbuje vodu, zimní provoz).
Věřím, že uvedené informace budou pro Vás dostačující a vše vysvětlující.
Děkuji a zdravím,
Ing. Václav Loula
ředitel jakosti
Takze to by znamenalo, ze i Vif pouze oddali pripadne komplikace spojene s bioslozkou? Zajimave je, ze výrobce Vifu uvadi : Aditivum VIF Super Benzin Aditiv eliminuje negativní vlivy biosložek
A ted kde je pravda? Jedine jak se vyhnout bioslozce, je tankovat 100 oktanove benziny. Jinak Ela EGR nemá.
Jen pro info:
http://www.auto.cz/vysokooktanove-benzi ... ejte-82674
Etanol (líh)
V benzinu jej smí být maximálně 5 %. Zároveň však je jeho přídavek povinný a v ročním průměru prodaných benzinů musí dosahovat minimálně 4,3 procenta. Líh zvyšuje oktanové číslo paliva, ale obsahuje kyslík, takže má nižší výhřevnost. Čím více je v benzinu lihu (a neklesne-li přitom cena), tím méně kilometrů za svoji stokorunu najedete.
ETBE (ethyl-terc. butyl éter)
Látka ke zvyšování oktanového čísla, vyráběná z etanolu (lihu) a isobutenu. Jelikož částečně pochází z lihu, dá se započítat do roční bilance biosložky místo něj. Díky tomu, že ke zvýšení oktanového čísla využívají ETBE, nemusí kvalitní vysokooktanové benziny obsahovat líh.
Celkový obsah kyslíku
Kyslík snižující výhřevnost je obsažen v lihu, ale také v éterech, mezi nimi i v ETBE. Norma udává maximálně 2,7, po započtení nejistoty měření 2,9 procenta. V benzinu tak musí být jen ETBE, nebo pouze líh, nebo trocha obojího. Pokud tam obojí dáte v plné dávce, přešvihnete povolený obsah kyslíku.
......Některým z vás dokonce stooktanové benziny doporučili na infolinkách výrobců automobilů. Třeba čtenář Jiří Krpálek má Škodu Fabia 1.2 TSI. Zajímalo ho, jak je to s tvorbou karbonových úsad v tomto motoru a jak jim předcházet, neboť o tom leccos zaslechl. Došla mu odpověď, že „palivo plnící normu ČSN EN 228 (tedy základní kvalitativní standard pro automobilové benziny) splňuje veškeré podmínky pro bezproblémový chod motoru“. Nicméně o kus dál stálo: „Majitelům našich vozidel doporučujeme cca každou třetí nádrž načerpat palivo s vyšším oktanovým číslem, které má příznivý vliv na chod motoru a spotřebu paliva a zabraňuje usazování karbonu, případně odbourává usazeniny. Pokud budete dodržovat toto doporučení, nemusíte mít z usazenin v motoru obavy.“
.....„Schopnost redukovat karbonové úsady není dána samotným oktanovým číslem vysokooktanových benzinů, ale tím, že s jistotou obsahují aditiva a především detergenty, které tvorbě karbonových úsad zabraňují nebo je redukují.“
na druhym odkazu je i test vysokooktanových benzinu. Kdo si chce všechny benziny porovnat at klikne sem:
http://forum.skodahome.cz/topic/128626- ... -n98-n100/
je zde test jak 95 tak i 100 oktanu.
Pokud jsem se dobre podival na tabulky, tak nejvíce lihu v 95 ma Cepro
a tady mne napsal pan Loula z Benziny:
K Vašemu dotazu ohledně používání automobilových benzinů VERVA 100 případně VERVA 95 a nebo BA 95 v zážehových (benzinových) motorech automobilů, konkrétně Hyundai s motorem 1.6 MPI, Vám předkládám níže uvedené širší vysvětlení.
