Stránka 480 z 588

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 28 říj 2017, 23:53
od vorlajz
Díky.. vzhledem k ceně a faktu, že je to tak snadné, budu měnit filtr každý rok ;)

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 09:20
od Axel.Foley
Motoru tím jen prospěješ.

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 11:00
od vorlajz
jasný... ;)

dneska tu teda pěkně fičí... jsem zvědavý jaká bude cesta domů...?!

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 11:01
od Axel.Foley
Hlavně opatrně, ať v pořádku dojedete.

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 16:22
od vorlajz
už jsme doma... díky objížďce jsem jeli přesně 2 hodiny a najeli jsme 100 km... ale dobrá spotřeba... 6,5 l na sto... #-o

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 16:43
od vorlajz
nádrž za 6,56 l ... zatím nejmíň, co jsem kdy měl...

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 18:56
od slavican
Taková spotřeba u tebe snad ani není reálná 8)

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 19:11
od vorlajz
taky tomu nemůžu uvěřit...

ale dnešní cesta domů teda byla doslova extrémní... ale co jsem kvitoval je to, že jsem nějak nepociťoval ten vítr v autě... nějak to s ním neházelo...

taky jsem perfektně odzkoušel nové stěrače Oximo a za mě zatím dobrý, uvidím, jakou budou mít výdrž...

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 20:34
od milda h
Ono v takovém počasí jedeš s podstatně lehčí nohou, nevíš,co Tě za zatáčkou čeká nebo odkud co přiletí.Nejedeš tak "agresivně", víc hlavou a je to pak znát

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 20:37
od vorlajz
Tak rozhodně... a toho listí na silnicích...

Mildo, jak se daří?

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 20:40
od petzl62
Oximo-počítej rok,pak jsou v čudu-ikdyž u tebe možná trochu déle.Auto je v garáži a tolik toho nenajedeš.Mě vydržely na Kii rok a jsou v čudu.
A k tomu filtru...fuj...ani to nechci komentovat :cry: 3 roky na jeden filtr.Se pak div,že ti to žere :shock:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 20:45
od vorlajz
Ty stěrače budou Ok, když vydrží rok... a ten filtr jako nevím, v servisu vždycky řekli, ze ho vyfoukaji...

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 20:51
od petzl62
Pavle,vyfoukávám i mezi výměnou...sám.A to měním filtr 2x ročně... Hádej,kde byla mimo jiné ta sůl,kterou jsi měl po cestě z dovolené na autě.Myslíš,že to jde vyfoukat? Stojíš na chatě na louce,okolo břízy a tráva...co asi je ve filtru,když nastartuješ?Prach po cestě atd.atd. Kurde,to ti tady snad nemusím psát... :wink: :-k

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 20:53
od vorlajz
Připadám si jak malé dítě ... od teď budu měnit filtr 2x ročně...

S tím vlivem na spotřebu jsi to myslel vážně?

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 29 říj 2017, 21:03
od petzl62
:mrgreen: Při tvém nájezdu stačí jednou za rok. :wink: Ale vyfoukat kdykoliv :-$
A ke spotřebě atd.:
SPOTŘEBA, VÝKON A ŽIVOTNOST MOTORU
U starších karburátorových motorů a motorů s jednoduchým řízením směsi je spotřeba paliva na stavu filtru výrazně závislá. Směs je při zaneseném filtru bohatá a z toho plyne vysoká spotřeba paliva a ztráta výkonu motoru.

U moderních sofistikovaně řízených vstřikovacích systémů není nárůst spotřeby tak pozorovatelný. Elektronika si s omezeným sáním vzduchu poradí. Stále ale přirozeně klesá výkon motoru a roste míra opotřebení motoru. S ucpaným vzduchovým filtrem vzniká v sání už příliš velký podtlak a vzduch může být nasáván mimo filtr – mezi jeho těsněním a boxem. Do motoru se potom s nepřefiltrovaným vzduchem dostane mnoho abrazivních částic.

BEZPEČNÝ INTERVAL VÝMĚNY VZDUCHOVÉHO FILTRU
Vzduchový filtr byste měli měnit podle jeho znečištění. Ne v závislosti na ujetých kilometrech. Ujeté kilometry slouží jen jako orientace pro kontrolu stavu vzduchového filtru. Někteří odborníci tvrdí, že by se měl filtr měnit už kolem 5 tis km a to společně s motorovým olejem. To je ale asi příliš časté pro většinu uživatelů. 10 tis km by měl být interval pro vozy v prašném prostředí a 20 tis km by měl být standard.

Fram, jeden z největších výrobců filtrů doporučuje interval pod 20 tis km.