1) Rozhodující je, co doporučuje výrobce motoru, resp. na jaký druh automobilového benzinu je motor homologován nebo stanovisko značkového servisu. Samozřejmě každy motor pracuje s určitým oktanovým rozptylem 3 až 4 jednotky. Platí, že pokud použijete kvalitní benzin s oktanovou hladinou o třídu vyšší docílíte vyšší výkon a nižší spotřebu. Pokud použijete o třídu nižší bude nižší výkon a vyšší spotřeba. Pro současné motory vybavené elektronikou a nepoužívající olovnaté benziny se udává rozptyl oktanového čísla 4-5 jednotek.
2) V průběhu provozu se situace zhoršuje a spalovací prostor se zanáší v souvislosti s tvorbou úsad v motoru, proto je velmi správné používat kvalitní aditivované benziny, kde formulace aditivace brání tvorbě úsad a zároveň úsady rozpouští - má detergentní účinky. V naší nabídce jsou prémiové benziny VERVA 100 a nyní kolekci testujeme prémiový benzin VERVA 95. (Zatím 13 čerpacích stanic )
3) Platí, že formulace aditiv je tvořena na základě požadavků výrobců motorů a zajištění vyšší úrovně užitných vlastností nových paliv. Naše společnost prodává pouze aditivovaná paliva, kde formulace aditiv je vyvíjena v souladu s požadavky motorů na moderní paliva, péčí o palivový systém, snížení spotřeby, emise a nároky zákazníků na moderní jízdu.
Samozřejmě je využíván i pro moderní vysoce výkonné sportovní motocykly.Kvalitu paliv pravidelně kontrolujeme nezávislou akreditovanou laboratoří. U standardních běžných dodávek se hodnota oktanového čísla pohybuje od 99,3 do 101 oktanů. Jeho kvalita je dána evropskou normou ČSN EN 228 kategorie Super plus s okatnovým číslem nad 98 jednotek. Kvalita a užitné parametry prémiového benzinu VERVA 100 v hodnotě oktanového čísla, úrovni aditivace jsou nesrovnatelně vyšší oproti aditivovanému BA 95 Natural. VERVA 100, navíc neobsahuje líh, zatímco BA 95 Natural ano (cca 4%).
5) Hlavní důraz ve formulaci přísad u VERVA 100 je kladen na mazací přísady pro snížení třecích ztrát a zvýšení výkonu, zajištění čistoty palivového systému (tj zabraňuje tvorbě úsad a rozpouští je) a na vysokou ochranu proti korozi.
6) Jsem přesvědčen, že prémiový benzin VERVA 100 Vašemu automobilu Hyundai neublíží. Prováděné testy a srovnání VERVA 100 a BA 95 ukázaly, že při použití vysokooktanového aditivovaného benzinu VERVA 100 oproti standardtnímu BA 95 došlo ke zvýšení výkonu motoru o 10 % a snížení spotřeby o 15 %. Navíc VERVA 100 garantuje vysokou čistotu ventilových sedel a elektronických vstříků.
Na závěr Vám sděluji, že prémiové benziny VERVA Vašemu vozu s benzinovým motorem určitě neublíží, spíše prospějí (čistota, spotřeba, nižší náklady na údržbu), ale rozhodující je stanovisko odborného servisu či výrobce. Ten posoudí konkrétní stav zanesení úsadami, ujeté km, stav palivové soustavy, a kondici motoru ve vazbě na výkon.
Lze připustit i střídání aditivovaného BA 95 s prémiovým nadstadardně aditvovaným VERVA 100 s určitými rozdíly ve výkonu (rozdíly v oktanové úrovni), spotřebě (líh má nižší energetickou hodnotu) a vnímavosti k vodě (líh v sobě absorbuje vodu, zimní provoz).
Věřím, že uvedené informace budou pro Vás dostačující a vše vysvětlující.
Děkuji a zdravím,
Ing. Václav Loula
ředitel jakosti
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Reklama
Re: Alfovo Ela :)
ted se u nas jede Rallye Šumava Zpevak Landa zkoncil na první RZ
http://www.pamk.cz/cz/vysledky/vysledky
http://www.pamk.cz/cz/vysledky/vysledky
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Alfovo Ela :)
Puvodne jsem to nechtel napsat, ale dnes si tak jedu na pohodu.....krasna rovna okreska....na tachometru 90 a vtom se za me zezadu něco rychle přiřítilo a v zapeti i předjelo. Cumel jsem jako blazen... byla to i10
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Alfovo Ela :)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Alfovo Ela :)
Ty občas předjedeš taky nějakej pekáč, tak proč Ti to nemůže vrátit i ta i10-tka
On se zrovna nekochal noóó
On se zrovna nekochal noóó
Re: Alfovo Ela :)
no von taky v ty i10 koukal koho to předjíždí...mel tam tak 110 a jak si to svihal
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Alfovo Ela :)
Dnes jsem umyl všechny okna na Ele modrym ONR. Jednoznacne zatím nejlepší věc, kterou jsem na ne mel. Zadny smouhy a lesk jak blesk. Staci nastrikat, nechat chvilku působit a do sucha vylestit.
A tohle je zatím nejlepší sampon co jsem kdy mel Raceglaze Aqua Bathe Wash and Wax Shampoo 250ml autošampon s voskem krasne peni a auto se leskne jako bych ho prave navoskoval a taky nesmiva jiz nanesene vosky
Raceglaze Aqua Bathe Wash and Wax je PH neutrální a jemný šampon, který obsahuje prvotřídní čistou carnaubu, narozdíl od některých šamponů s voskem, které obsahují syntetická leštidla.
Tento syntetický lesk jiných šamponů může rušit efekty přírodních voků. Raceglaze Aqua Bathe Wash and Wax je tedy ideální volbou pro mytí vozů, ošetřenými přírodními vosky. Doporučené ředění je 2-4 víčka šamponu na 1 kýbl vody. Přírodní carnauba obsažená v šamponu vždy lehce voskuje ošetřený povrch, prodlužejete tak výdrž vosku a rozzáříte lak při každém mytí. Je vhodný pro časté a velmi časté mytí. Na rozdíl od šamponů s obsahem syntetických leštidel nezanechává nežádoucí zaschlé voskové mapy.
http://www.detailingshop.cz/sampony/856 ... 250ml.html
recenze uzivatelu: http://www.detailingclub.cz/viewtopic.php?f=11&t=318
A tohle je zatím nejlepší sampon co jsem kdy mel Raceglaze Aqua Bathe Wash and Wax Shampoo 250ml autošampon s voskem krasne peni a auto se leskne jako bych ho prave navoskoval a taky nesmiva jiz nanesene vosky
Raceglaze Aqua Bathe Wash and Wax je PH neutrální a jemný šampon, který obsahuje prvotřídní čistou carnaubu, narozdíl od některých šamponů s voskem, které obsahují syntetická leštidla.
Tento syntetický lesk jiných šamponů může rušit efekty přírodních voků. Raceglaze Aqua Bathe Wash and Wax je tedy ideální volbou pro mytí vozů, ošetřenými přírodními vosky. Doporučené ředění je 2-4 víčka šamponu na 1 kýbl vody. Přírodní carnauba obsažená v šamponu vždy lehce voskuje ošetřený povrch, prodlužejete tak výdrž vosku a rozzáříte lak při každém mytí. Je vhodný pro časté a velmi časté mytí. Na rozdíl od šamponů s obsahem syntetických leštidel nezanechává nežádoucí zaschlé voskové mapy.
http://www.detailingshop.cz/sampony/856 ... 250ml.html
recenze uzivatelu: http://www.detailingclub.cz/viewtopic.php?f=11&t=318
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Alfovo Ela :)
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
-
- **
- Příspěvky: 133
- Registrován: 22 úno 2012, 19:48
Re: Alfovo Ela :)
pánové. Sice se to tady nehodí, je to Alfová sekce, ale nejvíc nás chodí právě tady. objevil jsem dobrý odkaz pro ty z vás, kteří máji zájem vyměnit své radio a bojí se nákupu z Koree.
http://motoprislusenstvi.cz/?402,specia ... droid-i092
tata firma se zaměřuje nejen na tyto značky. Dokonce dělají i 2 systémy WIN a Android. Já jsem si již objednal a přidal k tomu i kameru dopředu. Pro Elantru tam jsou 3 rádia. Je tam možnost objednat i kameru na couvání.
zboží budu mít do týdne nainstalované odborným servisem (montáž je cca 2000kč) součásti ceny je i odborné předání rádia včetně instrukcí, jak s tím zacházet.
http://motoprislusenstvi.cz/?402,specia ... droid-i092
tata firma se zaměřuje nejen na tyto značky. Dokonce dělají i 2 systémy WIN a Android. Já jsem si již objednal a přidal k tomu i kameru dopředu. Pro Elantru tam jsou 3 rádia. Je tam možnost objednat i kameru na couvání.
zboží budu mít do týdne nainstalované odborným servisem (montáž je cca 2000kč) součásti ceny je i odborné předání rádia včetně instrukcí, jak s tím zacházet.
Hyundai I40 Premium MT 1,7CRDi 100kw
Re: Alfovo Ela :)
Vy co tu mate Optimum Auto Vosk, jak jste spokojeny? Docela o nem taky premyslim. Muj Chemical Guys Blitz Acrylic Sealant - Speciální zvýrazňovač lesku bude zachvilku minulost a tak premyslim, jestli mam vyzkoušet i neco nového
Minochodem lak po aplikaci Blitzu je na omak krasne hladky( jako králíček Azurit ) a lesk samozrejme jako prase akorát trochu spini plasty..jinak pohoda.
... co se tyce pomer cena/uzitna hodnota....stále vitezi Sonax Xtreme Brilliant Shine Detailer
750ml za 456 kc. Na netu lze koupit i lehce nad 400 Kc...akorát v baleni nebudete mit spešl mikrovlákno.
Minochodem lak po aplikaci Blitzu je na omak krasne hladky( jako králíček Azurit ) a lesk samozrejme jako prase akorát trochu spini plasty..jinak pohoda.
... co se tyce pomer cena/uzitna hodnota....stále vitezi Sonax Xtreme Brilliant Shine Detailer
750ml za 456 kc. Na netu lze koupit i lehce nad 400 Kc...akorát v baleni nebudete mit spešl mikrovlákno.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Alfovo Ela :)
nazdar Alfe,
nepouzivam optimum auto vosk, takze s tym ti neviem poradit.. ale naposledy som tu an fore spominal ze som si kupil optimum opti-seal. ten mam odskusany v kombinacii s so zelenym ONR. Pouzivam to asi mesiac a musim povedat, ze max spokojnost.. asi ani nejdem nic ine testovat... osvedcilo sa mi to tak, ze nemam potrebu experimentovat dalej prve dva tzdne som auto nemusel vobec cistit, Opti-seal ho dokonale zakonzervoval. Je ocividne ako spina na auto horsie uchytava, ak je natrete opti_sealom. a daval som ho vsade, lak, okna, plasty. nezanechava absolutne ziadne smuhy. a to ani na skle a plastoch. Mam odskusane aj v dazdi a super. sprava s to ako ked si das tekute stierace. vidis ako sa kvapky vody zoskupuju a klzaju prec z okna. Ma to ten isty efekt na celom aute, kvapky vody obtekaju okolo karoserie prec. Co sa tyka lesku,t ak taktiez super! a co sa tyka spotreby na jedno auto je minimalne. Tu plati ze menej je viac. Clovek ma pocit ze na to auto ani nic nenanasa a ono to tam predsa je. Takze Optimum vosk neviem, ale opti-seal mozem za seba iba odporucit!
nepouzivam optimum auto vosk, takze s tym ti neviem poradit.. ale naposledy som tu an fore spominal ze som si kupil optimum opti-seal. ten mam odskusany v kombinacii s so zelenym ONR. Pouzivam to asi mesiac a musim povedat, ze max spokojnost.. asi ani nejdem nic ine testovat... osvedcilo sa mi to tak, ze nemam potrebu experimentovat dalej prve dva tzdne som auto nemusel vobec cistit, Opti-seal ho dokonale zakonzervoval. Je ocividne ako spina na auto horsie uchytava, ak je natrete opti_sealom. a daval som ho vsade, lak, okna, plasty. nezanechava absolutne ziadne smuhy. a to ani na skle a plastoch. Mam odskusane aj v dazdi a super. sprava s to ako ked si das tekute stierace. vidis ako sa kvapky vody zoskupuju a klzaju prec z okna. Ma to ten isty efekt na celom aute, kvapky vody obtekaju okolo karoserie prec. Co sa tyka lesku,t ak taktiez super! a co sa tyka spotreby na jedno auto je minimalne. Tu plati ze menej je viac. Clovek ma pocit ze na to auto ani nic nenanasa a ono to tam predsa je. Takze Optimum vosk neviem, ale opti-seal mozem za seba iba odporucit!
Re: Alfovo Ela :)
gerok: čau
díky za postřeh uplne mně uniko, že máš Opti-seal. Jaka je aplikace? Je snadna? Kolik aut se tim zhruba da odhadem udelat? Kazdopadne ho musim zaradit do vyberu !!
díky za postřeh uplne mně uniko, že máš Opti-seal. Jaka je aplikace? Je snadna? Kolik aut se tim zhruba da odhadem udelat? Kazdopadne ho musim zaradit do vyberu !!
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Alfovo Ela :)
no odporucane davkovanie je 5 -10ml na stredne velke auto, takze som sa drzal navodu. Obsah flasticky je 240ml. takze min 24x alebo 48x podla toho kolko minies. Aplikacia jednoducha. 1-2 odstreky na handricku z mikrovlakna, ( ja pouzivam taky maly vankusik z mikrovlakna ) a rozotries - ale nie kruhovym pohybom. skor hore-dole / zo strany na stranu. Pri prvom kontakte s plochou vidis ze tam nieco je, ale v sekunde to mizne a mas pocit, ze si tam nic nedal
Re: Alfovo Ela :)
Omerto super odkaz na ty autoradia, začíná to ve mě hlodat, jestli si to taky nepořídit. Až budeš mít fotky, pošli, jsem na to moooc zvědavej.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
-
- **
- Příspěvky: 133
- Registrován: 22 úno 2012, 19:48
Re: Alfovo Ela :)
určitě tady foto přihodím. ještě jsem našel 1 firmu v Českých Budějovicích, kde mi byli ochotni poskytnout i nocleh. Konfigurace radia včetně montáže tam vyšla na 20 000kč.
www.astoncb.cz
mají tam rovněž několik typu radií.
Já jsem si vybral firmu z Ostravka, jelikož to mám za rohem. každopádně jsem komunikoval s oběma a naprosta spokojenost. Byli ochotni vyhovět jakémukoliv přání.
Ptal jsem se i na to, zdali je lepší systém Android nebo WINDOWS. nakonec jsem šel do androidu, protože funguje jako chytrý telefon. stačí mít internet či wifi připojení a nahraji tam cokoliv.
www.astoncb.cz
mají tam rovněž několik typu radií.
Já jsem si vybral firmu z Ostravka, jelikož to mám za rohem. každopádně jsem komunikoval s oběma a naprosta spokojenost. Byli ochotni vyhovět jakémukoliv přání.
Ptal jsem se i na to, zdali je lepší systém Android nebo WINDOWS. nakonec jsem šel do androidu, protože funguje jako chytrý telefon. stačí mít internet či wifi připojení a nahraji tam cokoliv.
Hyundai I40 Premium MT 1,7CRDi 100kw